Nieuw forum
-
- Forum-lid
[quote="Amclassic-fan"]Ik had dezelfde vraag vanochtend aan Edwin gesteld. Planning is dat er volgende week (dus dan maandag of dinsdag) een nieuwe poging wordt ondernomen.[/quote]
Maak er uw tijd van en als ge niet zeker zijt, stel nog effen uit. Het lukt nu nog altijd en het is volgens mij (maar wie ben ik?) nog altijd meer de inhoud die telt dan het uiterlijke (in dit geval de layout).
Maak er uw tijd van en als ge niet zeker zijt, stel nog effen uit. Het lukt nu nog altijd en het is volgens mij (maar wie ben ik?) nog altijd meer de inhoud die telt dan het uiterlijke (in dit geval de layout).
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
-
- Forum-lid HC
We hebben inmiddels 13 Mei zijn er ernstigere problemen opgedoken?
What makes the boat go faster?
[quote="Freerider"]Ondertussen is het maandag
Vanochtend wordt er nog een test uitgevoerd. Als die positief uitvalt gaan we morgenochtend weer offline en is alles donderdag klaar.[/quote]
Okay, succes ermee!
Vanochtend wordt er nog een test uitgevoerd. Als die positief uitvalt gaan we morgenochtend weer offline en is alles donderdag klaar.[/quote]
Okay, succes ermee!
-
- Forum-lid
Pfff ik ben er weer. Duurde even voor ik erachter kwam dat het loginscherm een andere characterset gebruikt als mijn email. Kan je straks bij de nieuwe site je wachtwoord wel gewoon copy pasten?
[quote="Freerider"]Ondertussen is het maandag
Ik neem aan dat de test niet positief van maandag niet positief was. Is er al een nieuwe planning?
Ik neem aan dat de test niet positief van maandag niet positief was. Is er al een nieuwe planning?
-
- Forum-lid
Tijdens googlen werd ik hiernaartoe door gelinkt:
http://fietsperf.jpgdev.nl/forum/
De nieuwe layout?
http://fietsperf.jpgdev.nl/forum/
De nieuwe layout?
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="-eric-"]Ik ben niet zo op de hoogte van PHPbb, maar betekent dat de weergave op mobiele apparaten ook 'beter' is?[/quote]
Standaard niet. phpBB is een lichtgewicht forumpakket wat erop gericht is dat het een (hele) goede basis biedt, waar iedereen dan vervolgens zelf de gewenste functies aan toevoegd. Voor mobiele ondersteuning bestaat bijvoorbeeld de extensie phpBB Mobile wat er dus op gericht is dat het goed weergegeven wordt op diverse mobiele apparaten. Laatst heb ik dat geïmplementeert op Woodworking en ik moet zeggen dat het daar prima werkt. Kun je gelijk testen hoe dat voor jou bevalt.
Verder kan ik het beheer alleen maar complimenteren met de keuze voor phpBB.
@beheer: enig idee wat de complicaties precies zijn? (misschien valt er wat te helpen?)
Standaard niet. phpBB is een lichtgewicht forumpakket wat erop gericht is dat het een (hele) goede basis biedt, waar iedereen dan vervolgens zelf de gewenste functies aan toevoegd. Voor mobiele ondersteuning bestaat bijvoorbeeld de extensie phpBB Mobile wat er dus op gericht is dat het goed weergegeven wordt op diverse mobiele apparaten. Laatst heb ik dat geïmplementeert op Woodworking en ik moet zeggen dat het daar prima werkt. Kun je gelijk testen hoe dat voor jou bevalt.
Verder kan ik het beheer alleen maar complimenteren met de keuze voor phpBB.
@beheer: enig idee wat de complicaties precies zijn? (misschien valt er wat te helpen?)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC