Tweede fiets, zelf opbouwen (Klaar! Foto's geplaats!)
Ik heb hem nét optijd besteld,
Nu is hij 199...
Geluk dus.
Heb al een 105/Ultegra groep op het oog
Met Fulcrum 7 wielen
Carbon Stuur, Zadelpen, Stuurpen
Goede banden eronder en klaar.
Dit voor +- 750 euro.
Nu is hij 199...
Geluk dus.
Heb al een 105/Ultegra groep op het oog
Met Fulcrum 7 wielen
Carbon Stuur, Zadelpen, Stuurpen
Goede banden eronder en klaar.
Dit voor +- 750 euro.
2010. Specialized Allez.
2011. Tweede Jaars Nieuweling.
2011. Tweede Jaars Nieuweling.
-
- Forum-lid HC
Jij ben ook zo aan het twijfelen he
Ace1978 schreef:Zo, de foto's... Mooi afgewerkt, ziet er goed uit! Mooie carbon vork erbij. En dat allemaal voor 159 euro. Nu nog even kijken hoe het rijdt...
Ace,
Niet twijfelen en die volledige athenagroep erop zetten! Het liefst zelfs met de alu-cranck. Dat chrome zal van het zwarte frame afspatten!
Camerig is prachtig!
Die alu crank vind ik dan weer stukken minder dan die van carbon, dus die laatste zal het dan ook worden... Het voordeel is dat de groep mooier is, de shifters lijken op mijn Chorus-shifters en het 11 sp is. Ik heb mezelf voorgenomen niet meer te twijfelen en te veranderen. Vandaar heb ik zojuist een lijstje afgerond met alle onderdelen voor afmontage en heb ik dat op read only gezet
Inmiddels heb ik binnen:
- frame
- balhoofd
- Selle Italia SLR XP
- Campa Vento's
Besteld:
- 3T stuur, stuurpen en zadelpen
- wat kleine dingetjes
Eigenlijk moet ik alleen de groep nog... Binnenkort nog even naar Hopmans en hij kan in elkaar, heb er zin in! Die van Japie Carbon ziet er in ieder geval goed uit, want die heb ik al in het wild rond zien rijden!
- frame
- balhoofd
- Selle Italia SLR XP
- Campa Vento's
Besteld:
- 3T stuur, stuurpen en zadelpen
- wat kleine dingetjes
Eigenlijk moet ik alleen de groep nog... Binnenkort nog even naar Hopmans en hij kan in elkaar, heb er zin in! Die van Japie Carbon ziet er in ieder geval goed uit, want die heb ik al in het wild rond zien rijden!
-
- Forum-lid HC
Zal binnenkort ff een foto schieten, kunnen jullie zien hoe die van Ace er ongeveer uit zal zien.