Over de wielersport en zijn beoefenaars.

De Armstrong soap

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 02 jan 2010 20:15

Ach, qua marketing is de stunt van LA, en dat is het ook want wie doet het hem na op z'n 38e, zeer goed gelukt. Trek verkoopt weer als een dolle en dat is anders geweest. En aangezien hij mede-eigenaar is van Trek is dat toch niet onbelangrijk. Om over de andere merken die hij een warm hart toedraagt maar te zwijgen.
Z'n stichting floreert ook als nooit tevoren, de media smult van alles wat maar met hem te maken heeft, kortom missie geslaagd.
Ben zeer benieuwd welke hoogtes Specialized gaat halen komend jaar. Aan Alberto zal dit zeker niet liggen, die zal op eenzame hoogte terecht komen in de Tour van 2010!
Niets is wat het lijkt..

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 02 jan 2010 21:50

SuperGrover1 schreef:
danny1407 schreef:En Contador: I know nothieeng!


Im from Barcccelonna...

I speak Englisch very well, I learned it frommabook !!!


Manuelllllll!!!!!!
Kitchen!!!!
FacebookS3RSSite

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 02 jan 2010 22:17

danny1407 schreef:
SuperGrover1 schreef:
danny1407 schreef:En Contador: I know nothieeng!


Im from Barcccelonna...

I speak Englisch very well, I learned it frommabook !!!


Manuelllllll!!!!!!
Kitchen!!!!


¿Que?
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 02 jan 2010 22:18

SuperGrover1 schreef:¿Que?


Afbeelding

Sowieso, dit hele topic. Ik hoop dat Lance dit jaar wegblijft uit de tour eerlijk gezegd. Ik heb die poppenkast niet nodig om van de tour te genieten...

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 02 jan 2010 23:17

...........zolang AC of AS maar Hasta la Vista kunnen zeggen vind ik het best...........
Twitter: @rbruijns

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 02 jan 2010 23:35

Corniel schreef:
SuperGrover1 schreef:¿Que?


Afbeelding

Sowieso, dit hele topic. Ik hoop dat Lance dit jaar wegblijft uit de tour eerlijk gezegd. Ik heb die poppenkast niet nodig om van de tour te genieten...


mee eens

maar het is tegenwoordig al wel wat spannender dan in de jaren dat bijv een Indurain of Armstrong met hun vingers in de neus de tour wonnen...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

100cols
Forum-lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 jan 2009 14:56

100cols 02 jan 2010 23:39

SuperGrover1 schreef:
danny1407 schreef:
SuperGrover1 schreef:

Im from Barcccelonna...

I speak Englisch very well, I learned it frommabook !!!


Manuelllllll!!!!!!
Kitchen!!!!


¿Que?

http://www.youtube.com/watch?v=5035TY5RSpg

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 02 jan 2010 23:41

Eerlijk gezegd denk ik persoonlijk dat LA "gewoon weer" in het geel staat in Parijs.
Misschien niet de macht die hij eerder had en misschien ook niet de kracht van anderen......maar hij heeft z'n ploeg klaar staan en zorgvuldig gekozen.
En reken maar dat heel die ploeg in eerste instantie uitsluitend naar een tour toe werken voor hun kopman.

Bijvoorbeeld de Astana's gaan denk ik de plank finaal mis slaan.
Dat gaat AC niet makkelijk redden in z'n uppie.
FacebookS3RSSite

templar
Forum-lid
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 aug 2005 16:49

templar 03 jan 2010 09:46

Wat zou het Contador hebben gekost om onder dat contract van Astana uit te komen?
Ik had niet de indruk dat hij er rouwig om was als het Astana niet zou lukken om de licentie te bemachtigen.
Hij zou zich bij een ander team wellicht met betere renners zijn omringd. Mijn mening is dat Vino daar ook een aardig woordje heeft en laat dat nou net zijn waar hij niet op zit te wachten .
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 03 jan 2010 10:49

Ja wat dat betreft ben ik blij dat ik contador niet ben, al zou ik zijn fiets best willen hebben.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 03 jan 2010 16:30

Voor z'n talent doe ik het ook hoor. :)

Ik heb overigens het idee dat het belang van een sterke ploeg soms ook een beetje wordt overschat. Natuurlijk is het een voordeel als je ploegmaats hebt die je kunnen helpen. Maar als Armstrong nu zo'n sterke ploeg heeft. Dan gaat Contador toch lekker op z'n wiel rijden? Dan kan hij bergop of in een tijdrit vervolgens het verschil maken. Want je kunt nog zo'n sterke ploeg hebben. Als Contador in topvorm is en bergop aanvalt ga je als concurrent niet veel profijt meer van je ploeg hebben.

Maandagavond overigens het Amstrong interview van Mart Smeets bij de NOS. Ik ga er wel even voor zitten.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 03 jan 2010 17:29

Het gevaar voor contador zit hem in de eerste ritten, in aanloop naar de bergen. Hij moet zorgen dat ie daar geen onnodige tijd verliest. Trouwens, zo zwak is die astana ploeg trouwens ook weer niet....

Over dat interview; ik denk niet dat Mart gaat vragen, wat ik graag allemaal zou willen weten. Daar zijn het het te grote vriendjes voor... ;)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie