Voor al je afspraakjes

Gios-forumrit zondag 2 mei 2010

gvda
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 17 okt 2009 02:33
Contact

gvda 15 nov 2009 21:35

Aparte kleur voor een Gios. Kende ik niet. Frame lijkt me overigens wel behoorlijk hoog...
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 15 nov 2009 21:42

En het ruikt naar oplichterij, een half engels advertentietje en het e-mail adres is exact hetzelfde als dat van mijn pa... Hmmmmmm
mijn Flickr

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 15 nov 2009 21:49

[quote="jaapieo"]En het ruikt naar oplichterij, een half engels advertentietje en het e-mail adres is exact hetzelfde als dat van mijn pa... Hmmmmmm[/quote]

Moet je toch is met die 'ouwe' van je gaan praten :D

Hoewel ik GastheerG hoog aansla als het om ons Italiaanse merk gaat, heb ik toch mijn twijfels of dit een echte Gios is...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

rocketboy
Forum-lid
Berichten: 296
Lid geworden op: 23 jan 2007 11:52

rocketboy 15 nov 2009 22:22

Gerard kennende is dit heel cynisch bedoeld....

Morgen meer nieuws van mijn kant, ik ga heel slecht slapen vannacht vrees ik :-)
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

sampitzalis
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 mar 2008 18:47

sampitzalis 15 nov 2009 22:37

ook ik zal er graag zijn,

ik heb een Compact Pro waarmee ik bijvoorbeeld de Helletocht vanuit Roeselare reed dit jaar, met de laatste 40 km Parijs-Roubaix, glorieus

op de Tacx staat een Gios uit de tijd van De Vlaeminck, met muntjes in de voorvork en alle Campa Record nog, zo mooi

ik heb nog een vrijwel gaaf frame Compact Pro te koop trouwens, maar ik krijg de stuurpen er niet uit, tsja, dus je moet wel ongeveer mijn maat zijn: 172 hoog, ook nog een chromen GIOS-voorvork trouwens

jammer dat ik een paar jaar geleden de werkplaats van GIOS niet kon vinden, de ontmoeting met zoveel! GIOS-rijders op 2 mei maakt veel goed

Sam Pitzalis, hou me op de hoogte, dank voor het organiseren
Geheimtipp voor juli 2011: http://www.montegrappachallenge.org" onclick="window.open(this.href);return false;

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 15 nov 2009 22:55

[quote="Rocketboy"]Gerard kennende is dit heel cynisch bedoeld.... [/quote]


Gerard, cynisch? Meen je dat nou...:D

[quote="Rocketboy"] Morgen meer nieuws van mijn kant, ik ga heel slecht slapen vannacht vrees ik :-)[/quote]

Gezien de post in dit topic kan dat alleen maar gaan om de eventuele aanschaf van een echte Gios...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

riherm1
Forum-lid
Berichten: 347
Lid geworden op: 29 aug 2005 12:28

riherm1 16 nov 2009 13:02

[quote="sampitzalis"]ook ik zal er graag zijn,

ik heb een Compact Pro waarmee ik bijvoorbeeld de Helletocht vanuit Roeselare reed dit jaar, met de laatste 40 km Parijs-Roubaix, glorieus

op de Tacx staat een Gios uit de tijd van De Vlaeminck, met muntjes in de voorvork en alle Campa Record nog, zo mooi

ik heb nog een vrijwel gaaf frame Compact Pro te koop trouwens, maar ik krijg de stuurpen er niet uit, tsja, dus je moet wel ongeveer mijn maat zijn: 172 hoog, ook nog een chromen GIOS-voorvork trouwens

jammer dat ik een paar jaar geleden de werkplaats van GIOS niet kon vinden, de ontmoeting met zoveel! GIOS-rijders op 2 mei maakt veel goed

Sam Pitzalis, hou me op de hoogte, dank voor het organiseren[/quote]

hoi Sam,
je hebt PM voor het frame.
groet, Richard

rocketboy
Forum-lid
Berichten: 296
Lid geworden op: 23 jan 2007 11:52

rocketboy 16 nov 2009 15:21

[quote="Frigo"]
Gezien de post in dit topic kan dat alleen maar gaan om de eventuele aanschaf van een echte Gios... [/quote]

Inderdaad, en het is nog gelukt ook ! Een super record (eigenaar dacht ergens 1975), full Campa Nuovo Record, met muntjes in de voorvork,...dus, count me in !

Zo wordt het al een aardig lijstje.
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 16 nov 2009 15:44

@Rocketboy: gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Een blauwe Super Record (met muntjes in de voorvork) is overigens vanaf 1978 op de markt gekomen...

P.S. Ik heb je toegevoegd aan de deelnemerslijst, deze tevens even verplaatst naar de 1e pagina van dit topic...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

rocketboy
Forum-lid
Berichten: 296
Lid geworden op: 23 jan 2007 11:52

rocketboy 16 nov 2009 16:37

Hier mijn officiële inschrijvingsbewijs :D
Anders zou je nog denken dat ik met die andere barrel kom...

Is nog een heel klein beetje werk aan (oa pedalen, stuurlint, remmen aanpassen, andere drinkbushouder), maar voor de rest prima in orde !

Afbeelding
Afbeelding

@Frigo, bedankt voor de info !
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 16 nov 2009 16:48

Gefeliciteerd, mooi exemplaar!

Het lijstje deelnemers begint al aardig te groeien. En dat ritje is pas in mei. Leuk hoor.

Plaats reactie