Mijn nieuwe Stevens SLR
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16482
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Heel mooie fiets.
Eens iets anders en over smaak valt inderdaad niet te twisten maar ik vind hem wel heel errrg mooi.
Met de stickers op de wielen en de rode nippels vond ik ook mooier maar zoals hierboven geschreven, over smaak.....
Eens iets anders en over smaak valt inderdaad niet te twisten maar ik vind hem wel heel errrg mooi.
Met de stickers op de wielen en de rode nippels vond ik ook mooier maar zoals hierboven geschreven, over smaak.....
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Heel veel mooier zullen ze niet gemaakt gaan worden, wat een fantastische fiets!
Ben zelf enthousiast Stevens rijder (SCF2 met Dura Ace 7800, FSA K-force crank, Pro stealth evo white stuur en DT Swiss RR1850/RR1450 wielen) maar deze gaat er dik overheen qua uitstraling.
Ben zelf enthousiast Stevens rijder (SCF2 met Dura Ace 7800, FSA K-force crank, Pro stealth evo white stuur en DT Swiss RR1850/RR1450 wielen) maar deze gaat er dik overheen qua uitstraling.
De voldoening duurt langer dan de pijn...
Ik zou normaal een kuota Kharma tot dat ik toevallig een Stevens SLR zag, en ben nu in afwachting voor een Stevens SLR. Bauw/Wit er komen ook carbon wielen 50 hoog eronder met een ultegra afmontage, zal de pics hierbijzetten maar zal pas voor eind februari zijn.
groetjes ...
groetjes ...
Misschien is het op de voorgaande pagina's al gemeld, maar ik denk dat de uitsparing in de bovenbuis is voor een eventueel te plaatsen aero-stuur zoals bij deze overigens erg geslaagde Specialized Transition:
[img=http://www.johnhenrybikes.com/BlogPostA ... sition.jpg]
[img=http://www.johnhenrybikes.com/BlogPostA ... sition.jpg]
Het frame is "ontworpen" met een TT frame als onderlegger.
Zelfde snelle oplossingen in de constructie en vertaald naar een normale geometrie.
Balhoofd/bovenbuis sparing, achterwiel uitsparen in de staande buis.....
De vraag is alleen of die snelle oplossingen in deze vorm nog wel zo veel effect hebben.
Hoe dan ook, het is wel een mooie bak!
Zelfde snelle oplossingen in de constructie en vertaald naar een normale geometrie.
Balhoofd/bovenbuis sparing, achterwiel uitsparen in de staande buis.....
De vraag is alleen of die snelle oplossingen in deze vorm nog wel zo veel effect hebben.
Gerard Vroomen schreef:Er zijn natuurlijk veel aerodynamische fietsen van grote merken, maar dan zie je dat de ingenieur weliswaar goed begonnen is, maar dat de marketingafdeling de klus heeft afgemaakt.
Hoe dan ook, het is wel een mooie bak!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Marketing in de vorm van communiceren doet niks af aan gemiste kansen qua technisch ontwerp.
Either that, of het is anti-marketing voor merken die het wel zo aanpakken als bij deze steevens hier.
En daarbij kan ik Amclassicfan eventueel quoten, want die is niet met marketing bezig maar deelt wel die mening.
Maar het gaat hier om de mooie fiets die hier gepost is.
Niet om het wel of niet afzeiken van alles wat met Cervélo te maken heeft.
En zoals ik eerder zei....deze Steevens is echt een mooie bak!
Either that, of het is anti-marketing voor merken die het wel zo aanpakken als bij deze steevens hier.
En daarbij kan ik Amclassicfan eventueel quoten, want die is niet met marketing bezig maar deelt wel die mening.
Maar het gaat hier om de mooie fiets die hier gepost is.
Niet om het wel of niet afzeiken van alles wat met Cervélo te maken heeft.
En zoals ik eerder zei....deze Steevens is echt een mooie bak!
de vraag of het aerodynamische uit de markting hoek is ontstaan en dus niet echt is, of dat het vanuit enginering is ontworpen en gemaakt.
Ik houd wel van dit soort fietsen, vind alleen deze groot overkomen ( niet de foto) alsof de balhoofdbuis wat lang is voor de maat ofzo.
Ik houd wel van dit soort fietsen, vind alleen deze groot overkomen ( niet de foto) alsof de balhoofdbuis wat lang is voor de maat ofzo.