opbouw onderdelen groep bij vos zwanenburg
-
- Forum-lid
Dat is een makkelijke om te beantwoorden, heb opgroeiende kinderen die aan jeugdwielrennen doen. Slijten doet het niet, te klein worden wel!
Er zullen dan ook nog wel vele fietsen volgen, voor mij is het makkelijker om nieuw en goed te rijden door deze firma, dan dat ik tweedehands mijn slag moet slaan!
Kan dan ook niet wachten totdat mijn kinderen aparte tijdritfietsen mogen rijden, want hij heeft er een paar plaatjes van fietsen staan!
mvg
Er zullen dan ook nog wel vele fietsen volgen, voor mij is het makkelijker om nieuw en goed te rijden door deze firma, dan dat ik tweedehands mijn slag moet slaan!
Kan dan ook niet wachten totdat mijn kinderen aparte tijdritfietsen mogen rijden, want hij heeft er een paar plaatjes van fietsen staan!
mvg
Fietsen is leuk totdat het zeer doet
Diogenes schreef:Klinkt als spam.
Diogenes
Jammer dat er steeds gelinkt wordt naar spam als iemand een positief verhaal heeft over een/zijn/haar fm. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Er is toch ook een topic; Hoe tevreden ben jij over je fm? Wordt ook niet gezien als spam lijkt me. En @Stefanowitz is trouwens heus de enigste niet die al 6 fietsen, in dit geval bij de zelfde fm heeft gekocht.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Flores schreef:Diogenes schreef:Klinkt als spam.
Diogenes
Jammer dat er steeds gelinkt wordt naar spam als iemand een positief verhaal heeft over een/zijn/haar fm. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Er is toch ook een topic; Hoe tevreden ben jij over je fm? Wordt ook niet gezien als spam lijkt me. En @Stefanowitz is trouwens heus de enigste niet die al 6 fietsen, in dit geval bij de zelfde fm heeft gekocht.
Ach, kom op. Lees zijn laatste post dan. Gaat ie ook nog eens tijdritfietsen aanprijzen.
Ik ken hem niet nee, maar hij heeft tot nu toe ALLE schijn TEGEN. Jammer voor hem.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik kan ook niet wachten tot ik kinderen heb, dan kunnen ze elk jaar een nieuwe fiets bij Vos kopen! Ik heb ook een paar plaatjes van tijdritfietsen zien staan, en gezien ze snel zullen groeien wordt het uitkijken naar elk hun eigen fietsje! Ik weet met mijn geld immers geen blijf meer, en kinderen moeten toch gewoon elk een nieuwe tijdritfiets ipv 2dehands afdankertjes?
Ik kan niet wachten op de fotos van Stefanowitz zijn indrukwekkende fietsenpark, welkom op het forum met jouw lofzang over Vos, je zou voor minder lid worden van dit forum!
Ik kan niet wachten op de fotos van Stefanowitz zijn indrukwekkende fietsenpark, welkom op het forum met jouw lofzang over Vos, je zou voor minder lid worden van dit forum!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid HC
de zwarten schreef:Ik kan ook niet wachten tot ik kinderen heb, dan kunnen ze elk jaar een nieuwe fiets bij Vos kopen! Ik heb ook een paar plaatjes van tijdritfietsen zien staan, en gezien ze snel zullen groeien wordt het uitkijken naar elk hun eigen fietsje! Ik weet met mijn geld immers geen blijf meer, en kinderen moeten toch gewoon elk een nieuwe tijdritfiets ipv 2dehands afdankertjes?
Wauw, een hele post zonder sarcasme .
Misschien is Stefanowitz slechts een tegenhanger van al het negatieve gezeik hier.
Maar goed blijkbaar hebben jullie er baat bij om Vos af te zeiken, want jullie zijn
waarschijnlijk zelf allemaal fietsenmakers, die behoorlijk last hebben Vos.
Dus gaan jullie hem in een kwaad daglicht stellen en zo indirect jullie eigen
bedrijfjes op een hoger voetstuk plaatsen.
(ja ook ik vind het een bijzonder rare post van mezelf, maar wat jullie kletsen over spam van iemand die positief is over Vos klinkt net zo raar)
Maar goed blijkbaar hebben jullie er baat bij om Vos af te zeiken, want jullie zijn
waarschijnlijk zelf allemaal fietsenmakers, die behoorlijk last hebben Vos.
Dus gaan jullie hem in een kwaad daglicht stellen en zo indirect jullie eigen
bedrijfjes op een hoger voetstuk plaatsen.
(ja ook ik vind het een bijzonder rare post van mezelf, maar wat jullie kletsen over spam van iemand die positief is over Vos klinkt net zo raar)
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Omdat die gast 3 posts heeft op een fietsforum, dus blijkbaar enkel energie in een forum kan steken om op een ongeloofwaardige wijze Vos op te hemelen.
Het zou helemaal anders zijn mocht hij foto's van zijn fietsen posten. Het voordeel van de twijfel krijgt Vos niet, dus dat Stefanowitz met een sterker verhaal aankomt dan Vos zijn tijdritfietsen ophemelen en niet kan wachten om zijn voltallige kroost elk apart een nieuwe kostelijke tijdritfiets te kopen.
Het zou helemaal anders zijn mocht hij foto's van zijn fietsen posten. Het voordeel van de twijfel krijgt Vos niet, dus dat Stefanowitz met een sterker verhaal aankomt dan Vos zijn tijdritfietsen ophemelen en niet kan wachten om zijn voltallige kroost elk apart een nieuwe kostelijke tijdritfiets te kopen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
de zwarten schreef:Ik kan niet wachten op de fotos van Stefanowitz zijn indrukwekkende fietsenpark,
de zwarten schreef:Het zou helemaal anders zijn mocht hij foto's van zijn fietsen posten.
Waar staat dat hij momenteel 6 fietsen bezit?
Wat een trieste bedoeling toch steeds maar weer als het woordje Vos naar voren komt. Weet zeker dat het gros op dit forum nog nooit 1 stap bij Vos heeft binnengezet. En diegene die dat wel hebben gedaan én goede ervaringen met Vos hebben mogen geen positieve berichten plaatsen of het is meteen spam.
En al is het spam zo zijn er wel meer van hier. Kinderlijk niveau en 't gaat wederom volstrekt langs het doel (ts) heen. Is ook niet belangrijk hè als er maar iemand is waar tegen geschopt kan worden. Papagaaien, roddeltante's...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Als je voorzitter bent van de jeugdafdeling van een fietsenvereniging met standplaats Zwanenburg, ben je:
1. misschien goedgeplaatst om je eigen ervaring hier te posten, niets verkeerd mee
2. misschien wel een tikkeltje subjectief, want Zwanenburg is niet groot.
3. krijg je gewoon meer gedaan in zo een winkel dan mister nobody die van de andere kant van het land komt.
Daar is allemaal niets verkeerd mee, maar het is niet representatief voor de gemiddelde service bij Vos. Ik ben al in de winkel geweest, en ik weet gelukkig ook wat ik wil.
Verder heb ik in dit topic al aangegeven dat ik geen reden heb om aan te nemen dat de montage daar nu slechter zou moeten zijn dan bij eender welke andere winkel.
edit: ik vrees dat ik dat in een ander topic heb vermeld en niet in dit hier (over de in-mijn-ogen-niet-minder-goed-monterende-vos-mecaniciens)
1. misschien goedgeplaatst om je eigen ervaring hier te posten, niets verkeerd mee
2. misschien wel een tikkeltje subjectief, want Zwanenburg is niet groot.
3. krijg je gewoon meer gedaan in zo een winkel dan mister nobody die van de andere kant van het land komt.
Daar is allemaal niets verkeerd mee, maar het is niet representatief voor de gemiddelde service bij Vos. Ik ben al in de winkel geweest, en ik weet gelukkig ook wat ik wil.
Verder heb ik in dit topic al aangegeven dat ik geen reden heb om aan te nemen dat de montage daar nu slechter zou moeten zijn dan bij eender welke andere winkel.
edit: ik vrees dat ik dat in een ander topic heb vermeld en niet in dit hier (over de in-mijn-ogen-niet-minder-goed-monterende-vos-mecaniciens)
©®
©®