"Guilty of charge" hiero :rolleye: :p
Als ik sportief fiets (race/mtb) en ik word (niet te hard) ingehaald, kan ik me bijna nooit inhouden om ze proberen bij te houden :p
Soms kan ik slechts aanhaken, soms bouw ik wat reserve op om dan effe in te halen op dat ene klimmetje of vlak voor mijn afslag
en soms gaat het me nog te hard en moet me laten afzakken om weer beetje op adem te komen, maar in alle gevallen is er een vriendelijke "Tjo" en handzwaai aan het eind.
(geeft iemand al eerder aan liever alleen te willen rijden, dan laat ik me zakken (denk ik) , maar dat is me nog niet overkomen)
Ook als ik iemand voor me zie rijden, zal ik altijd proberen die in te halen als deze ongeveer even hard lijkt te rijden als ik voor ik deze fietser zag.
Vaak genoeg overkomen om bij de beste man/vrouw te komen, om me dan gelijk weer te moeten laten zakken ivm te lang/ ver in het rood gereden te hebben :/
Op een of ander manier kan ik bij bovenstaande manieren toch nog wat krachten aanbreken/trainen, wat me niet lukt als ik alleen fiets. Daarnaast vind ik het ook leuker fietsen zo .....