Over de wielersport en zijn beoefenaars.

nieuw fietspad: wel recreatie, geen wielrenners

geer
Forum-lid

geer 01 sep 2009 16:29

.Jeroen. schreef:Gewoon een beetje begrip naar elkaar. En genieten van die prachtige smalle fietspaden!

Juist, mooi en waar gesproken.

Hoe breder je het fietspad maakt, hoe verder mensen uitelkaar gaan fietsen. Ook op de landweggetjes moet je soms even stilhouden om mensen in te kunnen halen. Geen probleem toch! Daarna weer lekker verder trappen. Al dat gedoe om een 'gemiddelde te halen' tijdens een tochtje. Get a live....

zweef
Forum-lid

zweef 01 sep 2009 18:09

-Divo- schreef:Het moet in dit land afgelopen zijn met belachelijke beperkende maatregelen die nergens over gaan.

8<-----

Verder mag er ook hier op dit forum een grens gesteld worden aan dit soort vragen bijv dat je minimaal 100 posts moet hebben om input te vragen bij het uitvoeren van studie/werk opdrachten. . . . . Teveel mensen gebruiken dit forum voor eigen gewin terwijl het feitelijk een gebruikersforum is waar liefhebbers elkaar helpen.

Oh ironie....
You should see me go downhill...

orbi
Forum-lid

orbi 01 sep 2009 18:20

Ik heb het hele topic niet doorgelezen, maar het lijkt me dat het idee bedacht is door iemand die ook wat op tv gezien heeft. O, die gevaarlijke wielrenners.
Het lijkt me ondoenlijk een fietspad dusdanig slecht te maken dat er geen wielrenners op rijden, dan wordt het een mtb pad. Die laatste rijden ook boven de 30 trouwens.

-divo-
Forum-lid

-divo- 01 sep 2009 18:28

Zweef schreef:
-Divo- schreef:Het moet in dit land afgelopen zijn met belachelijke beperkende maatregelen die nergens over gaan.

8<-----

Verder mag er ook hier op dit forum een grens gesteld worden aan dit soort vragen bijv dat je minimaal 100 posts moet hebben om input te vragen bij het uitvoeren van studie/werk opdrachten. . . . . Teveel mensen gebruiken dit forum voor eigen gewin terwijl het feitelijk een gebruikersforum is waar liefhebbers elkaar helpen.

Oh ironie....

Quatch!
De dingen die ik schreef staan in een context en dienen niet op één hoop gegooid te worden.

Ik denk overigens dat een systeem waarbij een bepaald aantal postings nodig is voor bepaalde priveleges, helemaal niet een belachelijke beperkende maatregel is. Maar juist een hele goede. Enfin, het één heeft hier niets met het ander te maken.

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 01 sep 2009 18:40

Als ik een groepje scholieren tegen kom van een x aantal rijen dik pak ik mn fietspomp zwaai ik een paar keer en moet je is zien hoe netjes ze dan fietsen. Fietsen ze dan nog niet netjes volg dan ook de consequenties...
Ik ben trouwens ook gewoon een scholier. (maar fiets niet een x aantal rijen dik.

Nu ben ik nogsteeds benieuwd over welke gemeente we het hebben?? jacks shadow tell us
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 01 sep 2009 18:46

Heiloo?
Niets is wat het lijkt..

jacksshadow
Forum-lid

jacksshadow 01 sep 2009 19:02

Provincie Noord-Holland, landelijk gebied. Betreft Diemerzeedijk in Muiden.
rule #5

corniel
Forum-lid HC

corniel 01 sep 2009 19:07

Maar de hamvraag is: wat ga je adviseren? Ik vermoed dat je toch komt met iets als:
uitvoerig dik rapport met rood lintje er om heen schreef:Het is zeer lastig wielerenners te weren door het treffen van technische maatregelen (..), beter is het om ze aan te moedigen een andere voor hen intressantere route te kiezen (..)

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 01 sep 2009 19:14

Geert Jan schreef:pak ik mn fietspomp zwaai ik een paar keer en moet je is zien hoe netjes ze dan fietsen.

Dat zal indruk maken zeg de mijne is 15cm lang :(
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 01 sep 2009 19:34

jacks shadow schreef:Provincie Noord-Holland, landelijk gebied. Betreft Diemerzeedijk in Muiden.

'het stuk tussen Muiden en Overdiemen (aan de 5hoek)?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

jannak
Forum-lid

jannak 01 sep 2009 21:32

andromeda schreef:
Scepticus schreef:
andromeda schreef:Zelf kom ik net terug uit Frankrijk

Daar is de bevolkingsdichtheid iets lager dan hier :p

Op de weg rond Annecy (waar ik het over heb) is het overdag net zo druk als op zaterdagmiddag op de Coolsingel....

Dan moet je zeggen: ik kom net uit Annecy. Komt anders over als: ik kom net uit Frankrijk. In 80% van Frankrijk zie je geen kip, laat staan een (gewone)fietser.
http://www.houseofcycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

erikvdmaat
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar erikvdmaat 02 sep 2009 00:07

jacks shadow schreef:Provincie Noord-Holland, landelijk gebied. Betreft Diemerzeedijk in Muiden.

Die gasten hebben ook echt niks te doen he! Ongelooflijk zo'n opdrachtgever. Weten de mooiste dingen te bedenken dat geld kost, en zorgen er ook nog maar eens voor om dik 80 miljoen kwijt te raken.

Ik heb ze ook vaak als opdrachtgever gehad. Ik werk bij een aannemer.

@jacks shadow: bij wat voor bedrijf werk je?
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie