Hoe kun je nu zeggen dat onderzoeken niet waar zijn als ik niet eens de titel heb opgeschreven en je ze dus ook niet gelezen hebt?
Van die reclames kan ik alleen een spotje vinden dat is verboden door Reclame Code Commissie met de slogan: "Melk is goed voor elk". Daar werd een klacht door de bond van veganisten over ingediend en die werd nog verboden ook.
Chocomelk ipv energiedrank
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Sorry, ik zeg niet dat je onderzoeken niet waar zijn, ik zeg alleen dat er ook andere onderzoeken zijn en dat ik niet stemmingmakerij doe. Ik kan de kwaliteit van de door jou bedoelde onderzoeken niet beoorelen, zelfs al zou ik ze gelezen hebben. Wat ik wil zeggen is dat de aannames van vroeger in het heden niet per se meer waar hoeven te zijn. We eten toch ook geen biefstuk meer voor een klassieker. Zelfs het bordje pasta is al vervangen door broodje pindakaas en muesli (met melk...
Je moet het niet te persoonlijk opvatten en ik ook niet! Ik begon met een soja chocmelkje onderzoek, that's all.
Enne...misschien heb je gelijk over de melk is goed voor elk. Dat was inderdaad dat gedoe met die veganisten. Zwangerschaps dementie, zeg maar....
Je moet het niet te persoonlijk opvatten en ik ook niet! Ik begon met een soja chocmelkje onderzoek, that's all.
Enne...misschien heb je gelijk over de melk is goed voor elk. Dat was inderdaad dat gedoe met die veganisten. Zwangerschaps dementie, zeg maar....
Geer schreef:Amclassic-fan schreef:1,6 gram vet in 100 gram chocolademelk. Als je 300 gram/ml naar binnen werkt krijg je dus niet meer dan een paar gram vet binnen, denk niet dat dat kwaad doet. Alleen de hoeveelheid eiwitten lijkt mij wat weinig, namelijk maar 3,2 gram per 100 gram. In de literatuur wordt eigenlijk altijd uit gegaan van 15-20 gram eiwitten, dus dan wel meteen een halve liter drinken
Dat bedoel ik: een halve liter staat dan gelijk aan 1,6 gram (dierlijk)vet maal 5= 8 gram vet...inderdaad...chips is vetrijker, maar dan wel plantaardig vet (als we de ingredienten lijst mogen geloven.
Op de BBQ groeten spiesjes en pofaardappelen...
Gooi dan ook maar eens een zak chips op het vuur, als je ziet hoeveel energie daarvan vrij komt uit die plantaardige olie dan weet je zeker dat dat niet goed is voor je ........teugels.
Zit iig genoeg energie in om iedereen een meter verder van het vuur af te laten zitten voor een korte tijd.
A bad day on the bike is better than a good day at work.