SKITS Monstertijdrit 2009
[quote="Robbebopper"]Aha, nou weet ik het. Broer van Louis? Ik vroeg me inderdaad al langer af wie jij was. We hebben samen ooit een veldtoertocht gereden is het niet?[/quote]
Helemaal fout , geen broer van Louis .
Helemaal fout , geen broer van Louis .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
In de namiddag is geprobeerd het rondje te rijden en heb respect voor een ieder die meedoet
Het parcours is nog redelijk gevarieerd opzich, dus de doodlijke saaiheid valt wel mee. Zelf zat ik op 33km/h op drie kwart (van 1 rondje), tot ik bij zeewolde kwam, daar reed ik verkeerd dacht ik, maar daar is een rare bijeenkoming van wegen waar iedereen voorrang heeft. Dat zal vast goed aangegeven zijn bij jullie wedstrijd.
Drie keer dat rondje is echt gekkenwerk! :d
Het parcours is nog redelijk gevarieerd opzich, dus de doodlijke saaiheid valt wel mee. Zelf zat ik op 33km/h op drie kwart (van 1 rondje), tot ik bij zeewolde kwam, daar reed ik verkeerd dacht ik, maar daar is een rare bijeenkoming van wegen waar iedereen voorrang heeft. Dat zal vast goed aangegeven zijn bij jullie wedstrijd.
Drie keer dat rondje is echt gekkenwerk! :d
-
- Forum-lid
Matthijs niet Maar heeft toch besloten om wel te starten. Kan ondertussen al bijna een uur zonder al te veel pijn in het stuur liggen!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik zal ook hoog eindigen.
Met m'n hartslag;)
Met m'n hartslag;)
Hey Corniel,
Hoe doet de organisatie het met betrekking tot het parcours? Ik bedoel, is het helemaal afgezet of worden de wegen deels afgezet aangezien het allemaal b wegen met twee richtingen zijn?
In ieder geval ziet het weer er puik uit (goed voor een PR Weinig wind (kracht 2) al staat in vedomde polder altijd wel wind, 19 graden en zon.
Alleen wel relatief koud komende nacht (net zoals de afgelopen nacht). Lange of 3/4 broek voor mij aangezien ik ook nog wel eens ga stilstaan.
Nog even zien of ik mijn DSLR (5DMarkII plus 70-200/2.8) mee ga nemen aangezien dat niet zo lekker fietst met een rugzak.
Je zult me wel herkennen aan een knalgeel Adidas shirt. Fiets is een TREK 5.9sl (Project One) kleur zwart.
Ik zal er zo rond 09:30 bij de startplaats zijn.
Zorro (Ardon)
Hoe doet de organisatie het met betrekking tot het parcours? Ik bedoel, is het helemaal afgezet of worden de wegen deels afgezet aangezien het allemaal b wegen met twee richtingen zijn?
In ieder geval ziet het weer er puik uit (goed voor een PR Weinig wind (kracht 2) al staat in vedomde polder altijd wel wind, 19 graden en zon.
Alleen wel relatief koud komende nacht (net zoals de afgelopen nacht). Lange of 3/4 broek voor mij aangezien ik ook nog wel eens ga stilstaan.
Nog even zien of ik mijn DSLR (5DMarkII plus 70-200/2.8) mee ga nemen aangezien dat niet zo lekker fietst met een rugzak.
Je zult me wel herkennen aan een knalgeel Adidas shirt. Fiets is een TREK 5.9sl (Project One) kleur zwart.
Ik zal er zo rond 09:30 bij de startplaats zijn.
Zorro (Ardon)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
He ZorroI, leuk dat je langskomt. Er wordt niets afgezet. Op de twee 'kritische' punten op het parcours staan SKITS-leden e.a. in de gaten te houden.
Het weer ziet er idd top uit. Dat betekend toptijden. (Voor de winnaars dan)
@Robbebopper: alleen als je niet dood gaat, want dan kom je met een lage hartslag (en snelheid) over de finish.
Het weer ziet er idd top uit. Dat betekend toptijden. (Voor de winnaars dan)
@Robbebopper: alleen als je niet dood gaat, want dan kom je met een lage hartslag (en snelheid) over de finish.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Hee Zorro, fijn dat je ergens bij het parcours gaat staan met opvallende kledij. Dan heb ik tijdens de rit wat te doen; "TelhoeveelkanariegeleZorro'sjeziet".
Nog een tip voor het fotograferen: van de rechterkant heeft de voorkeur (zodat het crankstel goed te zien is. )
-
- Forum-lid
Vandaag even lekker rustig wezen peddelen in de omgeving. Als het weer net zo is als vandaag kun je het denk ik niet veel beter wensen voor de MTR. Een kans op een mooie tijd als de benen en de geest het tenminste willend doen.
Heel veel succes mannen! Ik reken op goede prestaties én mooie verhalen!
Heel veel succes mannen! Ik reken op goede prestaties én mooie verhalen!