Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

alternatieven benen scheren

mispoes
Forum-lid

mispoes 05 jun 2010 18:33

[quote="Diederikje"]ff een andere vraag over het benen scheren:

Waar houd je op met scheren??
Bij mij loopt het haar helemaal door tot aan de borstharen... zomaar stoppen geeft zo'n rare lijn!
[/quote]

hahahahaha, ja waar ligt die grens, dat vraag ik me ook al een tijd af (maar ik durfde 't nooit te vragen dus Diederikje, bij deze bedankt ;))
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

vacaro
Forum-lid

vacaro 06 jun 2010 08:25

Buik en borsthaar laat ik ook staan, kost me teveel tijd zo'n oppervlakte. :)
Wij doen dit meestal samen, ik haar benen en omgeving, en zij mijn benen met aanhangsels, ik kijk er elke keer naar uit. Hoop al bijna dat miujn haren sneller groeien :).

Ik gebruik ook steeds de Gilette Fusion die ik ook voor mijn kin en kaakbaard gebruik, onder de douche en eventueel met scheerschuim. Nadien zo'n na verzorgings foam/gel ook van gilette fusion.

Joepie bijna maandag shavetime.......
MTB on my Scott, road on my Thompson! Scott replaced by a Koga Miyata!
Vanaf het moment dat ik kon praten, moest ik luisteren!

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 06 jun 2010 15:00

wilcoelskamp
Forum-lid

wilcoelskamp 08 jun 2010 10:45

Hmm zal het beter wezen als de Braun bodycruzer??

(EDIT); De Philips 2040 is nieuwer....ik heb hem net besteld. Eens kijken of het wat is.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 08 jun 2010 10:50

[quote="body"]Door het scheren van je benen wordt je samen met je fiets aerodynamisch.

;)[/quote]

oh maarre mijn fiets scheert zich niet heur
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

sevydu
Forum-lid

sevydu 08 jun 2010 16:03

Ik heb m'n benen nog maar 1 keer geschoren. Voor de RVV, ben deze winter een paar keer onderuit gegaan op het ijs en heb gemerkt dat wondes echt traag helen met haar in de omgeving. Helaas een ongeluk gehad tijdens de RVV, geen enkele schaafwond, dus ik zou niet weten of het echt helpt bij het helen van wondes. Vond het wel leuk voelen, maar het vrouwtje vindt mannen met gladde benen maar niets, dus het zal bij 1 keer blijven.
Als ge trapt gaat ge sneller

stillekracht
Forum-lid

stillekracht 08 jun 2010 21:29

[quote="Vacaro"]
Wij doen dit meestal samen, ik haar benen en omgeving, en zij mijn benen met aanhangsels, ik kijk er elke keer naar uit. Hoop al bijna dat miujn haren sneller groeien :).

Joepie bijna maandag shavetime.......[/quote]

Plezier gehad gisteren? :D

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 25 jun 2010 23:40

[quote="Stephan68"]Iemand hier al ervaring mee?

http://bodygroom.philips.com/nl/index_flash2.html[/quote]

Goeie ervaringen mee! Gebruik ik al een jaartje of 2 zo'n beetje. Wordt redelijk tot goed glad en je hoeft er niet veel moeite voor te doen, echter, met mesjes geeft toch wel het gladste resultaat, maar ja, vooral dan krijg ik nog wel eens wat irritatie, zeker als ik een lange tijd niet geschoren heb.

breaker
Forum-lid

breaker 27 jun 2010 19:30

Ik heb de bodygroom ook een keer gebruikt. Er zijn wel paar versie van deze apparaat.
Ik had toen de goedkoopste gekocht volgens mij niet meer te koop. Na 1 keer gebruik waren de bevestiging punten van de mesjes af gebroken. Heel goedkoop plastic was het.
Ik weet niet hoe het zit met de duurder versie van de Bodygroom? Maar ik ga zeker kijken voor een nieuwe.

Maar je kan ook proberen veet for men te gebruiken. Ik gebruik het zelf ook het werkt goed.
6 min in laten werken en met de schaper er af halen een washandjes werkt ook.
Alleen vindt ik scheren met een scheermesjes mooier. Je kan het veel beter gebruiken om lange haartjes te verwijderen als je weer gaat beginnen met scheren na de winter bijvoorbeeld.
Je moet wel volgens de verpakking 72 uur wachten voordat je mag scheren.

wilcoelskamp
Forum-lid

wilcoelskamp 27 jun 2010 23:17

Ik gebruik dus nu de Philips BodyGroomer 2040

[img=http://pan.fotovista.com/dev/5/6/049305 ... 930565.jpg]

Het is even wennen, tondeuse functie is erg fijn voor als je de 1e keer je benen kaal maakt. Daarna met de groomer functie over de benen en hij scheert glad genoeg. Je voelt op sommige plekje heel iets nog mini stoppels. Uiteindelijk zal een mesje net iets gladder wezen maar dat evenaart het wel dichtbij.
Nadeel aan beide kanten van de groomer scheerkop zit een kleine mini-tondeuse die bij je edele delen iets in je vel hapt. Niet echt fijn, hiervan verneem je absoluut niks van op je benen.

Tot nu toe nog een goed gevoel over het apperaat.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 30 aug 2010 00:38

[quote="breaker"]Ik heb de bodygroom ook een keer gebruikt. Er zijn wel paar versie van deze apparaat.
Ik had toen de goedkoopste gekocht volgens mij niet meer te koop. Na 1 keer gebruik waren de bevestiging punten van de mesjes af gebroken. Heel goedkoop plastic was het.
Ik weet niet hoe het zit met de duurder versie van de Bodygroom? Maar ik ga zeker kijken voor een nieuwe.

Maar je kan ook proberen veet for men te gebruiken. Ik gebruik het zelf ook het werkt goed.
6 min in laten werken en met de schaper er af halen een washandjes werkt ook.
Alleen vindt ik scheren met een scheermesjes mooier. Je kan het veel beter gebruiken om lange haartjes te verwijderen als je weer gaat beginnen met scheren na de winter bijvoorbeeld.
Je moet wel volgens de verpakking 72 uur wachten voordat je mag scheren.[/quote]

[quote="wilcoelskamp"]Ik gebruik dus nu de Philips BodyGroomer 2040

[img=http://pan.fotovista.com/dev/5/6/049305 ... 930565.jpg]

Het is even wennen, tondeuse functie is erg fijn voor als je de 1e keer je benen kaal maakt. Daarna met de groomer functie over de benen en hij scheert glad genoeg. Je voelt op sommige plekje heel iets nog mini stoppels. Uiteindelijk zal een mesje net iets gladder wezen maar dat evenaart het wel dichtbij.
Nadeel aan beide kanten van de groomer scheerkop zit een kleine mini-tondeuse die bij je edele delen iets in je vel hapt. Niet echt fijn, hiervan verneem je absoluut niks van op je benen.

Tot nu toe nog een goed gevoel over het apperaat.[/quote]

Bevalt het apparaat nog een beetje?
Wat is de minimale trimstand?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

iskander_
Forum-lid

iskander_ 03 sep 2010 21:47

Scheer mijn benen nooit. dat is alleen voor de mietjes onder ons. al vind ik het wel mooi hoor die gladde benen. :)
scheer me kin wel en als ik goedkope mesjes gebruik voelt dat verre van fijn.en begint het dus behoorlijk te irriteren. een duurder mesje match 3 is al goed genoeg. scheert daarin tegen gewoon lekker. kan me dus goed voor stellen dat dat dus ook voor benen op gaat.

Plaats reactie