Fietskleding bij B-Out Bataviastad
-
- Forum-lid
Ik ben vrijdag op de fiets ff langs gereden en een bakkie gedaan.marsman schreef:Wat zijn de prijzen hier, zeg bijvoorbeeld een zomersetje van het Cervelotenue?
Zag wat nieuwe Castelli spullen in zeer opvallende kleuren (niks voor mij)
@ Marsman, ik denk dat je rond de 119 euri zit voor een broek, shirt en jack zit (kan er iets naast zitten) maar ze hebben 3 = 2 dus gemiddeld kom je lager uit.
@ Bezulba, 4 x XL heb ik nog nooit gezien maar de grote hangt ook vasn het merk af.
Een |Italiaans merk valt sowieso kleiner maar een 3 x XL van Craft is een tent waar ik met 2 benen in 1 pijp kan
Die heb ik wel zien hangen.
In Batavia stad is deze maand (mei) een craft outlet winkel (dus niet de standaard winkel met fietskleding, maar een aparte helemaal vol met craft). Net even langsgeweest. ondershirtjes 10e, shirtjes 20e of 25e. Ook heel veel broeken, jasjes etc. Ach, dacht dat het misschien wel het melden waard was
-
- Forum-lid
kxlight schreef:In Batavia stad is deze maand (mei) een craft outlet winkel (dus niet de standaard winkel met fietskleding, maar een aparte helemaal vol met craft). Net even langsgeweest. ondershirtjes 10e, shirtjes 20e of 25e. Ook heel veel broeken, jasjes etc. Ach, dacht dat het misschien wel het melden waard was
Hé kxlight,
Ik ben gisteren ff langs gereden op het fietstje en scoorde ook wat Craft ondershirts.
Zelfs met windstopper, alles 10 euri.
Wielershirtje 20 euro en mooi jack voor 30.
Thanks voor de tip
-
- Forum-lid
Vandaag ook eens bij B-out geweest. Ze hebben een leuke collectie!! Vandaag al wat moois gekocht. Maar ik ga snel weer `ns terug om m`n wielergarderobe te vervolmaken!! Als je denkt echt heel goedkoop uit te zijn, dan is het misschien een beetje een tegenvaller. Maar als je speciaal op zoek bent naar broeken van Castelli (Garmin en Cervélo) dan is die korting die erop zit toch wel erg aangenaam!!
Wat mij betreft een aanrader!!
Gr.
Giroditaliafan
Wat mij betreft een aanrader!!
Gr.
Giroditaliafan
Mooi dat je geslaagd bent!Mighty Bike Mike schreef:kxlight schreef:In Batavia stad is deze maand (mei) een craft outlet winkel (dus niet de standaard winkel met fietskleding, maar een aparte helemaal vol met craft). Net even langsgeweest. ondershirtjes 10e, shirtjes 20e of 25e. Ook heel veel broeken, jasjes etc. Ach, dacht dat het misschien wel het melden waard was
Hé kxlight,
Ik ben gisteren ff langs gereden op het fietstje en scoorde ook wat Craft ondershirts.
Thanks voor de tip
-
- Forum-lid
Thanks, ik fiets morgen weer ff langs als het weer wat beter iskxlight schreef:Mooi dat je geslaagd bent!Mighty Bike Mike schreef:kxlight schreef:In Batavia stad is deze maand (mei) een craft outlet winkel (dus niet de standaard winkel met fietskleding, maar een aparte helemaal vol met craft). Net even langsgeweest. ondershirtjes 10e, shirtjes 20e of 25e. Ook heel veel broeken, jasjes etc. Ach, dacht dat het misschien wel het melden waard was
Hé kxlight,
Thanks voor de tip
-
- Forum-lid
Een zomersetje garmintenue kost nu 100 euromarsman schreef:Wat zijn de prijzen hier, zeg bijvoorbeeld een zomersetje van het Cervelotenue?