Rabobank, een metamorfose
-
- Forum-lid
- Contact
De Raboploeg heeft Menchov, Gesink, Ten Dam, Freire, Flecha en Garate al bevestigd.
- de zwarten
- Forum-lid HC
2 Nederlanders. 2 Spanjaarden die moeten werken voor een Rus, en eentje die zijn eigen gang mag gaan voor groen.
Als ze de Tour met Menchov willen winnen, moeten ze een goede ploegentijdrit rijden, en zullen ze toch nog wat meer 'rouleurs' in de ploeg (genre Langeveld, Tjallingi) moeten steken.
Als ze de Tour met Menchov willen winnen, moeten ze een goede ploegentijdrit rijden, en zullen ze toch nog wat meer 'rouleurs' in de ploeg (genre Langeveld, Tjallingi) moeten steken.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Langeveld rijdt de Vuelta maar niet de Tour. Tsjalingi naar mijn weten de Giro en de Vuelta maar ook niet de Tour. Maar voor de ploegentijdrit zullen ze wel op Clement willen rekenen denk ik.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Nou er is weer iets meer bekend over de selectie van Rabo voor wat betreft de komende tour:
Zeker van deelname: Menchov, Gesink, Ten Dam, Freire, Flecha en Garate
De laatste 3 plaatsen gaat tussen: Moerenhout, Niermann, Posthuma, Clement Tankink en Weening.
Mijn voorkeur gaat uit naar 3 Nederlanders en dan denk ik persoonlijk aan Clement en Posthuma voor de ploegentijdit en Weening mits in vorm als extra knecht voor Menchov en Gesink.
Zeker van deelname: Menchov, Gesink, Ten Dam, Freire, Flecha en Garate
De laatste 3 plaatsen gaat tussen: Moerenhout, Niermann, Posthuma, Clement Tankink en Weening.
Mijn voorkeur gaat uit naar 3 Nederlanders en dan denk ik persoonlijk aan Clement en Posthuma voor de ploegentijdit en Weening mits in vorm als extra knecht voor Menchov en Gesink.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC