Forumrit MTB Rhedenroute 12-04
Beste mensen,
Als initiator van deze rit is het nogal pijnlijk maar ik moet mezelf omdopen tot sjaak afhaak. Ik heb namelijk sinds deze week een nieuwe baan waardoor ik aanstaande zondag moet werken. Vrij krijgen is niet meer mogelijk. Ik ben natuurlijk niet zaligmakend en de rit kan uiteraard ook zonder mij doorgaan, maar wellicht dat we een andere datum, of een extra datum voor een tweede forumrit, kunnen prikken?
Als initiator van deze rit is het nogal pijnlijk maar ik moet mezelf omdopen tot sjaak afhaak. Ik heb namelijk sinds deze week een nieuwe baan waardoor ik aanstaande zondag moet werken. Vrij krijgen is niet meer mogelijk. Ik ben natuurlijk niet zaligmakend en de rit kan uiteraard ook zonder mij doorgaan, maar wellicht dat we een andere datum, of een extra datum voor een tweede forumrit, kunnen prikken?
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
[quote="Seger"]Beste mensen,
Als initiator van deze rit is het nogal pijnlijk maar ik moet mezelf omdopen tot sjaak afhaak. Ik heb namelijk sinds deze week een nieuwe baan waardoor ik aanstaande zondag moet werken. Vrij krijgen is niet meer mogelijk. Ik ben natuurlijk niet zaligmakend en de rit kan uiteraard ook zonder mij doorgaan, maar wellicht dat we een andere datum, of een extra datum voor een tweede forumrit, kunnen prikken?[/quote]
Als initiator van deze rit is het nogal pijnlijk maar ik moet mezelf omdopen tot sjaak afhaak. Ik heb namelijk sinds deze week een nieuwe baan waardoor ik aanstaande zondag moet werken. Vrij krijgen is niet meer mogelijk. Ik ben natuurlijk niet zaligmakend en de rit kan uiteraard ook zonder mij doorgaan, maar wellicht dat we een andere datum, of een extra datum voor een tweede forumrit, kunnen prikken?[/quote]
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Ja deze rit had wel degelijk prioriteit. Maar aangezien ik de newbie ben op het werk en mensen al maanden geleden vrij hadden gevraagd aankomende zondag, viel er weinig te beginnen. Ik vind het behoorlijk balen
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Jammer, volgende keer beter! Prik maar weer een datum....
Zondag 8 maart rijd ik sowieso een rondje Posbank, dus wat mij betreft blijft de afspraak gewoon staan.
Datum: 8 maart
Tijdstip: 10 uur
Route: Uitgepijlde Rheden/Posbank route, 52km.
Locatie: Bezoekerscentrum Natuurmonumenten. Heuvenseweg 5a in Rheden
Deelnemers:
Daniel1975
Perik
Bluebird
kaj1500
MarZ
wie volgt?
Zondag 8 maart rijd ik sowieso een rondje Posbank, dus wat mij betreft blijft de afspraak gewoon staan.
Datum: 8 maart
Tijdstip: 10 uur
Route: Uitgepijlde Rheden/Posbank route, 52km.
Locatie: Bezoekerscentrum Natuurmonumenten. Heuvenseweg 5a in Rheden
Deelnemers:
Daniel1975
Perik
Bluebird
kaj1500
MarZ
wie volgt?
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Hoi mensen, ik haak ook af. Ik zou met Seger meerijden naar Rheden. Nu dat niet kan zou ik een heel eind extra moeten fietsen, of met de trein o.i.d. Ik ga dan liever hier in de buurt een stukkie fietsen.
Daniel1975
Bluebird
kaj1500
MarZ
willier 79
Daniel1975
Bluebird
kaj1500
MarZ
willier 79
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het heel genant, maar ben snot-snip-verkouden
Less is bore
Die heb ik wel gezien.... en daarom haak ik af
Normaal boeit een buitje me niet zo, maar ik ben momenteel herstellende van een griepje....
Normaal boeit een buitje me niet zo, maar ik ben momenteel herstellende van een griepje....
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Dit lijkt wel op een tragische variant van het verhaal van de 10 negertjes...