Dat klopt. Je zou ook kunnen zeggen dat sommige mensen niet met het afgesproken formaat kunnen omgaan.djdakkie schreef:Er komt met jouw extensie een rare stand uit het KM2009 topic naar voren, mogelijk dat de extensie niet met extra toegevoegde info na de username en het aantal km om kan gaan. Zie mijn stand en die van henkv.
Dat is niet meer dan logisch: Als er fouten in de regel staan, wordt deze niet aangemerkt als km-stand-regel en dus ze niet mee genomen.Ben wel benieuwd waarom henkv opeens een lager aantal km's heeft, bijzondere formule in de programmacode?
Hoe het wel moet heb ik makkerlijk gemaakt. Op de de km-stand-pagina staat onderaan de link 'Als foruminput'. Als je die gebruikt zie je hoe het wel moet.
Omdat ik de beroertste niet ben heb ik jullie fouten hersteld. Ik ben eigenlijk best mild al zeg ik het zelf. Als een van onze testers (of een klant) mij een bug meldt die een fout van het blijkt te zijn, sla ik ze daar mee keihard om te oren net zo lang tot ze door het stof gaan en/of excuses aanbieden voor hun falende inteligentie.