Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

FietsX - extensies voor het race en MTB forum

corniel
Forum-lid HC

corniel 03 mei 2009 21:05

djdakkie schreef:Er komt met jouw extensie een rare stand uit het KM2009 topic naar voren, mogelijk dat de extensie niet met extra toegevoegde info na de username en het aantal km om kan gaan. Zie mijn stand en die van henkv.
Dat klopt. Je zou ook kunnen zeggen dat sommige mensen niet met het afgesproken formaat kunnen omgaan. ;)
Ben wel benieuwd waarom henkv opeens een lager aantal km's heeft, bijzondere formule in de programmacode?
Dat is niet meer dan logisch: Als er fouten in de regel staan, wordt deze niet aangemerkt als km-stand-regel en dus ze niet mee genomen. ;)

Hoe het wel moet heb ik makkerlijk gemaakt. Op de de km-stand-pagina staat onderaan de link 'Als foruminput'. Als je die gebruikt zie je hoe het wel moet.

Omdat ik de beroertste niet ben heb ik jullie fouten hersteld. Ik ben eigenlijk best mild al zeg ik het zelf. Als een van onze testers (of een klant) mij een bug meldt die een fout van het blijkt te zijn, sla ik ze daar mee keihard om te oren net zo lang tot ze door het stof gaan en/of excuses aanbieden voor hun falende inteligentie. ;) :D ;)

pwaverijn
Forum-lid

pwaverijn 03 mei 2009 21:57

waarom zijn op de km-stand-pagina eigenlijk sommige namen wel aanklikbaar en andere niet?
accepteren kun je leren!

corniel
Forum-lid HC

corniel 03 mei 2009 22:28

[quote="pwaverijn"]waarom zijn op de km-stand-pagina eigenlijk sommige namen wel aanklikbaar en andere niet?[/quote]

Dat is omdat ik niet van alle forumleden een 'id' heb.Ik heb een look-up script dat op de ledenzoekpagina de id's opzoekt, maar aangezien dat een extreem trage operatie is, heb ik dat resultaat gecasht. Eens in de zoveel tijd update ik dat cash-resultaat, maar dat is al weer enige tijd geleden. Kort door de bocht zijn alle niet aanklikbare namen mensen die vorig jaar nog niet in de km-stand stonden. (Ik heb in januari denk ik de laatste update gedaan)

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 11 mei 2009 12:59

Net even twee toertochten toegevoegd aan de kalender:

16 mei - trofee de muur en 17 mei - Adri van der Poel classic.

Ze komen alleen niet in het overzicht op de site te staan terwijl ik ze volgens mij toch goed heb geplaatst. Ben ik nou gewoon niet wakker of gaat er wat mis met het importeren van de data?

corniel
Forum-lid HC

corniel 02 jun 2009 01:15

Via een PM kreeg ik het volgende verzoek:

[quote="****"]Wellicht een goed idee om een foto van de fietsen te linken, just an idea...[/quote]

Dit betrof de Wat weegt je fiets pagina

Dit werkt al. Als je van je fiets een linkje maakt, linkt ie daarna door. (Werkt zolang menschen de quote-knop gebruiken)

corniel
Forum-lid HC

corniel 02 jun 2009 01:21

[quote="Bottecchia"]Net even twee toertochten toegevoegd aan de kalender:

16 mei - trofee de muur en 17 mei - Adri van der Poel classic.

Ze komen alleen niet in het overzicht op de site te staan terwijl ik ze volgens mij toch goed heb geplaatst. Ben ik nou gewoon niet wakker of gaat er wat mis met het importeren van de data?[/quote]

Als ik e.a. in Excel plakte stond er een tab teveel. Dat vond m'n scriptje geen goed idee. Nu gaat het beter.

Sowieso: tanx wederom voor de input. Samen maken we dit forum en haar extra's beter.

corniel
Forum-lid HC

corniel 15 aug 2009 00:31

Het was al weer een tijdje stil op dit vlak. Vandaag presenteer ik u: Time Trial & Error, in de Beta fase. Dat dan weer wel.

Het is een hobby-projectje waarbij ik de tijdritten waar ik aan heb deelgenomen (of tijdritten op een parcour waar ik op gereden) in een excel heb gestopt. Deze gegevens heb ik nu via web beschikbaar gesteld.

Ik ben van plan de komende tijd e.a. uit te breiden, met meer data en functionaliteit. Op- en aanmerkingen zijn welkom.

corniel
Forum-lid HC

corniel 15 aug 2009 12:33

Door jullie enthoussiaste geklik kwam ik achter een bugje (waarvoor dank). De dll waarmee ik mijn excel uitleest was ik vergeten te registreren. Dat is nu gedaan dus e.a. doet het weer.

corniel
Forum-lid HC

corniel 20 sep 2009 16:44

Vanaf vandaag is mijn kilometerstand up-to-date met de excel waarin ik het bijhoud: Corniels Odo. :)

dvangennip
Forum-lid
Contact

dvangennip 29 dec 2009 19:29

Nu het weer tijd is voor de 2010 planningen keek ik naar het FietsX toertochtoverzicht van 2009. Daar zit een kleine omissie: als je wilt sorteren en dus op de kolomtitel klikt kom je uit bij de 2010 sortering. Als bij de link in de kolomtitel '&year=2009' toegevoegd wordt werkt het wel. Er wordt nu vanuit gegaan dat zonder die toevoeging het 2010 is en dus krijg je die resultaten te zien.

Klein probleempje met gelukkig een even kleine oplossing :)

corniel
Forum-lid HC

corniel 01 jan 2010 21:40

[quote="PM"]Vooreerst een gelukkig nieuwjaar en proficiat met het klassement dat je ieder jaar up to date houdt.

Maar nu heb ik precies iets ontdekt in het klassement van 2009. HenkV staat niet meer in het klassement (..)[/quote]
Dit was mij ook opgevallen. Er zijn allerlei toevoegingen (als 'EINDSTAND' e.d.) door mensen toegevoegd. Daar kan het script niet zo goed mee overweg. (Niet dus).

Ik ga het fixen.

corniel
Forum-lid HC

corniel 04 jan 2010 20:27

[quote="pwaverijn"]waarom zijn op de km-stand-pagina eigenlijk sommige namen wel aanklikbaar en andere niet?[/quote]

Ik heb met Oud&Nieuw een grote update gedaan. Het merendeel heeft nu een linkje.

[quote="dvangennip"]Nu het weer tijd is voor de 2010 planningen keek ik naar het FietsX toertochtoverzicht van 2009. Daar zit een kleine omissie: als je wilt sorteren en dus op de kolomtitel klikt kom je uit bij de 2010 sortering. Als bij de link in de kolomtitel '&year=2009' toegevoegd wordt werkt het wel. Er wordt nu vanuit gegaan dat zonder die toevoeging het 2010 is en dus krijg je die resultaten te zien.[/quote]
Gefixt, tanx voor de report.

[quote="PM"]Vooreerst een gelukkig nieuwjaar en proficiat met het klassement dat je ieder jaar up to date houdt.

Maar nu heb ik precies iets ontdekt in het klassement van 2009. HenkV staat niet meer in het klassement (..)[/quote]
Ook gefixt. Het script negeert effectief alles achter de 'km'.

Plaats reactie