Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

noppie
Forum-lid

noppie 03 feb 2009 20:46

[quote="pinarello"]Maar heb je wel eens een berg beklommen dan? Je wekt niet echt de indruk een fietser te zijn. [/quote]
Zijn de Mont Ventoux, de Alp d'Heuz, Dolomieten, Mallorca, Ardennen, bergen of/en heuvels?
kiekeboe

pinarello
Forum-lid

pinarello 03 feb 2009 20:53

[quote="Noppie"][quote="pinarello"]Maar heb je wel eens een berg beklommen dan? Je wekt niet echt de indruk een fietser te zijn. [/quote]
Zijn de Mont Ventoux, de Alp d'Heuz, Dolomieten, Mallorca, Ardennen, bergen of/en heuvels?
[/quote]

Knap werk vooral die Heuz
:p

Je hebt me overtuigd.

indewind
Forum-lid

indewind 06 feb 2009 13:02

Toen de mist optrok en de zon tevoorschijn kwam moest ik even de weg op. Twee uurtjes, 55 km, rustig aan op souplesse. Daar word je weer vrolijk van.

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 14 feb 2009 21:21

Vandaag de winterblues doorbroken. Had er ook last van in verband met twee weken griep en het slechte weer van de afgelopen weken. Voor de lol de in de regen rijden of snoeihard onderuit gaan door gladheid zit ik niet echt op te wachten. Dus eindelijk de eerste kilometers (totaal 65) gereden vandaag. Door het Westland (Schipluiden) over Vlaardingen langs de waterweg (Maassluis) richting Hoek van Holland. Via 's-Gravenzande en Monster weer terug richting Rijswijk. In het begin waren vooral de bochten van de fietspaden soms verraderlijk glad. Dus enige voorzichtigheid was geboden. Het stuk vanaf HvH had ik wind tegen......dus al met al zat ik aardig stuk........nu hopen dat het weer een beetje mee blijft zitten zodat er regelmatig gefietst kan worden.

joren
Forum-lid

joren 15 feb 2009 22:55

vandaag eerste oefenwedstrijd in belgie .
meteen gewonnen dat was mooi mee genomen .
foto
[img=http://img18.imageshack.us/img18/7578/h ... 201rx7.jpg]

neos
Forum-lid

neos 16 feb 2009 10:02

Proficiat Joren.
Goed de winter doorgekomen dus.
cornelli racing cycles Uden

raphael
Forum-lid

raphael 17 feb 2009 22:29

Vandaag mocht ik een workshop geven in Leusden. Lekker teruggefietst naar Amsterdam. Bleef droog, voelde niet koud aan, ondanks dat mijn HAC 2oC aangaf.
Ging lekker, viel me mee want was verleden week in de lappenmand :( en was alweer bijna 2 weken dat ik op de fiets zat.
Twee weken terug gaf ik zelfde workshop voor andere groep, dat gaf me de kans twee routes te vergelijken (gewoon voor de gein).
2-2: Leusden - A'foort - Soest - Baarn - Laren - Naarden - Muiden - A'dam centrum
17-2: Leusden - A'foort - Soesterberg - Den Dolder - Lage Vuursche - H'sum - 's Graveland - Weesp - Driemond - Diemen - A'dam centrum

Beide hebben voors en tegens en qua km ontloopt het elkaar niet veel (54 vs 57). Allebei veel gescheiden fietspaden. Door H'sum heen moet je leuk vinden, maar daar staat het bos bij Lage Vuursche tegenover :) .

op 4 feb was ik in Soesterberg en wilde ook naar huis fietsen. Ik had wel iets gehoord over sneeuw, maar daar merk je in hartje stad niets van. In de trein naar A'foort zag ik een witte wereld. Ach je kan altijd ook terug met de trein... Een collega bracht me met auto naar Soesterberg. Na bespreking tegen 12u op de fiets.... viel me erg mee. Wel oppassen maar oha ging het lekker. Wat ik bijzonder vond was het bos bij Lage Vuursche naar H'sum. Omrijden vond ik ook zo wat dus toch maar de gok genomen. Er waren al wat fietsers langs geweest, dus niet op hun spoor gereden, maar op verse sneeuw, dat ging goed. Vond het wel apart om op m'n racer met die smalle bandjes zo goed weg te komen.... Maar wie weet volgend jaar toch eens een mountainbike aanschaffen?

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 18 feb 2009 23:12

Het zag er vandaag buiten heerlijk uit maar ik was druk aan het werk dus fietsen zat er helaas niet in. Daarom vanavond maar lekker naar de baan gegaan voor een rustige training.

We hebben zelfs heel even geoefend op sur place. Dat valt niet mee... :)

reason
Forum-lid

reason 21 feb 2009 00:30

[quote="joren"]vandaag eerste oefenwedstrijd in belgie .
meteen gewonnen dat was mooi mee genomen .
foto
[img=http://img18.imageshack.us/img18/7578/h ... 201rx7.jpg][/quote]

Gefeliciteerd!
JBC.......Joren Bike Challenge??

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 21 feb 2009 22:35

Vandaag een rondje Veenendaal-Veenendaal gereden. Helaas geen zonnetje gezien maar het was wel de hele dag droog met weinig wind. Eigenlijk gewoon lekker fietsweer dus. Alle bekende heuvels uit het rondje heb ik gedaan. Met hier en daar wat extra kilometers vanwege verkeerd rijden en een bewust klein extraatje sprong de teller precies bij de auto op 150km. Dat is nog eens timing! :)

Als ik vanuit Hilversum start kom ik meestal niet veel verder dan een lusje met de Amerongse berg, de Grebbeberg en nog wat onschuldige heuveltjes tussen Utrecht en Veenendaal. Daarom had ik nu de fiets maar eens in de auto gegooid om zo de aanloop over te slaan. Toch wel de moeite waard want het viel me vandaag weer op wat een mooie omgeving het daar toch is.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 21 feb 2009 23:30

[quote="Bottecchia"]Vandaag een rondje Veenendaal-Veenendaal gereden. Helaas geen zonnetje gezien maar het was wel de hele dag droog met weinig wind. Eigenlijk gewoon lekker fietsweer dus. Alle bekende heuvels uit het rondje heb ik gedaan. Met hier en daar wat extra kilometers vanwege verkeerd rijden en een bewust klein extraatje sprong de teller precies bij de auto op 150km. Dat is nog eens timing! :)

Als ik vanuit Hilversum start kom ik meestal niet veel verder dan een lusje met de Amerongse berg, de Grebbeberg en nog wat onschuldige heuveltjes tussen Utrecht en Veenendaal. Daarom had ik nu de fiets maar eens in de auto gegooid om zo de aanloop over te slaan. Toch wel de moeite waard want het viel me vandaag weer op wat een mooie omgeving het daar toch is. [/quote]
Eind van de middag kwam het zonnetje tevoorschijn! 150 km is niet mis voor deze tijd van het jaar, ben je zeker ook nog een eind oostelijk gegaan?

cubemeister
Forum-lid

cubemeister 21 feb 2009 23:55

hoe rijdt je van de amerongse naar de grebbeberg?
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr

Plaats reactie