FotoSoep Contest (03): Eer je held met een zadel
-
- Forum-lid
[quote="Corniel"]
@frederic david: een HR inleveren mag nog hoor.[/quote]
Nou, die is niet zo super
Zolang je de nieuwe maar op pagina 1 zet, ben ik al tevreden
@frederic david: een HR inleveren mag nog hoor.[/quote]
Nou, die is niet zo super
Zolang je de nieuwe maar op pagina 1 zet, ben ik al tevreden
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
@ghisallo, je kan een trial van photoshop downloaden op adobe.com en dan vind je vast wel een manier om hem helemaal te verkrijgen;-)
Zoals netjes betalen.
- tornadotom
- Forum-lid
Zo, het heeft ff mogen duren maar hier is hij dan!
[img=http://img187.imageshack.us/img187/8038/pszadelyk5.jpg]
Grtz Tom.
[img=http://img187.imageshack.us/img187/8038/pszadelyk5.jpg]
Grtz Tom.
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Wil je voortaan zelf ook een 600px breede editie leveren?
- tornadotom
- Forum-lid
Tja, ik weet eigenlijk niet wat ik anders heb gedaan dan de vorige x. Alleen heb ik nu ineens een mega afbeelding gepost! SORRY :rolleye:
Vertrouwen is goed, controle is beter.
@corniel, betalen... welke halvegare gaat er in vredesnaam betalen voor adobe creative suite XD
ff offtopic: wie heeft er betaald voor zijn cs pakket(of op een andere legale manier verkregen)?
ff offtopic: wie heeft er betaald voor zijn cs pakket(of op een andere legale manier verkregen)?
@klontje: Ik heb een legale versie - met dank aan mijn werkgever. Ik ben echt niet zo naïef dat ik denk dat iedereen met een legale versie werkt. Maar volgens verschillende forumrichtlijnen is het not-done om openlijk aan te sporten tot, of informatie te verstrekken over, hoe illegale software te verkrijgen/gebruiken. En daar sluit ik me graag bij aan.
Is inderdaad niet echt fair, maar wie mee schaad je er mee door iemand van info te voorzien?(kom niet aan zetten met adobe)
-
- Forum-lid HC
Als we dan toch met Lance bezig zijn (Hoezeer het me ook iriteerde dat hij de laatste 5 keer de tour volledig domineerde en er geen spanning meer was, het blijft toch een wielerheld)
ook op het fiets-forum?