Wel mee doen.... niet mee doen.... toch maar wel mee doen
Andere tochtje dat ik morgen wou rijden komt ineens planningtechnisch niet zo lekker uit, dus (als het nog mag) ben ik morgenochtend om 10 uur bij FodB!
Freek
Forumrit Twente
-
- Forum-lid
I refuse to join any club that would accept me as a member
-
- Forum-lid
Leuk dat je ook mee gaat Freek. Iedereen die mee gaat tot morgen en vergeet niet de klok en uurtje vooruit te zetten!
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Bedankt allen voor de mooie tocht. Het was een leuk gezelschap en het weer was super. Uiteindelijk 117km op de teller met 375hm. Het was af en to flink pittig, maar gelukkig was er ook ruimte voor gezelligheid. Die kersentaart in Duitsland mocht er trouwens ook wezen
Nu eens lekker met de benen omhoog
Nu eens lekker met de benen omhoog
-
- Forum-lid
Dat noem je pittig?
Ik heb, ook al leek het af en toe niet zo, me ook erg vermaakt. Ben nou eenmaal niet zo'n klimgeit.
Heren bedankt en tot een volgende keer!!
Ik heb, ook al leek het af en toe niet zo, me ook erg vermaakt. Ben nou eenmaal niet zo'n klimgeit.
Heren bedankt en tot een volgende keer!!
I refuse to join any club that would accept me as a member
-
- Forum-lid
Ik vond het ook wel een geslaagd tochtje, de kersentaart was zeer zeker lekker en zeker als je deze op het terras in het zonnetje op kunt eten.
Epotheker kom er maar in met de foto's
Epotheker kom er maar in met de foto's
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Prachtige tocht heren. Ik wist dat het daar goed fietsen was en het is eigenlijk nog iets mooier dan ik had gedacht. Ik heb me goed vermaakt. Uiteindelijk zo'n 130 km gefietst. Broer Ponsteen vond het ook geweldig. Hij heeft heerlijk met Tom de vele kleine heuveltjes bevochten. Het begin was voor mij vrij zwaar, nou ja, mijn hart leek het zwaar te hebben. Abnormaal hoge hartslag de eerste uren, daarna ging het lekker.
Dus: het stukje Duitsland boven Ootmarsum... Aanrader voor de wielerliefhebber. Zoek ergens een route, pomp hem in de gps en fietsen.
Dus: het stukje Duitsland boven Ootmarsum... Aanrader voor de wielerliefhebber. Zoek ergens een route, pomp hem in de gps en fietsen.
[quote="tomkolkman"]
Epotheker kom er maar in met de foto's[/quote]
Ik denk dat hij misschien wat hulp nodig heeft om ze hier te plaatsen? tenminste, dat had hij al aangegeven
Epotheker kom er maar in met de foto's[/quote]
Ik denk dat hij misschien wat hulp nodig heeft om ze hier te plaatsen? tenminste, dat had hij al aangegeven
-
- Forum-lid
Kreeg zojuist de foto's van Epotheker. Hier komen ze dan.....
Vlak na de top van de eerste klim
Klinkertjes
Mooie omgeving hier
Op het terras, onder het genot van kersentaart en wat te drinken
Steven
en nu al met de armen in de lucht??
Zo dat waren ze.....
Vlak na de top van de eerste klim
Klinkertjes
Mooie omgeving hier
Op het terras, onder het genot van kersentaart en wat te drinken
Steven