Hoe te beschermen tegen gespuis als je alleen op de fiets zit.
-
- Forum-lid
en je voegt er zelf aan toe dat het niet mag .. .. Misschien idd wat snel geconcludeerd van mij dat het een wapen is, maar als dat het niet is ben ik wel benieuwd wat het is.. dat iets dat niet mag..
-
- Forum-lid
vrouwen moeten niet alle mede fiets heren aan gaan zien voor jack the ripper
en meteen met de ploertendoder of met de peperspray klaar gaan staan:D
en meteen met de ploertendoder of met de peperspray klaar gaan staan:D
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
- Forum-lid
eeen klein busje verf bij de action vandaan in de kleur blauw of rood!! en daarmee spuiten
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
blauw rood?? kleurenblind?
On topic:
Zelf val ik ook in de leeftijdscattegorie van jouw gespuis, gewoon met een stalen gezicht langsfietsen.
Mij gebeurt het ook vaak dat ze de hele weg bezet houden, ben er toen een keer tussen gedrongen en een beukje gegeven.
3 dagen laten kwam ik hetzelfde groepje tegen en 1 keer bellen was voldoende toen ze omkeken en mij zagen.
Met de maatschappij van nu is deze methode voor jou mischien iets minder maar wat zelfvertrouwen en lef en je zal nergens last van hebben.
Jasper
On topic:
Zelf val ik ook in de leeftijdscattegorie van jouw gespuis, gewoon met een stalen gezicht langsfietsen.
Mij gebeurt het ook vaak dat ze de hele weg bezet houden, ben er toen een keer tussen gedrongen en een beukje gegeven.
3 dagen laten kwam ik hetzelfde groepje tegen en 1 keer bellen was voldoende toen ze omkeken en mij zagen.
Met de maatschappij van nu is deze methode voor jou mischien iets minder maar wat zelfvertrouwen en lef en je zal nergens last van hebben.
Jasper
mijn Flickr
-
- Forum-lid
Kun je, je man/vriend niet gewoon verplichten mee te gaan fietsen? :p
-
- Forum-lid
ik zou Theo Bos mee vragen
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Gewoon een mobieltje met een camera en flink foto´s maken.
Dit schrikt sowieso al af en indien nodig heb je alvast een gezicht in beeld als je aangifte gaat doen.
Dit schrikt sowieso al af en indien nodig heb je alvast een gezicht in beeld als je aangifte gaat doen.
Op zoek naar van alles ... , vooral het ultieme