Voor mij mag daar zeker nog La Chouffe en Gageleer bij. Om nog maar te zwijgen van dit lekkers (vooralsnog een goed verborgen geheim):
[img=http://img408.imageshack.us/img408/1428/bier3220.jpg]
Het Groot Bier Topic
-
- Forum-lid
Sterkste bier is stout van 32°
De Schotse brouwerij BrewDog heeft het sterkste bier ter wereld gebrouwen, een stout van zo maar even 32 graden. Het goedje kreeg de naam 'Tactical Nuclear Penguin', wat zoveel betekent als 'tactische nucleaire pinguin'. De stoute pinguin is een graad straffer dan de vorige recordhouder, het Duitse Schorsbraer, schrijft Het Laatste Nieuws. Er werden slechts 500 flesjes van gevuld, die worden verkocht aan een prijs van 33 euro.
Onverantwoord
Vorige zomer kwam de brouwerij in eigen land al in opspraak toen ze het 18 graden sterke bier 'Tokyo' lanceerden. "Onverantwoord", luidde het toen. Het hoeft niet gezegd dat er nu ook al de nodige kritiek is. Om zich wat in te dekken, plaatste de brouwerij alvast de volgende boodschap op de fles: "Dit is een extreem sterk bier, je moet ervan genieten in kleine hoeveelheden, net zoals je een van een whisky zou genieten."
De Schotse brouwerij BrewDog heeft het sterkste bier ter wereld gebrouwen, een stout van zo maar even 32 graden. Het goedje kreeg de naam 'Tactical Nuclear Penguin', wat zoveel betekent als 'tactische nucleaire pinguin'. De stoute pinguin is een graad straffer dan de vorige recordhouder, het Duitse Schorsbraer, schrijft Het Laatste Nieuws. Er werden slechts 500 flesjes van gevuld, die worden verkocht aan een prijs van 33 euro.
Onverantwoord
Vorige zomer kwam de brouwerij in eigen land al in opspraak toen ze het 18 graden sterke bier 'Tokyo' lanceerden. "Onverantwoord", luidde het toen. Het hoeft niet gezegd dat er nu ook al de nodige kritiek is. Om zich wat in te dekken, plaatste de brouwerij alvast de volgende boodschap op de fles: "Dit is een extreem sterk bier, je moet ervan genieten in kleine hoeveelheden, net zoals je een van een whisky zou genieten."
-
- Forum-lid
[url=http://URL=http://img215.imageshack.us/i/alfabier.jpg/][/url]
Dit blijft mij favoriete bier!!!
Sinds kort drink ik weer rode wijn ipv bier. ALS ik er een opentrek is het Alfa...MMM
Dit blijft mij favoriete bier!!!
Sinds kort drink ik weer rode wijn ipv bier. ALS ik er een opentrek is het Alfa...MMM
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Vanmiddag heb ik een lekker rondje getraind in de harde (en soms koude) wind.
Bij thuiskomst een lekker flesje Mc Chouffe open gemaakt.
Bij thuiskomst een lekker flesje Mc Chouffe open gemaakt.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Het is een fabel dat ze alleen in Belgie goede bieren kunnen brouwen. Eigenlijk brouwen we in nederland kwalitatief beter bier. Een van de brouwerijen die een superieur produkt afleverd, zit ook nog eens in het mooiste fietsgenbied van nederland. En omdat ik gerard heet, is dit mijn bier wat alles met fietsen en fietsen te maken heeft:
-
- Forum-lid
HALLOOOOO!!!!!!
Dit is een fiets forum. Boeien wie er lekker of smerig bier brouwt.
Dit is een fiets forum. Boeien wie er lekker of smerig bier brouwt.
[quote="buitenblad"]HALLOOOOO!!!!!!
Dit is een fiets forum. Boeien wie er lekker of smerig bier brouwt. [/quote]
Daar zeg je me wel wat. Na het fietsen kan ik een biertje, en dan voornamelijk een hele lekkere koude, zeker waarderen..
Dit is een fiets forum. Boeien wie er lekker of smerig bier brouwt. [/quote]
Daar zeg je me wel wat. Na het fietsen kan ik een biertje, en dan voornamelijk een hele lekkere koude, zeker waarderen..
goede wielrenners hebben altijd tegenwind