Alles over vakanties op én met de fiets

Cinglé du Mont Ventoux

gerrit-1963
Forum-lid

gerrit-1963 28 jun 2010 22:04

[quote="Amsterdam"]
Je hoeft maar 1 keer boven te stempelen.
Er is geen automaat op om te stempelen, gewoon in 1 van de winkels stempelen
Ja, je kan b.v bij de bakker stempelen
Het is correct dat je de dag ervoor al kan stempelen.

Succes!
Cinglé 937
[/quote]
bedankt Amsterdam !!

wat moet je trouwens met het "plastic" plaatje doen dat je meegestuurt krijg, ik zie niet hoe je dat aan je fiets moet bevestigen, een of ander vierkant ding met een driehoek er aan, vreemd

amsterdam
Forum-lid

amsterdam 28 jun 2010 22:18

[quote="gerrit-1963"]wat moet je trouwens met het "plastic" plaatje doen dat je meegestuurt krijg, ik zie niet hoe je dat aan je fiets moet bevestigen, een of ander vierkant ding met een driehoek er aan, vreemd

[/quote]

Weet eerlijk gezegd niet wat je bedoelt.

Ik kreeg in die tijd een kaderplaatje die je voor op je stuur kon bevestigen.
Kan me herrineren dat veel mensen ernaar vroegen wat je deed en kreeg ook dan de gekste reacties.

Van bewondering voor wat je deed tot de reinste voor gek verklaringen!

tiest
Forum-lid HC

tiest 28 jun 2010 22:49

Hij bedoelt het kaderplaatje. En dat is natuurlijk niet voor op je stuur maar voor tussen je kader(belgisch voor frame) Vroeger kon je die zo met een vleugelmoer in de voorste driehoek bij het balhoofd kwijt(Toen Jan janssen nog won en staal nog heel gewoon was). nu pak je een Tie-wrap of iets anders cools. Ik heb hem gewoon thuis laten liggen toen:).

gerrit-1963
Forum-lid

gerrit-1963 28 jun 2010 23:10

[quote="TiesT"]Hij bedoelt het kaderplaatje. En dat is natuurlijk niet voor op je stuur maar voor tussen je kader(belgisch voor frame) Vroeger kon je die zo met een vleugelmoer in de voorste driehoek bij het balhoofd kwijt(Toen Jan janssen nog won en staal nog heel gewoon was). nu pak je een Tie-wrap of iets anders cools. Ik heb hem gewoon thuis laten liggen toen:).[/quote]

helemaal duidelijk, zal er thuis een mooi plaatsje voor zoeken :-)

Plaats reactie