Lelijkste shirt voor 2008
[quote=""GastheerG""]Je kent dat gevoel toch wel als je een zware valpartij/ongeluk meemaakt? Eerste wat je denkt: Ojee wat heb ik aan? Hoe gaan ze me straks vinden? Toch wel een beetje leuk shirtje aan?[/quote]
Was het ook niet moeders die er op hamerde dat je elke dag een schone onderbroek aan moest voor het geval dat...............
Was het ook niet moeders die er op hamerde dat je elke dag een schone onderbroek aan moest voor het geval dat...............
[img=http://paris.thover.com/images/blog/tdf ... itubel.jpg]
Deze combi van wit en groen vind ik toch wel erg tof
Deze combi van wit en groen vind ik toch wel erg tof
Voor mij zijn de lelijke shirts van:
QuickStep
Rabobank
Astana
CSC
mooie shirts:
Skil
LPR
Dit shirt is mijn favoriet. Ik kocht het in Italie in 1990. Nadien heb ik het nooit meer op de wegen terug gezien. Weliswaar zit het nu wat strakker, maar het past nog steeds.
Andrei Tchmil, Mauricio Fondriest en Dimitri Konychev reden ooit voor deze ploeg.
http://img519.imageshack.us/img519/9294/alfaalumvh0.jpg
QuickStep
Rabobank
Astana
CSC
mooie shirts:
Skil
LPR
Dit shirt is mijn favoriet. Ik kocht het in Italie in 1990. Nadien heb ik het nooit meer op de wegen terug gezien. Weliswaar zit het nu wat strakker, maar het past nog steeds.
Andrei Tchmil, Mauricio Fondriest en Dimitri Konychev reden ooit voor deze ploeg.
http://img519.imageshack.us/img519/9294/alfaalumvh0.jpg
Eén van de mooiste shirts vind ik toch wel het Fasso Bortolo shirt:
PDM en Isostar daar gaat mijn hart sneller van kloppen. Ik ben gelukkige eigenaar van beiden. Bij het zoeken naar een plaatje van het PDM-shirt vind ik overigens nog een grappige site:
Site
Pdm shirt kopen?
Laat ik het hier maar voorlopig bij houden. Wellicht moeten we subcategorieen gaan maken. Dit topic is immers begonnen als lelijkste shirt van 2008.
Site
Pdm shirt kopen?
Laat ik het hier maar voorlopig bij houden. Wellicht moeten we subcategorieen gaan maken. Dit topic is immers begonnen als lelijkste shirt van 2008.
-
- Forum-lid
Lelijkste shirt is het shirt van de Rabobank. Lpr en High Road vind ik overigens ook niet mooi.
Mooiste shirt ooit Retro shirt Bianchi.
Mooiste shirt ooit Retro shirt Bianchi.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Het mooiste shirt is nog steeds het Heineken Shirt wat ooit eens uitgebracht is in beperkte oplage ....en ik heb er eentje. Ik kan er even geen foto van vinden.
Bijna alle rood/wit / zwart combi's zijn goed en passen bij mn fiets .
Mooiste retroshirt is wel van de TI Raleigh ploeg , en de Molteni waar Merckx reed
Bijna alle rood/wit / zwart combi's zijn goed en passen bij mn fiets .
Mooiste retroshirt is wel van de TI Raleigh ploeg , en de Molteni waar Merckx reed
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]Dit is een echte oude maar in de VS zijn geloof ik remakes te koop.[/quote]
Bij de GF in Italie tref je vaak een standhouder aan die rete oude shirts verkoopt.
Niets remake: van het lijf gerukt. Als je geluk hebt tref je een exemplaar met valpartij historie.
Bij de GF in Italie tref je vaak een standhouder aan die rete oude shirts verkoopt.
Niets remake: van het lijf gerukt. Als je geluk hebt tref je een exemplaar met valpartij historie.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
heel veel shirt die foei lelijk zijn, vooral vanwege kleurcombinaties, bijvoorbeeld, groen/wit/grijs (LPR) of geel/wit (saunier) of juist te veel kleuren (Rabo, heel erg lelijk trouwens.
Nog een lelijke: teamkleding van Intel action (Pools)
Verreweg de mooiste teamkleding is die van Rock Racing, wel behoorlijk aan de prijs, shirt voor usd 180,- (€ 107.-)
RR
Nog een lelijke: teamkleding van Intel action (Pools)
Verreweg de mooiste teamkleding is die van Rock Racing, wel behoorlijk aan de prijs, shirt voor usd 180,- (€ 107.-)
RR
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.