10.000 km non stop
Citaat:
Ik heb het tot dusver netjes gehouden maar het is toch onbegrijpelijk dat niemand, geen enkele deelnemer aan dit forum, op bovenstaande onzin reageert.
@klokkenluider, heb je nu nog niet door dat je hier geen medestanders vind.
Dus net wat mijn bovenbuurman zegt, kom met een leuk nieuw onderwerp, of anders ga naar een van de andere fora waar je mischien wel iemand vind die er net als jij over denkt.
Ik heb het tot dusver netjes gehouden maar het is toch onbegrijpelijk dat niemand, geen enkele deelnemer aan dit forum, op bovenstaande onzin reageert.
Dus net wat mijn bovenbuurman zegt, kom met een leuk nieuw onderwerp, of anders ga naar een van de andere fora waar je mischien wel iemand vind die er net als jij over denkt.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
Of Moonen de boel bedondert wordt mij nog niet geheel duidelijk! Hij lijkt iig niet geschrapt op websites van oa RAAM en collega ultrafietser Jure Robic. De enige die hem zwart maakt lijkt klokkenluider. Dit heeft dus alles weg van een persoonlijke vete......
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
[quote="MarZ"]Citaat:
Dus net wat mijn bovenbuurman zegt, kom met een leuk nieuw onderwerp, of anders ga naar een van de andere fora waar je mischien wel iemand vind die er net als jij over denkt.[/quote]
Ik ben niet op zoek naar medestanders. Heb een topic gestart en daar hebben wat mensen op gereageerd. In voorkomende gevallen heb ik weer daarop gereageerd. Niet meer, niet minder. Ieder mag het zijne er van denken maar ik ga er van uit dat hier fietsliefhebbers rondhangen. En als eenieder op dit topic mijn statements niet valide vindt dan moet ie maar eens doorklikken naar onderstaande link. Op die pagina, maar ook op zijn eigen site, laat Joop van Beek zijn licht schijnen over de vermeende status van Wereldkampioenschap van het door Moonen georganiseerde LeTourUltime. Elke wielerliefhebber snijdt deze onzin door 't hart. Voor de duidelijkheid: Joop heeft als één van de twee Nederlanders ooit (Maarten Klijnstra) LeTourDirect, de Tour de France in éen etappe uitgereden (4.000 km en 40.000 hoogtemeters), heeft Parijs-Brest-paijs gedaan, doet binnenkort een Ultra in Slovenie en voor een goed doel 6 maal de Alpe 'D Huez. Geen slaperd dus. Hij staat vandaag groot in de nieuwe FIets die net binnenplofte. En dan hebben we het met de WK-onzin van Moonen nog maar over één element van al zijn bedrog en gefraudeer. Laat iedereen op dit forum de columns van Joop nou maar een lezen op http://www.tourdirect.nl/members/index. ... 7&sub_id=4 of kijk op http://www.tourdirect.nl/members/index. ... 3&sub_id=4 of bezoek de site van Joop op http://www.JoopVanBeek.nl.
Dus net wat mijn bovenbuurman zegt, kom met een leuk nieuw onderwerp, of anders ga naar een van de andere fora waar je mischien wel iemand vind die er net als jij over denkt.[/quote]
Ik ben niet op zoek naar medestanders. Heb een topic gestart en daar hebben wat mensen op gereageerd. In voorkomende gevallen heb ik weer daarop gereageerd. Niet meer, niet minder. Ieder mag het zijne er van denken maar ik ga er van uit dat hier fietsliefhebbers rondhangen. En als eenieder op dit topic mijn statements niet valide vindt dan moet ie maar eens doorklikken naar onderstaande link. Op die pagina, maar ook op zijn eigen site, laat Joop van Beek zijn licht schijnen over de vermeende status van Wereldkampioenschap van het door Moonen georganiseerde LeTourUltime. Elke wielerliefhebber snijdt deze onzin door 't hart. Voor de duidelijkheid: Joop heeft als één van de twee Nederlanders ooit (Maarten Klijnstra) LeTourDirect, de Tour de France in éen etappe uitgereden (4.000 km en 40.000 hoogtemeters), heeft Parijs-Brest-paijs gedaan, doet binnenkort een Ultra in Slovenie en voor een goed doel 6 maal de Alpe 'D Huez. Geen slaperd dus. Hij staat vandaag groot in de nieuwe FIets die net binnenplofte. En dan hebben we het met de WK-onzin van Moonen nog maar over één element van al zijn bedrog en gefraudeer. Laat iedereen op dit forum de columns van Joop nou maar een lezen op http://www.tourdirect.nl/members/index. ... 7&sub_id=4 of kijk op http://www.tourdirect.nl/members/index. ... 3&sub_id=4 of bezoek de site van Joop op http://www.JoopVanBeek.nl.
Ik kwam het volgende artikel nog tegen over de ruzie tussen Moonen en Mauritz (alias klokkenluider):
http://www.joopvanbeek.nl/BN%20De%20Stem%2012-09.doc
Ik wordt een beetje misselijk van zo'n openbare ruzie. Hou toch gewoon op met bakkeleien en ga lekker fietsen.
http://www.joopvanbeek.nl/BN%20De%20Stem%2012-09.doc
Ik wordt een beetje misselijk van zo'n openbare ruzie. Hou toch gewoon op met bakkeleien en ga lekker fietsen.
Live fast; die young. mijn blog
Dus eigenlijk mag je er niet het jouwe over denken want als je wat anders denkt dan jij ben je geen fietsliefhebber?Ieder mag het zijne er van denken maar ik ga er van uit dat hier fietsliefhebbers rondhangen
Dit is een aanname die nergens op gebasseerd is. Tevens impliceerd deze zin dat je geen wielerliefhebber bent als bovenstaande niet het geval isElke wielerliefhebber snijdt deze onzin door 't hart.
Ook hier praat je p*&pprivepersoon kun je geen strafzaak aanspannen..... Nou, ja.
Je kan als prive persoon geen strafzaak aanspannen, simpelweg omdat het geen civiel recht is maar strafrecht.
Het Openbaar ministerie beslist of er een strafzaak gaat dienen ja of nee. Het OM spant dan ook de zaak aan. Als jij aangifte doet ben jij dus alleen de spreekwoordelijke 'klokkenluider"
Ik wacht af op welke details je nu weer gaat reageren.
Ik moet overigens wel zeggen dat het tot nu toe een uiterst vermakelijk topic is waarin alle lijn ontbreekt. Verder heb je de vasthoudendheid van een Jehova's getuige met een gebroken voet!
Opgeven is geen optie!
[quote="Corniel"]Het lijkt niet dat de klokkenluider veel plezier aan fietsen beleefd. Maar ik ben er klaar mee. Iemand die niet kan lezen, niet op vragen ingaat en zichzelf bijft herhalen is wat mij betreft een onverbeterlijke troll.
Ik adviseer deze draad te sluiten en de klokkenluider te bannen. Als je je niet weet te gedragen hoor je hier niet thuis.[/quote]
Het is te treurig voor woorden, maar 30 replies na mijn laatste reactie al hier, denkt mn vorige post de lading nog steeds het beste... (Zucht)
Ik adviseer deze draad te sluiten en de klokkenluider te bannen. Als je je niet weet te gedragen hoor je hier niet thuis.[/quote]
Het is te treurig voor woorden, maar 30 replies na mijn laatste reactie al hier, denkt mn vorige post de lading nog steeds het beste... (Zucht)
-
- Forum-lid
Op een enkeling na heeft tot dusver niemand inhoudelijk gereageerd. Toch moet de Klokkenluider in de ban. Niemand heeft er blijk van gegeven ook maar iets te hebben gelezen (hoeft ook niet) maar toch is er het commentaar. Klokkenluider heeft niemand uitgescholen of beledigd op dit forum, andersom gebeurt met grote regelmaat. Toch moet de Klokkenluider in de ban. Als dat de stijl van fietsers is schaam ik me dat ik er een ben. Ja ik ben een fietser. Misschien niet zo goed als jullie (elke zondagmorgen 80 tot 100 km, onlangs de elfstedentocht voor de 14-de keer, alle vakanties, waar ook ter wereld behalve dan als we vliegen.
Het is te veel om het bij te houden thans. Alleen al van dat 'rechtzaak aanspannen' Moonen heeft twee civiele procedures gestart en verloren en en er middels een aangifte voor geszorgd dat het OM ons vervolgde of een strafzaak aanspande zo u wilt. Dat is gezegd en dat is hierboven geschreven. Toch komt men (kappa-man) dan nog met commentaar dat geen hout snijdt. Ja, dan houdt het op.
En dan dat van de kwalificatie 'fietsliefhebber'. Als je hetgeen ik hiervoor met verwijzende links aangaf normaal vindt, ben je geen fietsliefhebber.
Het is hier weer mooi weer en dus gaan we een een uurtje of twee trappen.
Het is te veel om het bij te houden thans. Alleen al van dat 'rechtzaak aanspannen' Moonen heeft twee civiele procedures gestart en verloren en en er middels een aangifte voor geszorgd dat het OM ons vervolgde of een strafzaak aanspande zo u wilt. Dat is gezegd en dat is hierboven geschreven. Toch komt men (kappa-man) dan nog met commentaar dat geen hout snijdt. Ja, dan houdt het op.
En dan dat van de kwalificatie 'fietsliefhebber'. Als je hetgeen ik hiervoor met verwijzende links aangaf normaal vindt, ben je geen fietsliefhebber.
Het is hier weer mooi weer en dus gaan we een een uurtje of twee trappen.
Ik heb toch al een aantal reacties gezien op de links die je doorstuurd.
Dus er wordt weldegelijk gelezen.
Daarintegen reageer je zeker niet op de vragen en kwesties van oa Andromeda e.d.
Je klaagt enkel maar over jou verhaal en komt alleen maar met de linkjes.
Het is al met al een persoonlijke vete, that's it meer niet.
Nu heb je je verhaal gedaan, jij opgelucht en wij weer een topic er bij.
Mooi ga lekker fietsen en laat het hierbij.
Dus er wordt weldegelijk gelezen.
Daarintegen reageer je zeker niet op de vragen en kwesties van oa Andromeda e.d.
Je klaagt enkel maar over jou verhaal en komt alleen maar met de linkjes.
Het is al met al een persoonlijke vete, that's it meer niet.
Nu heb je je verhaal gedaan, jij opgelucht en wij weer een topic er bij.
Mooi ga lekker fietsen en laat het hierbij.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
bovenstaande zin doet mij vemoeden dat je graag de rolverdeling ziet ZIJ tegen MIJ aangezien je mij als meervoud betiteld.Toch komt men (kappa-man) dan nog met commentaar dat geen hout snijdt. Ja, dan houdt het op.
Daarnaast nog 1 maal:
In Nederland is het onmogelijk om als privepersoon een strafzaak aan te spannen.
Zie de taakomschrijving van het OM
"Het Openbaar Ministerie is belast met de strafrechtelijke handhaving van de rechtsorde en met andere bij wet vastgestelde taken. "
De hoofdtaak van het Openbaar Ministerie is te verdelen in drie kleinere:
de opsporing van strafbare feiten,
de vervolging van strafbare feiten en
toezicht op de uitvoering van strafvonnissen
De opsporing wordt uitgevoerd door de politie, echter de eindverantwoordelijkheid voor de opsporing ligt bij het Openbaar Ministerie.
De enige rol die je als privepersoon kan spelen in een BIJROL op het opsporingsvlak (informatievoorziening)
Een strafzaak is een zaak van de Nederlands staat tegen een verdachte
Civiel recht is een zaak van persoon tegen persoon.
Tot zover deze les strafrecht.
Opgeven is geen optie!
[quote="andromeda"][quote="andromeda"]We zijn nu een flink aantal posts verder maar ik weet nog steeds niet wat zijn belang/rol in deze is.
Krijg meer en meer de indruk dat het alleen om aandacht vragen gaat in een persoonlijke vete naar Moonen. [/quote]
[/quote]
Nog steeds geen duidelijkheid voor mij, of heb ik iets gemist?
En nu blijkt dat "Klokkenluider" door meerdere gebruikers waarschijnlijk van dat "Tourdirectwereldje" gebruik maken van deze account.
Alleen maar verwijzen naar links en reageren op aantijgingen hier, en dan de vermoorde onschuld spelen over het "in de ban doen" van de zgn Klokkenluider.
Hij wil zichzelf niet tot de fietsers meer rekenen, ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat hij zo denkt en niet meer tot "onze" groep behoort.
Wat een misselijkmakend stelletje jammeraars!
GET A LIFE ...
Krijg meer en meer de indruk dat het alleen om aandacht vragen gaat in een persoonlijke vete naar Moonen. [/quote]
[/quote]
Nog steeds geen duidelijkheid voor mij, of heb ik iets gemist?
En nu blijkt dat "Klokkenluider" door meerdere gebruikers waarschijnlijk van dat "Tourdirectwereldje" gebruik maken van deze account.
Alleen maar verwijzen naar links en reageren op aantijgingen hier, en dan de vermoorde onschuld spelen over het "in de ban doen" van de zgn Klokkenluider.
Hij wil zichzelf niet tot de fietsers meer rekenen, ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat hij zo denkt en niet meer tot "onze" groep behoort.
Wat een misselijkmakend stelletje jammeraars!
GET A LIFE ...
"Try not. Do or do not......there is no try"