iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid
Bij de edge 705 zit ook nog een barometrische hoogtemeter, en de kleur. maar of dat laatste belangrijk is weet ik ook niet
-
- Forum-lid
Heb mijn 705 net ontvangen ziet er goed, morgen testen.
ziet er gelikt uit.
ziet er gelikt uit.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
erg he ha ha had het al gevonden maar in beschrijving staat dit niet.
heb wel al route gemaakt die ga ik straks fietsen ben benieuwd.
thankx anyway
heb wel al route gemaakt die ga ik straks fietsen ben benieuwd.
thankx anyway
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
[quote="wivo_6"]Als je enkel met de racefiets op verharde wegen wil rijden, volstaat de City Navigator dan? Of hebben Topo-kaarten toch nog voordelen?[/quote]
Ligt er aan !! De kaart van CN die ik heb kun je inzoomen tot op 5 mtr en dan zie alleen maar lijntjes en geen wegen zoals op de website. Je ziet bepaalde lijnen plotseling ophouden , dat zijn de wegen die dus doodlopend zijn. Zandwegen zijn streepjeslijnen.
Topokaart heb ik niet . Mijn broer eens vragen mbt een oudere topokaart van NL.
Ligt er aan !! De kaart van CN die ik heb kun je inzoomen tot op 5 mtr en dan zie alleen maar lijntjes en geen wegen zoals op de website. Je ziet bepaalde lijnen plotseling ophouden , dat zijn de wegen die dus doodlopend zijn. Zandwegen zijn streepjeslijnen.
Topokaart heb ik niet . Mijn broer eens vragen mbt een oudere topokaart van NL.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="wivo_6"]Als je enkel met de racefiets op verharde wegen wil rijden, volstaat de City Navigator dan? Of hebben Topo-kaarten toch nog voordelen?[/quote]
In principe "volstaat" CN voor racefiets
Ligt er ook aan wat je er mee wilt: CN heeft een goede kaart en de mogelijkheid om routes uit te rekenen op mapsource(pc) EN Edge, maar wel "alsof" je in een auto zit, dus geen aparte fietspaden etc.
De TOPO's zijn erg gedetailleerde kaarten, echter "weg"routes uitrekenen op mapsource of edge gaat niet, maar voor op de pc zijn daar workarounds voor, zoals gpsies.com (dit zijn dan ook "alsof in auto-routes). In mapsource kan je wel een route tekenen op de topo, maar van via-punt naar viapunt zijn dit rechte lijnen, en niet netjes over wegennet gelegd. Voor een beetje route moet je dus heel veel routepunten neerleggen.
In principe "volstaat" CN voor racefiets
Ligt er ook aan wat je er mee wilt: CN heeft een goede kaart en de mogelijkheid om routes uit te rekenen op mapsource(pc) EN Edge, maar wel "alsof" je in een auto zit, dus geen aparte fietspaden etc.
De TOPO's zijn erg gedetailleerde kaarten, echter "weg"routes uitrekenen op mapsource of edge gaat niet, maar voor op de pc zijn daar workarounds voor, zoals gpsies.com (dit zijn dan ook "alsof in auto-routes). In mapsource kan je wel een route tekenen op de topo, maar van via-punt naar viapunt zijn dit rechte lijnen, en niet netjes over wegennet gelegd. Voor een beetje route moet je dus heel veel routepunten neerleggen.
-
- Forum-lid
is de city nav ergens te downloaden?
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die