Ervaringen met Zoran van Bikexperto
Gaat het om een setje met die DT velgen? Kan wel even wat plaatjes zoeken.. Als je brede spaken wilt moet je Zoran vragen om DT New Aero of Sapim CX.
Is onze grote vriend van Bikexperto op vakantie of negeert hij mij al 4 weken?
Heb in de afgelopen 4 weken al 3 emails gestuurd om advies voor een leuke wielset.
Maar krijg hier geen respons op. Nu ben ik niet enorm ongeduldig van aard, maar dit begint toch wat lang te duren. Moet ik nog wat geduld uit oefenen of reageert hij bij jullie wel bijtijds?
Heb in de afgelopen 4 weken al 3 emails gestuurd om advies voor een leuke wielset.
Maar krijg hier geen respons op. Nu ben ik niet enorm ongeduldig van aard, maar dit begint toch wat lang te duren. Moet ik nog wat geduld uit oefenen of reageert hij bij jullie wel bijtijds?
Gazelle Team TVM \'99
Heb een paar weken geleden nog een set wielen opgestuurd gekregen van 'm. Heb alleen het idee dat hij het gigantisch druk heeft want hij was iets vergeten en had een klein foutje gemaakt waardoor het achterwiel terug moest. Dat is overigens heel snel en naar volle tevredenheid opgelost.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
C. Zaballa schreef:Is onze grote vriend van Bikexperto op vakantie of negeert hij mij al 4 weken?
Ze zijn er gewoon, e-mails misschien in spam folder belandt bij 1 van beide?
Amclassic-fan schreef:C. Zaballa schreef:Is onze grote vriend van Bikexperto op vakantie of negeert hij mij al 4 weken?
Ze zijn er gewoon, e-mails misschien in spam folder belandt bij 1 van beide?
Ja dat zou kunnen inderdaad, althans niet bij mij. Want ook mijn junkmail heb ik dagelijks gechecked. Maar wellicht bij hem wel. Maar een mail van een gewone hotmail-account zal toch niet in de spam-folder eindigen?
Gazelle Team TVM \'99