Dank !
Ik zie het pakketje met blijde verwachting tegemoet
Maar hier de foto's :
Ik zat nog een beetje te twijfelen of ik ze zou posten want het is een kleur die niet gefotgrafeerd kan worden, hij is in het echt gewoon net ff anders.
Maar om een indruk ervan te geven:
Van alle nokjes etc. is niets meer zichtbaar
Grtz.
Rubenio
Gazelle Goldline Fixed Gear Customized
-
- Forum-lid
:p:p Mooi!!
Ziet er strak uit! Niet helemaal mijn kleur, maar met de juiste combi aan onderdelen moet het wel iets vets worden!
Dat balhoofdplaatje kan je trouwens ook even vastzetten met kleine popnagels, zie nu dat er gaatjes in zitten. Wel een goede tang gebruiken! Anders schuren de popnagels tegen je vorkbuis aan.
Dat balhoofdplaatje kan je trouwens ook even vastzetten met kleine popnagels, zie nu dat er gaatjes in zitten. Wel een goede tang gebruiken! Anders schuren de popnagels tegen je vorkbuis aan.
hmmm mooie zwarte schrijfletters op een wit vlak. Beetje zoals de letters op de gazelle V8. Als je dat witte vlak aan beide uiteinden onderbreekt door een streepje 'framegrijs' krijg je een superdeluxe uitstraling!
Er heeft ooit eens een custom gespoten Ridley op het forum gestaan die zoiets had.
*Duikt de zoekmachine in.*
edit: * Duikt de zoekmachine weer uit*
Wat zwart is in het wit!
Er heeft ooit eens een custom gespoten Ridley op het forum gestaan die zoiets had.
*Duikt de zoekmachine in.*
edit: * Duikt de zoekmachine weer uit*
Wat zwart is in het wit!
ja, idd heel mooi en dan een lettertype dat lijkt op de letters van Van Nicholas...
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]Met de juiste transfers/decals en afmontage is dit een super stoere kleur.
Wit vlak op de schuine buis?
[/quote]
Ja!! Wit vlak op schuine buis! Ter inspiratie:
Wit vlak op de schuine buis?
[/quote]
Ja!! Wit vlak op schuine buis! Ter inspiratie:
-
- Forum-lid
[quote="W0uter"]voglens mij kan je zoon niet wachten tot hij groot genoeg is! [/quote]
Klopt, maar ik ben voor hem ook iets leuks aan het maken. Wielen en de rest komen straks over uit zijn oude fiets. Nog iets groeien...
Klopt, maar ik ben voor hem ook iets leuks aan het maken. Wielen en de rest komen straks over uit zijn oude fiets. Nog iets groeien...