Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Fietscrisis

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 19 feb 2011 19:01

Eelcoz houdt er maar rekening mee dat het een aantal jaren duurt voor je jezelf goed kent en aan kunt voelen hoe je moet reageren op de diverse stemmingen waarin je als fietser terecht kan komen.
Dat kan met allerlei diverse interne en externe omstandigheden te maken hebben en is natuurlijk bij iedereen verschillend.
Ook dat moet je leren beheersen anders zijn alle mooie schema's en digitale hulpmiddelen vrij nutteloos.
Geen paniek en geduld zijn meestal de beste raadgevers.
Die overigens het moeilijkst te gehoorzamen zijn,dat wel.
Tijd nemen en afwachten tot de balans weer in evenwicht is werkt meestal het beste.
Een fietser heeft zoveel jaren de tijd.

Je durft er wel open over te zijn,dat is moedig.
Zij is ook tegen

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 20 feb 2011 15:59

En Eelcoz, ga je in vorm zijn voor de forumrit van 19 maart?

eelcoz

eelcoz 20 feb 2011 16:11

[quote="Robbebopper"]En Eelcoz, ga je in vorm zijn voor de forumrit van 19 maart?[/quote]

Ik hoop het wel.:D Limburgse heuveltjes inspireren toch ook wat meer dan Groningse vlaktes.

Vanochtend zo'n 70 km door Oost-Groningen gefietst. Op zich een lekker zonnetje, alleen die ijskoude oostenwind was wat minder.:rolleye:

Toch heb ik er wel weer zin in.

dj
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 14 jan 2008 23:33

dj 20 feb 2011 16:28

Eelcoz - ga eens kijken bij Cycle Sport Groningen. 10 uur op zondagochtend in het stadspark. Training vanochtend was 78 km aan 28 per uur - maar ik heb vnl uit de wind gezeten ;-) ...wel gevarieerd, groot stuk in grote groep, en daarna een rondje van een paar km (voor mij) volle bak in kleinere groepjes in waaiers - dat was voor mij ook voor het eerst dus dan leer je ook nog eens wat.
DJ

Plaats reactie