Hallo,
Het is een bbb-bidonhouder, ze hebben 3 modellen in het wit.
Trouwens, allemaal bedankt voor de positieve reactie.
BMC
LVGH schreef:DT Swiss RR1850 inderdaad. Ik heb die van mij net binnenwéwé schreef:Hallo,
Kan iemand mij vertellen welk model van dt-swiss wielen in de bmc hierboven zitten? Ik heb al zitten zoeken maar kan ze niet terug vinden (denk ik).
alvast bedankt![]()
We want PICS!!
Edit: ow wacht, je hebt een cannondale. Verkeerde topic
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Komt eraan, even geduld nog ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
JAAA wat een schitterende fiets!!!!!
vooral zoals jij al zegt met carbon onderdelen en witte pedalen/bidonhouder/stuurpen
Deze kleuren zijn toch al uit, volgens mij wel heb dat namelijk ergens gelezen.
De nieuwe fiets komt ook pas na juli/augustus dus heb nog ff de tijd!
grtzz Ghisallo
vooral zoals jij al zegt met carbon onderdelen en witte pedalen/bidonhouder/stuurpen
Deze kleuren zijn toch al uit, volgens mij wel heb dat namelijk ergens gelezen.
De nieuwe fiets komt ook pas na juli/augustus dus heb nog ff de tijd!
grtzz Ghisallo
Ik krijg deze week mijn laatste stukken binnen en dan ga ik in het weekend alles monteren.
Het wordt een volledig zwarte promachine met campagnolo chorus. Easton ec90 zadel- en stuurpen. ROTOR crank ofwel stronglight met rotor bladen(wat denken jullie dat ik er het beste opzet?Qua looks en ook voor te rijden ik rij ook wedstrijden en weet niet of dit goed gaat met een rotor crank) Dan nog een full carbon zadeltje en gekleurde ergopowerrubbers. En daar mijn corimawielen onder.
Zal wel een exclusief fietsje worden hoop ik.
Het wordt een volledig zwarte promachine met campagnolo chorus. Easton ec90 zadel- en stuurpen. ROTOR crank ofwel stronglight met rotor bladen(wat denken jullie dat ik er het beste opzet?Qua looks en ook voor te rijden ik rij ook wedstrijden en weet niet of dit goed gaat met een rotor crank) Dan nog een full carbon zadeltje en gekleurde ergopowerrubbers. En daar mijn corimawielen onder.
Zal wel een exclusief fietsje worden hoop ik.