cees1910 schreef:jongens jongens
van waar altijd dat gedoe
laat je iemand binnen krijgt hij ook iedereen overzich heen
schijnt weer de tijd dat de mensen niets te doen hebben
ter info
deze discussie heeft er toe gebracht dat ik niemand meer toe laat ook maar iets mee te delen ,en persoon van het onderzoek heb afgehaald zodat geen informatie naar derde gaat
CEES
pfffffffff
Ok, laten we er nu gewoon van uitgaan dat we met de 'echte Cees' te maken hebben. Een keer het van de positieve kant bekijken is namelijk ook een optie.
@ Cees, nu komen we ergens, ik hoop wel dat je in de gaten hebt dat de betreffende persoon ook om reacties vraagt als er zaken staan die niet kloppen, of klopt het volgens jou wel dat het hier om een 8-speed body gaat zoals Klaasvaak beweerde?
Het zou erg mooi zijn als je antwoorden zou kunnen geven op de volgende vragen. Mooier dan antwoorden krijgen van de maker kan natuurlijk niet. Deze vragen van mij zijn trouwens pure interesse! Zoals ik al zei ben ik erg trots op m'n wielen en ben gewoon nieuwsgierig naar van alles en nogwat over deze wielen:
1. Uit je antwoord blijkt volgens mij dat je nog steeds wielen maakt.
- Aan welke aantallen moeten we denken?
- Waarom horen we zo weinig van ADA?
- Waarom ben je van mening dat sponsoring voor ADA geen goede oplossing is en dat gewoon iedereen dus moet betalen?
2. Welke verschillen zijn er met de huidige wielen die je maakt en de wielen die ik hier heb neergezet als je kijkt naar:
- gewicht,
- naven,
- spaken,
- carbon,
- afwerking.
3. Wat denk je zelf als je naar de foto's ziet die ik hier heb neergezet?
- Is de kwaliteit hetzelfde als toen je ze afleverde?
- Komt het grof ogende carbon door het weglaten van een laag hars?
Alvast veel dank!