Bike Motion 2008
Ik ga op Zondag.
Dit jaar met een echt fototoestel (Nikon D50) en niet met mijn telefoon zoals vorig jaar omdat mijn oude toestel kapot was.
Het zal ongetwijfeld ergens staan maar ik kan het helaas niet vinden: hoe laat gaat de hal open (uurtje of 9-10)?
Dit jaar met een echt fototoestel (Nikon D50) en niet met mijn telefoon zoals vorig jaar omdat mijn oude toestel kapot was.
Het zal ongetwijfeld ergens staan maar ik kan het helaas niet vinden: hoe laat gaat de hal open (uurtje of 9-10)?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze beurs is een expositie, geen orderbeurs. Zie het probleem niet zo.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
"kijke, kijke, nie kopen!" :p
What makes the boat go faster?
[quote="pjotr"]@ Pieter ben je er ook vrijdag?[/quote]
Ja, ik ben er van vrijdag tem. zondag. 'k Zie er al naar uit
Ja, ik ben er van vrijdag tem. zondag. 'k Zie er al naar uit
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
[quote="Gerardo"]Waarom kan je niets kopen op de beurs. Zijn dat onderlinge afspraken tussen inporteurs? In Nederland is dat verboden![/quote]
Afspraken zijn niet verboden, PRIJSafspraken tussen concurrenten wel.
Afspraken zijn niet verboden, PRIJSafspraken tussen concurrenten wel.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
Hm, zit te twijfelen of k zal gaan. Zaterdag ga k liever trainen eigenlijk :p (want zondag kan ik niet, en het NKSS is al over 2 weken!)
Mss vrijdag nog ff. Iemand met een standhouderspasje die me ff naar binnen kan smokkelen? Scheelt weer 3 binnebandjes
Mss vrijdag nog ff. Iemand met een standhouderspasje die me ff naar binnen kan smokkelen? Scheelt weer 3 binnebandjes
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"