NUsport.nl (het is weer zover)
- jeroenkuiper
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik gebruik Google Chrome. Als ik op een link klik, zie ik linksonder wel vaak een verwijzing naar bijvoorbeeld 'doublclick'. Volgens mij is dat een pop-up. Tijdens het laden van de site, lees ik links onderin 'wachten op ...'. Ik krijg overigens nooit nu.nl te zien. Ligt dit aan Chrome, heb ik een goede pop-up killer, of ligt het aan het feit dat ik op een Apple zit?
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3
Bulls Copperhead 3
-
- Forum-lid
voor het eerst een keer last gehad, alleen dan direct met alles op het forum elke klik was naar nusport
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Pietr"]Ik gebruik Google Chrome. Als ik op een link klik, zie ik linksonder wel vaak een verwijzing naar bijvoorbeeld 'doublclick'. Volgens mij is dat een pop-up. Tijdens het laden van de site, lees ik links onderin 'wachten op ...'. Ik krijg overigens nooit nu.nl te zien. Ligt dit aan Chrome, heb ik een goede pop-up killer, of ligt het aan het feit dat ik op een Apple zit?[/quote]
Nee dat heeft er allemaal niets mee te maken. Dat spul van 'Doubleclick' is gewoon de banner die boven in beeld staan.
Nee dat heeft er allemaal niets mee te maken. Dat spul van 'Doubleclick' is gewoon de banner die boven in beeld staan.
Zojuist had ik het ook voor de eerste keer, toen ik op m'n iPad aan het surfen was. Het adres was zoiets als: "www . sportweek . nl/sorry". Dat laatste woord geeft waarschijnlijk al aan dat het niet de bedoeling is. Op de website stond alleen deze tekst: 301PermMove. We wachten af.
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3
Bulls Copperhead 3
-
- Forum-lid
Ik heb het nog nooit gehad eigenlijk... noch met Chromium 10 thuis als IE6 (blegh) op werk...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb het de laatste weken 1x gehad. Gebruik chrome en FF.
Less is bore