[quote="Il Grasso"]
Change of plan: morgen gaan we op de fiets naar Terheijden en daar het rondje rijden.
Volgende week heb ik nog steeds Alphen in de planning.
[/quote]
Ben je helemaal op de fiets geweest. dat is ook een pokkeneind van chaam. Had je bij thuiskomst wel 100km waarschijnlijk of niet[img=http://www.dirty-pages.net/forum/images ... prised.gif]
Zelf ook in terheijden gereden en Ilgrasso meerdere malen getroffen. Ik zal zorgen dat de camera in alphen wel draait[img=http://www.dirty-pages.net/forum/images ... _gavel.gif]
Fietsmaatje(s) omg. Tilburg . . .
Bij thuiskomst stond de teller op 85 km, ik had verwacht dat het meer zou zijn maar het vertrekpunt lag aan de goeie kant van Terheijden.
Jammer dat de cam het niet deed...
Jammer dat de cam het niet deed...
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Ik vrees dat ik ook verstek ga laten gaan, ben vanmiddag nog ff geweest, maar 't is zo'n ongelofelijke blubberzooi, dat als je in je eentje gaat, het nog wel te doen is, maar als er een grote meute over hetzelfde parcours gaat, wordt het een grote zomp, nog even los van het feit dat het morgen waarschijnlijk ook weer gaat regenen.... anyway, zij die wel gaan heel veel plezier, en een mooie tocht toegewenst...
You create, build and rule your own universe!
leendewaal.spaces.live.com/default.aspx
leendewaal.spaces.live.com/default.aspx
Ik laat mijn vertrek afhangen van het weer. Als het droog is vertrek ik, als het regent blijf ik thuis.
Mits ik vroeg vetrek ben ik veel mensen voor en is alles nog niet kapot gereden. Het eerste deel van de tocht zal wel mee vallen, het tweede deel (op en rond de Rechte Hei) zal het erg nat zijn.
Hopelijk zijn er geen grote buien tussen 08.00 en 11.00.
Mits ik vroeg vetrek ben ik veel mensen voor en is alles nog niet kapot gereden. Het eerste deel van de tocht zal wel mee vallen, het tweede deel (op en rond de Rechte Hei) zal het erg nat zijn.
Hopelijk zijn er geen grote buien tussen 08.00 en 11.00.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.