Nieuwe Pinarello Prince
Heb net mijn Prince frameset (eigenlijk 2 zelfs ) bij Flarer in Italie besteld. Kreeg zelfs nog 2 % extra korting omdat ik 2 frame's bestelde en geen verzendkosten.
eentje in cobalt kleur en eentje in de replica kleur,
Alleen nu nog heeeeeeeel lang wachten............
maus_1990 schreef:blomalm schreef:Nadat mijn 1e Dogma in Italië is gestolen en mijn 2 volgende Dogma's aan framebreuk overleden zijn, zie hier de nieuw geboren Prince in de speciale Cobalto uitvoering:
http://img49.imageshack.us/my.php?image=dsc00111wm5.jpg
Met dank aan onze geweldige importeur (Cardsports, Jac van Meer) en alle moeite die mijn lokale dealer (van Gorp Race Service Oosterhout) er in gestoken heeft om dit alles telkens weer onder garantie voor mij geregeld te krijgen.
En dan roepen pinarello is klasse rijden(@ bora)? Snap uberhaupt niet dat je nog vertrouwen hebt in een merk dat twee keer breekt al moet je iets met garantie.
Alstublaft.
adroit schreef:Heb net mijn Prince frameset (eigenlijk 2 zelfs ) bij Flarer in Italie besteld. Kreeg zelfs nog 2 % extra korting omdat ik 2 frame's bestelde en geen verzendkosten.
dan zijn wa al met 2 met 2 .
nrml komt mijn eerste binnen in december maar wanneer weet ik nog niet .
en de 2de komt binnen rond half februari maar ga hem in maart pas oppikken.
groetjes joren
-
- Forum-lid HC
Alfa's gingen in het verleden aan de lopende band kapot en toch waren er altijd kopers die onder het mom van liefhebber toch bereid waren ze te kopen......
Marketing blijft een vreemd fenomeen.
Marketing blijft een vreemd fenomeen.
Klopt Shark, ook ik kocht een Alfa 33 1.7 Qv, was een supergave bak destijds......en....ging altijd kapot.
Paar jaar later kon ik het toch niet laten en kwam er een Alfa 156.....je raad het al....ook deze stond vaak bij de garage.
Met auto's ben ik nu wat verstandiger (Jeep) maar nog steeds ben ik helemaal weg van Italiaanse racefietsen (met name Pina's)
Maar dat wist je toch al??
Paar jaar later kon ik het toch niet laten en kwam er een Alfa 156.....je raad het al....ook deze stond vaak bij de garage.
Met auto's ben ik nu wat verstandiger (Jeep) maar nog steeds ben ik helemaal weg van Italiaanse racefietsen (met name Pina's)
Maar dat wist je toch al??
- daniel1975
- Forum-lid HC
adroit schreef: Met auto's ben ik nu wat verstandiger (Jeep)?
Lol, en dat is wel een verstandige keuze ipv een emotionele?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Wel als je te lui bent om je oprit te bestraten
b l a f f y schreef:maus_1990 schreef:blomalm schreef:Nadat mijn 1e Dogma in Italië is gestolen en mijn 2 volgende Dogma's aan framebreuk overleden zijn, zie hier de nieuw geboren Prince in de speciale Cobalto uitvoering:
Met dank aan onze geweldige importeur (Cardsports, Jac van Meer) en alle moeite die mijn lokale dealer (van Gorp Race Service Oosterhout) er in gestoken heeft om dit alles telkens weer onder garantie voor mij geregeld te krijgen.
En dan roepen pinarello is klasse rijden(@ bora)? Snap uberhaupt niet dat je nog vertrouwen hebt in een merk dat twee keer breekt al moet je iets met garantie.
Pinarello heeft een grote fout gemaakt om te kiezen voor een hoge sterkte magnesiumlegering icm. dunnere buizen. De Dogma is een schitterend frame maar is niet goed geengineerd, simpel.
Voor de overige carbon frames van Pinarello heb ik nog geen extreme klachten gehoord.
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;
b l a f f y schreef:maus_1990 schreef:blomalm schreef:Nadat mijn 1e Dogma in Italië is gestolen en mijn 2 volgende Dogma's aan framebreuk overleden zijn, zie hier de nieuw geboren Prince in de speciale Cobalto uitvoering:
Bora moest aan de norm van 25 berichten komen om te kunnen verkopen. Lijkt me duidelijk. De hoeveelheid zinloze posts die hij dropt.
Over de dogma: Het moge duidelijk zijn dat er bij het dogma frame iets structureel fout zit. Aangezien elke dogma die ik ken gebroken / gescheurd is (4 stuks:|)
alle gaan ze kapot vlak bij een lasnaad.
Over de carbon frames kan ik geen kwaad word zeggen. Heb nog geen een gebroken frame gezien c.q. vast gehad.