Fietsers in Den Haag/Delft gezocht!
-
- Forum-lid
ErickE,
Zndagochtend 09: 00 hrs 3-vliet !
Anderen meer dan welkom! SLuit u aan!!!
Zndagochtend 09: 00 hrs 3-vliet !
Anderen meer dan welkom! SLuit u aan!!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zit hier nog leven in voor zondag as.? Ik zou dan wel kunnen.
Less is bore
-
- Forum-lid
[quote="Daniel1975"]Zit hier nog leven in voor zondag as.? Ik zou dan wel kunnen.[/quote]
Daniel,
ZOndagochtend 12 AUgustus 09:00 hrs 3-vliet!. Neem je je Scott mee? Ben zeer benieuwd!
Alle belangstellenden zijn welkom! Dual, wanneer je weer hersteld bent van afgleopen zondag
Bevestig nog even aub
Daniel,
ZOndagochtend 12 AUgustus 09:00 hrs 3-vliet!. Neem je je Scott mee? Ben zeer benieuwd!
Alle belangstellenden zijn welkom! Dual, wanneer je weer hersteld bent van afgleopen zondag
Bevestig nog even aub
Het viel wel mee hoor....ik heb 's middags ook nog een rondje gelopen dus helemaal afgedraaid was ik gelukkig ook weer niet. Ik ben het weekend afwezig en de weken daarna op vakantie! Vanaf 2 september kan ik weer mee fietsen.
nulla tenaci invia est via
Beste mensen,
Ik woon in Zoetermeer en zou graag een keer meefietsen. Ik ben echter geen geroutineerde fietser als het gaat om het rijden in een groep. Meestal rijd ik solo en dan ongeveer een stukje van vijftig km. met een gem. snelheid van tussen de 26 en de 30 km/hr.
Dus als jullie groepje nog bestaat......?
Met vriendelijke groet,
carlo (52 jaar)
Ik woon in Zoetermeer en zou graag een keer meefietsen. Ik ben echter geen geroutineerde fietser als het gaat om het rijden in een groep. Meestal rijd ik solo en dan ongeveer een stukje van vijftig km. met een gem. snelheid van tussen de 26 en de 30 km/hr.
Met vriendelijke groet,
carlo (52 jaar)
-
- Forum-lid
[quote="rontelcm"]Beste mensen,
Met vriendelijke groet,
carlo (52 jaar)[/quote]
Carlo,
laatste tijd is het erg rustig mbt fietsgroepje, wellicht door vakanties ed. Wat mij betreft moeten we eea weer nieuw leven inblazen. Komend weekend is het volgens voorspelling slecht weer. Ik houd eea in de gaten en zal met voorstellen komen, kun jij of anderen natuurlijk ook doen.
Met vriendelijke groet,
carlo (52 jaar)[/quote]
Carlo,
laatste tijd is het erg rustig mbt fietsgroepje, wellicht door vakanties ed. Wat mij betreft moeten we eea weer nieuw leven inblazen. Komend weekend is het volgens voorspelling slecht weer. Ik houd eea in de gaten en zal met voorstellen komen, kun jij of anderen natuurlijk ook doen.
Beste Mslingerland,
ik houd me ook aanbevolen. ik woon in 's-Gravenzande en rijd vanaf volgende week op een Jan Janssen Vector.
Gemiddeld van 28/29 per uur
Ik rijd meestal alleen en tussen 40 en 75 km met een groep ook wel meer dan 100
Ik houd me aanbevolen mail maar naar hm2694@hotmail.com
Groetjes Hans
ik houd me ook aanbevolen. ik woon in 's-Gravenzande en rijd vanaf volgende week op een Jan Janssen Vector.
Gemiddeld van 28/29 per uur
Ik rijd meestal alleen en tussen 40 en 75 km met een groep ook wel meer dan 100
Ik houd me aanbevolen mail maar naar hm2694@hotmail.com
Groetjes Hans
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX