Forumtocht noord-nederland
Allemachtig, jullie zijn wel kilometervreters zeg. Hoewel ik zelf vanochtend ook nog even 60km heb gefietst. Niet teveel alleen maar kilometers maken he, anders word je nog een echte Riekus (http://www.jvpublicaties.nl/teksten.php ... rt&tekst=7), die zowel in tegenwind als in windje mee 32 per uur fietst.
Doen jullie wel eens intensieve trainingen? Zoals intervals, sprintraining, tempo's, bloktrainingen, intensief duur, etc. Tipje; eind september, de 30e is de MTR in de Flevopolder, tijdrit van 123km; echt iets voor jullie tegenwindse kilometervreters! Ik doe wel mee iig
Doen jullie wel eens intensieve trainingen? Zoals intervals, sprintraining, tempo's, bloktrainingen, intensief duur, etc. Tipje; eind september, de 30e is de MTR in de Flevopolder, tijdrit van 123km; echt iets voor jullie tegenwindse kilometervreters! Ik doe wel mee iig
morgen ga ik een lekkere interval training doen voor het werk aan. maar afstanden draaien is wel lekker om je beentjes goed op te drogen. daarbij is het voor zo'n forum tocht leuk om lange afstanden te fietsen, sie je nog eens wat!
klinkt wel mooi die tijdrit trouwens! eens in verdiepen
klinkt wel mooi die tijdrit trouwens! eens in verdiepen
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Je beentjes droger nog mooier op als ze iets dikker worden . Johan, je monteert even een ligstuur op je Stevens en rammen door die polder! Zie het een beetje als een individuele cyclosportief door een typisch Hollands droogmakerijlandschap, waarbij je alles op kop mag fietsen. Voor mij geeft zoiets altijd een beetje een klein beetje extra doel om te trainen, vooral die lange duurtrainingen zijn supergoed voor dit soort lange tijdritjes....
[quote="Kikkie"]netjes mensma! ik ga woensdag ook een tocht maken... kun je het niet een dagje opschuiven?;)[/quote]
Nee, gaat niet lukken, hij heeft alleen dinsdag vrij, dus dan gaan we.
Nee, gaat niet lukken, hij heeft alleen dinsdag vrij, dus dan gaan we.
[quote="Auke"]Allemachtig, jullie zijn wel kilometervreters zeg. Hoewel ik zelf vanochtend ook nog even 60km heb gefietst. Niet teveel alleen maar kilometers maken he, anders word je nog een echte Riekus (http://www.jvpublicaties.nl/teksten.php ... rt&tekst=7), die zowel in tegenwind als in windje mee 32 per uur fietst.
Doen jullie wel eens intensieve trainingen? Zoals intervals, sprintraining, tempo's, bloktrainingen, intensief duur, etc. Tipje; eind september, de 30e is de MTR in de Flevopolder, tijdrit van 123km; echt iets voor jullie tegenwindse kilometervreters! Ik doe wel mee iig[/quote]
Wat een idioot die Riekus, het lijkt erop dat ie het ook alleen maar doet voor de titel, lijkt me sterk dat je er nog plezier in hebt als je er alleen nog maar voor wilt zorgen dat je de meeste kilometer draait.
Ik doe zelf trouwens nooit speciale training, de enige manieren die ik kan zijn hard (boven de 32 gem.), gemiddeld (30 gem.) en rustig (rond de 26 gem.) De gemiddelde hartslag daalt natuurlijk ook per training. Rondjes korter dan 100 km rij ik trouwens zelden (behalve naar het werk).
Doen jullie wel eens intensieve trainingen? Zoals intervals, sprintraining, tempo's, bloktrainingen, intensief duur, etc. Tipje; eind september, de 30e is de MTR in de Flevopolder, tijdrit van 123km; echt iets voor jullie tegenwindse kilometervreters! Ik doe wel mee iig[/quote]
Wat een idioot die Riekus, het lijkt erop dat ie het ook alleen maar doet voor de titel, lijkt me sterk dat je er nog plezier in hebt als je er alleen nog maar voor wilt zorgen dat je de meeste kilometer draait.
Ik doe zelf trouwens nooit speciale training, de enige manieren die ik kan zijn hard (boven de 32 gem.), gemiddeld (30 gem.) en rustig (rond de 26 gem.) De gemiddelde hartslag daalt natuurlijk ook per training. Rondjes korter dan 100 km rij ik trouwens zelden (behalve naar het werk).
mijn standaard rondje op een werkdag is zo'n 60km maar vaak wel zeer intensief.
maar goed! back on topic. zullen we eens een mooi rondje plannen met zn allen? het gaat steeds beter. het begon met 2, werd toen 3 en heeft genoeg potentieel. iemand een datum prikken?
maar goed! back on topic. zullen we eens een mooi rondje plannen met zn allen? het gaat steeds beter. het begon met 2, werd toen 3 en heeft genoeg potentieel. iemand een datum prikken?
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
[quote="Auke"]Ik heb nog altijd een rondje zuiderzee (hetzij linksom, hetzij rechtsom) in de planning staan...... kunnen mensen onderweg ook nog eens aansluiten.[/quote]
Dat is een goed idee, moeten we zeker doen. Is het handigste om met z'n allen op dezelfde plaats te starten, is een vrij groot "rondje".
Dat is een goed idee, moeten we zeker doen. Is het handigste om met z'n allen op dezelfde plaats te starten, is een vrij groot "rondje".
[quote="W0uter"]Ik lees net dit mooie plan, kan jammer genoeg niet.
@Theo, we moeten weer eens gaan fietsen. Kwam er steeds niet van om je te mailen![/quote]
we moeten zeker even gaan fietsen. mail maar als je weer eens gaat.
@Theo, we moeten weer eens gaan fietsen. Kwam er steeds niet van om je te mailen![/quote]
we moeten zeker even gaan fietsen. mail maar als je weer eens gaat.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Als jullie dan langs Kampen komen pik ik ook wel ff aan!