Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door ijsbeer op 27 April 2007
Ik kan niet naar Mart Smeets kijken zonder te walgen. Wat een afschuwelijke, zelfingenomen kwal is dat. En een onsmakelijke viezerik bovendien. Ieder jaar in 'De avondtetappe' begint hij weer over dat 'wipje voor de wedstrijd' en seksuele suggestie die uitgaat van sommige van zijn vragen is weerzinwekkend, vooral als je dat veel te zware lijf van hem, die foute rode broek, die lelijke bordeelsluipers zonder sokken en die arrogante rotkop in beeld hebt.En dat beeldende taalgebruik van hem? Gewoon een foefje, een aaneenrijging van steeds dezelfde clichés, iets waar hij na jarenlange ervaring natuurlijk zijn hand niet meer voor omdraait.En ik vind zijn wielerkennis vrij beperkt. Ja, de Rabo's en de Quicksteps, die kent hij wel, maar verder denk ik weleens dat hij na, laten we zeggen Indurain, niets meer heeft bijgeleerd. Kortom: Smeets, opdonderen!
Quote: Origineel geplaatst door havana op 27 April 2007
ijsbeer met jou kan ik praten! Wat mij betreft een geweldige eerste post, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!
volgens mij gaat Ria Visser schuil achter 'ijsbeer'
Ik kan niet naar Mart Smeets kijken zonder te walgen. Wat een afschuwelijke, zelfingenomen kwal is dat. En een onsmakelijke viezerik bovendien. Ieder jaar in 'De avondtetappe' begint hij weer over dat 'wipje voor de wedstrijd' en seksuele suggestie die uitgaat van sommige van zijn vragen is weerzinwekkend, vooral als je dat veel te zware lijf van hem, die foute rode broek, die lelijke bordeelsluipers zonder sokken en die arrogante rotkop in beeld hebt.En dat beeldende taalgebruik van hem? Gewoon een foefje, een aaneenrijging van steeds dezelfde clichés, iets waar hij na jarenlange ervaring natuurlijk zijn hand niet meer voor omdraait.En ik vind zijn wielerkennis vrij beperkt. Ja, de Rabo's en de Quicksteps, die kent hij wel, maar verder denk ik weleens dat hij na, laten we zeggen Indurain, niets meer heeft bijgeleerd. Kortom: Smeets, opdonderen!
Quote: Origineel geplaatst door havana op 27 April 2007
ijsbeer met jou kan ik praten! Wat mij betreft een geweldige eerste post, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!
volgens mij gaat Ria Visser schuil achter 'ijsbeer'
Mijn fiets is bezeten!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik zet een willekeurige zender op waar wielrennen op is. Geluid af, en zelf commentaar geven. Ik mis wel Jean Nelissen. Die was zo ongelooflijk irritant dat ik het weer leuk vond om daar over te klagen. Want dat is eigenlijk ook wel gezellig; lekker zeuren over blunders en stommiteiten van de zogenaamde "deskundigen". Dikke sigaar in de smoel, en alles altijd het beste weten. De meest onnozele uitspraak kwam wat mij betreft toch nog altijd van Mart Smeets; "Het peloton rijdt door het Franse land in een toeristentempo (35 km/h)". Tja, als jezelf een buik hebt van zo'n 85 kilo, komt dat wat merkwaardig over.
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 27 April 2007
Namens het Moderatorteam een warm welkom IJsbeer.
Ik kan niet naar Mart Smeets kijken zonder te walgen.........IKortom: Smeets, opdonderen!
Ook bedankt voor je eerste, opbouwende post op dit forum (hint-hint).
Misschien is het goed om eerst af te breken voordat je gaat bouwen. En ik zou Smeets dolgraag tot op het bot afbreken om op die manier plaats te maken voor wat fris bloed. Iemand met echte passie en echte (technische) wielerkennis. Iemand die zichzelf niet belangrijker vindt dan zijn gasten. Iemand die geen quasi diepzinnige vragen stelt, zoals: ‘Wat betekent …. (laat stilte vallen, kijkt even omhoog, tuit zijn lippen en trekt zijn geleerdste gezicht) ….. de Tour de France voor jou?’
Maar ik ben bang dat die ijdeltuit van een Smeets zich aan zijn woord houdt en doorgaat met de Tour totdat hij omvalt.
Namens het Moderatorteam een warm welkom IJsbeer.
Ik kan niet naar Mart Smeets kijken zonder te walgen.........IKortom: Smeets, opdonderen!
Ook bedankt voor je eerste, opbouwende post op dit forum (hint-hint).
Misschien is het goed om eerst af te breken voordat je gaat bouwen. En ik zou Smeets dolgraag tot op het bot afbreken om op die manier plaats te maken voor wat fris bloed. Iemand met echte passie en echte (technische) wielerkennis. Iemand die zichzelf niet belangrijker vindt dan zijn gasten. Iemand die geen quasi diepzinnige vragen stelt, zoals: ‘Wat betekent …. (laat stilte vallen, kijkt even omhoog, tuit zijn lippen en trekt zijn geleerdste gezicht) ….. de Tour de France voor jou?’
Maar ik ben bang dat die ijdeltuit van een Smeets zich aan zijn woord houdt en doorgaat met de Tour totdat hij omvalt.
Ik weet niet of Smeets vandaag commentaar gaat geven, maar ik ben wel benieuwd of mijn mail inzake Caisse d'Epargne zinvol is geweest.
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 29 April 2007
Ik weet niet of Smeets vandaag commentaar gaat geven, maar ik ben wel benieuwd of mijn mail inzake Caisse d'Epargne zinvol is geweest.
Volgens mij waren het Maarten en Herben vandaag? Heb het niet helemaal met geluid aan gevolgd... maar ben wel benieuwd of de mailtjes naar Mart geholpen hebben...
Groet
Volgens mij waren het Maarten en Herben vandaag? Heb het niet helemaal met geluid aan gevolgd... maar ben wel benieuwd of de mailtjes naar Mart geholpen hebben...
Groet
Dat commentaar op de Belg van De Klerk en Wuyts (?) word ik na 3 dagen kijken alweer een beetje zat. Wuyts zit maar te kakelen en te ouwehoeren. Allemaal leuk en aardig die verhalen uit de oude doos, maar als hij voor de 13e keer over Bartali of Coppi begint heb ik het wel gehad.
Tijdens de laatste Giro-week vond ik dat Karl Vannieuwkerke en Renaat Schotte het uitstekend deden: rustig en beheerst, af en toe een kwinkslag maar toch sober, en een verzorgde voordracht. Ik was geen echte Vannieuwkerke-fan, maar het was duidelijk dat hij en Schotte elkaar heel goed aanvoelden. Als ze nu nog een beetje leren om Italiaanse woorden en namen correct uit te spreken dan zijn zij wat mij betreft het ideale duo.
Wuyts & Declercq: afvoeren a.u.b.! (hun grotere wielerkennis wordt immers volledig overschaduwd door de ononderbroken woordenbrij en het pathetische gewauwel van Wuyts en de irritante voordracht en het afgrijselijke stemmetje van Declercq...)
Wuyts & Declercq: afvoeren a.u.b.! (hun grotere wielerkennis wordt immers volledig overschaduwd door de ononderbroken woordenbrij en het pathetische gewauwel van Wuyts en de irritante voordracht en het afgrijselijke stemmetje van Declercq...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Hear, hear! Helemaal mee eens! Die stem van Declerq kan inderdaad echt niet!
Ik vond Renaat en Karl ook top!
Ik vond Renaat en Karl ook top!
-
- Forum-lid
Heb genoten van het Duo Vannieuwkerke en Schotte... een verademing tov Wuyts en Declerq. Hoop dat ze de Tour gaan doen dan hoef ik niet naar een andere zender te kijken. Vind wel goed van Wuyts dat hij tegenwoordig openlijk over dopingprobleem spreekt.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
ik kijk eigenlijk standaard sporza... op eurosport is er namelijk veel te veel reclame, dus dat kijk ik principieel niet. En die mart smeets!!! Laatst was hij op het NOS journaal als "deskundige" na het dopinggedoe met Riis.... toen begon hij quasi gepassioneerd te lullen over dat hij nu al wist dat hij "wel weer door de tourkoorts gegrepen zou worden." SMEETS WORDT WAKKER!!!! DE GIRO EN DE KLASSIEKERS ZIJN AL GEWEEST, DUS DE KOORTS VOOR DE SPORT MOET ER AL ZIJN!!! Hij doet me aan armstrong denken, schijt hebben aan de mooie kanten van de sport en alleen maar voor DE tour gaan..
Bij sporza moet ik ook altijd zo lachen hoe 1 van de presentatoren (die van de 1e weken giro) het woord 'berg van de eerste cattegorie' Bij cattegorie lijkt hij net een miterailleur die afgaat!
Bij sporza moet ik ook altijd zo lachen hoe 1 van de presentatoren (die van de 1e weken giro) het woord 'berg van de eerste cattegorie' Bij cattegorie lijkt hij net een miterailleur die afgaat!
no pain no gain
Van de week voor het eerst "mogen" luisteren naar Marc Wauters. Echt werkelijk verschrikkelijk.