pronostiek Milaan-San Remo
-
- Forum-lid
Ik zou het Gilbert van harte gunnen. Een renner naar mijn hart!
Ik ben wel benieuwd wat Quickstep gaat doen. Met Bettini, Boonen en Steegmans hebben ze er zeker drie die kunnen winnen. Ze zullen dan toch op een gegeven moment een keuze moeten gaan maken.
Ik ben wel benieuwd wat Quickstep gaat doen. Met Bettini, Boonen en Steegmans hebben ze er zeker drie die kunnen winnen. Ze zullen dan toch op een gegeven moment een keuze moeten gaan maken.
Ik hoop dat de Italiaanse TV dit jaar iets respectvoller omgaat met degenen die onderuit gaan. Verder tip ik Freire als winnaar.
-
- Forum-lid
Freire, altijd goed voor een paar klinkende overwinningen.
Dario schreef:Aangezien mijn prognoses doorgaans niet uitkomen tip ik op Freire!
Dus het wordt toch een ander ?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zelf heb ik niet echt een no. 1. Valverde of Freire, daar houd ik op. Zou mooi zijn als ook een Nederlander weer eens wint...
Cipollini wordt hier ook genoemd. Is hij niet een beetje te oud? 40 (41) kan natuurlijk nog prima... Maar zie hem nog niet zomaar op het podium staan hoor. Maar zou een leuk verjaardagsfeestje voor hem zijn, als hij MSR wint
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ik vergeet Zabel eigenlijk, rijdt hij dit jaar ook?
cipo zou eerst niet rijden, aangezien rockracing geen startbewijs heeft. Het gerucht gaat echter dat mooie mario een woordenwisseling heeft gehad met de baas van rockracing, waarna hij boos z'n koffers heeft gepakt. Mooie mario wil nu naar Tinkoff om alsnog milaan-san remo te rijden. bron= wielernieuws.nl
no pain no gain
-
- Forum-lid
Ik hoop Freire, maar ik gok op een mooie finale met Ballan en Gilbert voor het peloton uit.