Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Favoriete Kleding...?

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 19 apr 2007 11:54

Quoten: Origineel geplaatst door galibier op 19 April 2007

Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 17 April 2007

...Maar ik zal er over nadenken voor ik 'm verstuur.

Vergat nog te vermelden dat je in alle geval een copie van het factuur moet meezenden en uiteraard een brief met de reden van verzending.

Da's best lastig met die bonnetjes van Hopmans. Die zijn niet erg specifiek.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

galibier
Forum-lid

galibier 19 apr 2007 15:33

Mischien zijn ze daarom zo goedkoop?

jelled
Forum-lid

jelled 26 apr 2007 00:44

DIe nieuwe kleren van Vermarck vind ik dit jaar stukken beter het zeem is in elk geval nieuw en voelt lekker. Ik heb ook een tijdje met nalini gereden en met decathlon.

Voor mij is de nieuwe vermarck top, dan komt naline en decathlon vind ik echt verre van goed. Verslijt veel te snel.
Pinarello Galileo, shimano ultegra, mavic ksyrium sl.

rufio
Forum-lid

Gebruikersavatar rufio 26 apr 2007 00:52

Ik heb sinds kort een set van Specialized, die me zeer goed bevalt.Ik moest ze wel via Wiggle.co.uk kopen, omdat in Nederland niet alle modellen worden verkocht en via dit was het ook een stuk goedkoper!
De zeem van de broek bevalt me vooral heel goed, vergeleken met een broek van Descente (CSC), zit hij echt een stuk steviger en heb ik ook minder last van me zitvlak. En de bretels zitten een stuk minder strak, waardoor je ook makkelijker een sanitaire stop kan maken! (zelfde maat als me vorige broek)
Verder zitten de handschoenen, sokken en shirt ook gewoon prima!

tarzander
Forum-lid

tarzander 26 apr 2007 16:17

Heb nu een tweetal weken een kledingsetje van Giordana (spier-spierwit)
ik vind het een heerlijk kledingsetje. Goede zeem en fijne pasvorm. het shirt zit ook lekker strak (niet zo'n slobber ding).
iemand anders ook ervaring met Giordana?
mzzl

"Ink the future" | Freelance Ontwerper

intersantos
Forum-lid

intersantos 26 apr 2007 17:29

Quoten: Origineel geplaatst door TarzAndeR op 26 April 2007

Heb nu een tweetal weken een kledingsetje van Giordana (spier-spierwit)
Ik vind het een heerlijk kledingsetje. Goede zeem en fijne pasvorm. het shirt zit ook lekker strak (niet zo'n slobber ding).
iemand anders ook ervaring met Giordana?

Ja, ikke. Inderdaad qua looks 1 van de mooiste. Ook over pasvorm en comfort (zeem) erg tevreden. Enkel de duurzaamheid valt wat tegen. Bestel het overigens doorgaans bij Rose.

patrickvb
Forum-lid

patrickvb 26 apr 2007 20:40

Ik heb wat materiaal van Northwave. Vooral gekocht voor de leuke prints. Broeken zijn goed, niet super. Heb goede ervaringen met broek van Adidas (T-Mobile). Vroeger clubkleding gehad van Vermarc. Die kleding was toen goed, maar evenmin super. 

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 28 apr 2007 00:06

Ik weet nog niet of het tot de favorieten gaat behoren , maar ik heb vandaag 2 Assos broeken gekocht. 1 Uno en 1 Mille . Het was een halve rib uit m'n lijf, maar aangezien ik alleen nog 2 oude santini broeken had en 1 giordana ( wat een baggerzeem, nu weggegooid. ) moest ik wel.
ndershirts van Nike en daarboven een shirt van Santini , of iets anders uit de kast.
Grtz Rene

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 28 apr 2007 00:11

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 24 Maart 2007

Heb de Assos Fl 13 en sinds verleden jaar de Assos FL Mille. De Fl 13 heb ik alweer  3 jaar en ..................ziet er nog steeds super goed uit , heel veel gedragen ,bijna altijd, nergens slijtplekken . Aan de zeem kan je wel zien dat hij veel gedragen is (de zeem is wat donkerder geworden door het dragen)maar daar merk je verder niks van qua draag comfort, zit nog net zo lekker als de eerste dag. Duur hmm...164.95 euro toendertijd bij Hopmans z,n geld waard? zeker weten voor de volle 100.
De Mille draag ik ook regelmatig , merk qua draagcomfort geen verschil met de FL13 ,de Mille is meer voor de lange afstanden en is meer gericht op comfort en de FL13 is meer gericht op de echte racehouding. De Mille is met 129 euro wel wat goedkoper dan de FL13 en is prijstechnisch absoluut de beste koop,succes voor degene die een Assos koopt. Ik mag wel uit ervaring spreken dat het echt de topper onder de racebroeken is zowel de FL13 qua comfort als de Mille en de duurzaamheid is absoluut van superieure klasse, geldt voor alle Assos broeken uiteraard, shirts van Assos zijn ook super , vooral het draagcomfort is goed heb er nu een stuk of 5 (Bij Hopmans voor de helft van de prijs in de opruiming) regelmatig opruiming van Assos shirts en dan sla je je slag want shirts afgeprijsd van ruim 90 euro voor 39 laat je toch zeker van dit top merk niet hangen, en je moet je zelf af en toe eens kietelen ja toch? heb zelf vele merken gehad zoals ultima, bioracer , Giordana enz enz maar geen een , zelfs de Campagnolo Team met Air kussentjes, die echt best wel goed zit kan het na een paar uur toch niet redden tegen de Assos. Buurman van mij zat te hikken tegen de prijzen van Assos(best wel te begrijpen) maar heeft toch de Uno aangeschaft , de goedkoopste ahum...90 euro en wat denk je....na 1 rit: ik wil nooit meer een andere broek zegt hij " wat een verademing die Assos. Oh! ik werk niet voor Assos hoor!! maar wat gewoon top zit aan je kont moet je gewoon aanprijzen , nietwaar? tenslotte zitten we met onze reet wel ff uren op een fiets en er is niks erger dan niet prettig op je fiets zitten.

He hallo jonge Haagse man , gebruik jij ook het broekenvet van Assos ?? Ik heb vandaag 2 broeken gekocht van Assos , en gelijk maar een potje broekenvet erbij.....tzal me benieuwen.

Grtz
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

roeieber
Forum-lid

roeieber 30 apr 2007 13:01

Weet iemand waar descente te krijgen is hier in het zuiden?
I Am SpeCiAliZed

woutre
Forum-lid

woutre 01 mei 2007 03:37

Cannondale kleding bevalt me tot op heden echt goed en de prijs
is ook nog wel te doen Bibshort was €70 en jersey was €60.

Plaats reactie