fietsers in Deventer
he mannen,
ik ben nog altijd op jacht naar een nieuw racemonster en vermaak me momenteel vooral met hardlopen en skeeleren (vandaag toevallig nog n halve marathon gehad )
Ik heb echter de nieuwe catalogus van Rose Versand binnen en dat ziet erg errrrug goed uit.
Ik ga zeker even mn best doen zodat ik zo snel mogelijk weer kan beginnen.
I'll keep you posted!!
Groetjes
ik ben nog altijd op jacht naar een nieuw racemonster en vermaak me momenteel vooral met hardlopen en skeeleren (vandaag toevallig nog n halve marathon gehad )
Ik heb echter de nieuwe catalogus van Rose Versand binnen en dat ziet erg errrrug goed uit.
Ik ga zeker even mn best doen zodat ik zo snel mogelijk weer kan beginnen.
I'll keep you posted!!
Groetjes
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
oke dan, laat maar horen wat 't wordt! Tis nu wel gruwelijk lekker fietsweer, iemand trouwens zin om morgenavond ff rustig stukje te rijden? 30 of 40 km ofzo?
- Forum-lid
- Contact
en morgen rondje Holterberg!
- Forum-lid
- Contact
ah, dan zit ik aan de rosé!
jaah t is geweldig fietsweer! Maar ook goed loop weer Heb nu ff een hardloop kick
Ik schijn namelijk best goed te zijn (niet arrogant bedoeld). Ben 4e geworden zondag na dramatische start (massa, 700 man) in een tijd van 57:10 over 16,5 km (10 mijl). Ruim 4 minuten langzamer dan de winnaar (Keniaan, dan weet je t wel). Dus ff hardloop verslaving (erger dan normaal) maar met de fiets blijf ik ook bezig. Ik probeer deze week/volgende week naar Bocholt te gaan om de fietsen in levende lijfe te aanschouwen
Ik schijn namelijk best goed te zijn (niet arrogant bedoeld). Ben 4e geworden zondag na dramatische start (massa, 700 man) in een tijd van 57:10 over 16,5 km (10 mijl). Ruim 4 minuten langzamer dan de winnaar (Keniaan, dan weet je t wel). Dus ff hardloop verslaving (erger dan normaal) maar met de fiets blijf ik ook bezig. Ik probeer deze week/volgende week naar Bocholt te gaan om de fietsen in levende lijfe te aanschouwen
- Forum-lid
- Contact
jeetje, das een goede tijd! Weet dat ik met veel moeite 15 km per uur kan lopen dus heb respect voor je! Was overigens heerlijk, zo'n rondje Holterberg. Ook wel grappig, huisgenoot van me had z'n ketting doormidden toen we net de Holterberg over waren in Nijverdal, gelukkig wist ie nog een mecanicien te wonen..
Ik ben al blij dat ik gewoon kan wandelen..Kameraad van me doet ook nog weleens aan hardlopen in de winter, maar ik kan dat echt niet.
Vanavond gaan ik en mijn kameraad maar eens over de holterberg denk ik.
Trouwens, wat doen de heren op een zondagochtenden? We willen wel wat afwisseling mbt groepjes om mee te trainen. Hij is een A-amateur en wil stevig trainen, ik heb geen licentie en klooi lekker mee
Vanavond gaan ik en mijn kameraad maar eens over de holterberg denk ik.
Trouwens, wat doen de heren op een zondagochtenden? We willen wel wat afwisseling mbt groepjes om mee te trainen. Hij is een A-amateur en wil stevig trainen, ik heb geen licentie en klooi lekker mee
- Forum-lid
- Contact
Uitslapen! Zaterdags werk ik bij de TNT in Kampen en begin om 6 uur 's ochtends, ga zondagochten dan altijd uitslapen en 's middags op de fiets naar Deventer.
Zondagmorgen is altijd ff chill-outtime Ik sta vrijwel iedere dag 6:15 (6:40 max ) naast t bed en zondag is altijd ff bijkomen.
Overigens nooit geweten dat een fiets uitzoeken zo vreselijk moeilijk is.
Het probleem is dat ik iedere keer iets beters tegenkom en geen knoop kan doorhakken. T is om te huilen
Overigens nooit geweten dat een fiets uitzoeken zo vreselijk moeilijk is.
Het probleem is dat ik iedere keer iets beters tegenkom en geen knoop kan doorhakken. T is om te huilen
- Forum-lid
- Contact
of een luxe probleem..... Maar een aantal dingen weet je toch wel? Shimano of campa, welk niveau chorus-105, centaur-ultegra etc. Of ie licht moet zijn, wil je ermee klimmen of alleen hier in Nederland mee rijden etc...