Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Corima Aero’s

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 01 feb 2007 22:58

Quoten: Origineel geplaatst door EM01 op 01 Februari 2007


Corima's kan je perfect bestellen op hun web-site.
Ik heb zelf op 15/01 een bestelling gedaan voor Aero+ wielen (tubes) en ontvangen op 24/01
Je wordt netjes op de hoogte gehouden  door het afgeven van een leverdatum, vervolgens krijg je een mail als bij hun de bestelling de deur uit gaat.
Alles keurig op tijd ontvangen, de wielen zelf  overtroffen mijn stoutste verwachtingen. alleen nu nog wachten op beter weer voor de eerste rit
Groeten,
EM01

Heb je geen fotootje??

em01
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 jun 2005 20:33

em01 02 feb 2007 00:39

Je kan een foto bekijken op de volgende lokatie:
onderwerp:Racefietsen  pagina 2  vervolgens Time
pagina 3 - post 28 januari 

schamperd
Forum-lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 16 aug 2004 23:42

schamperd 02 feb 2007 18:28

hoi.

nog even een vraagje.
ik zal ergens over 2 weeken me wielen krijgen.
maar is er toevallig iemand in zutphen/warnsveld die de 1e x ff mee kan helpen/tips geven om die tubes er om te leggen.
niet zeuren maar trappen

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27882
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 02 feb 2007 18:51

Kijk even in het topic van TS-Biker, daar staat 't uitstekend uitgelegd inclusief foto's.
(pagina 6)
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... readPage=6
De 1e keer dus 2x lijmen (nachtje laten drogen), maar dit staat precies uitgelegd.
 

lyot
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 28 mar 2005 15:10

lyot 05 feb 2007 23:12

Bikeimperium heeft me alvast een pakket opgestuurd; helaas was ik er vandaag niet, dus moet ik morgen even langs het verdeelcentrum van de leverdienst om mijn wielen af te halen.

lyot
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 28 mar 2005 15:10

lyot 07 feb 2007 18:54

damn! Eindelijk het opgestuurde pak vastkregen (was nog een heel gedoe om dat uiteindelijk vast te krijgen want dat pakket vond zich eerst niet in het depot waarin men me had gezegd dat het zich zou bevinden). Maar dan . Bij het openen van de doos bleek dat die slimmerds van Bikeimperium me slechts 1 wiel (voorwiel) hebben opgestuurd. Heb hen ondertussen proberen bellen om te vragen waar het achterwiel blijft, maar de winkel was helaas gesloten op woensdag. Mailtje is wel verstuurd, dus nu hopen dat ze daar snel antwoorden, want ik begin het op mijn heupen te krijgen.

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 07 feb 2007 19:56

Quoten: Origineel geplaatst door lyot op 07 Februari 2007

damn! Eindelijk het opgestuurde pak vastkregen (was nog een heel gedoe om dat uiteindelijk vast te krijgen want dat pakket vond zich eerst niet in het depot waarin men me had gezegd dat het zich zou bevinden). Maar dan . Bij het openen van de doos bleek dat die slimmerds van Bikeimperium me slechts 1 wiel (voorwiel) hebben opgestuurd. Heb hen ondertussen proberen bellen om te vragen waar het achterwiel blijft, maar de winkel was helaas gesloten op woensdag. Mailtje is wel verstuurd, dus nu hopen dat ze daar snel antwoorden, want ik begin het op mijn heupen te krijgen.

Ai, dat is wel minder goed nieuws... Hopelijk heb ik minder problemen met mijn bestelde wielen.Alles was toch zeker goed ingevuld op de bestelling via de website? Maar ik heb het volste vertrouwen in Bike-Imperium, dat ze dit keurig zullen oplossen.
Nulla tenaci invia est via!

lyot
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 28 mar 2005 15:10

lyot 07 feb 2007 22:15

Quote: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 07 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door lyot op 07 Februari 2007damn! Eindelijk het opgestuurde pak vastkregen (was nog een heel gedoe om dat uiteindelijk vast te krijgen want dat pakket vond zich eerst niet in het depot waarin men me had gezegd dat het zich zou bevinden). Maar dan . Bij het openen van de doos bleek dat die slimmerds van Bikeimperium me slechts 1 wiel (voorwiel) hebben opgestuurd. Heb hen ondertussen proberen bellen om te vragen waar het achterwiel blijft, maar de winkel was helaas gesloten op woensdag. Mailtje is wel verstuurd, dus nu hopen dat ze daar snel antwoorden, want ik begin het op mijn heupen te krijgen.

Ai, dat is wel minder goed nieuws... Hopelijk heb ik minder problemen met mijn bestelde wielen.

Alles was toch zeker goed ingevuld op de bestelling via de website? Maar ik heb het volste vertrouwen in Bike-Imperium, dat ze dit keurig zullen oplossen.





Ja hoor, alles was in orde op de bestelling. Nu, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Op de rekening stond alles mooi aangevinkt, behalve het achterwiel (daar stond een nulletje voor). Ik neem dus aan dat dat niet in stock was; Nu, toch niet bijster slim vind ik om dat in twee keer op te sturen. Dat het lang duurt vind ik niet erg, maar dat ik zoveel keer moet beginnen lopen naar het pakjesbedrijf (want die mannen zijn natuurlijk niet flexibel en vertikken het om na 17h 's avonds langs te komen) ergert me wel !

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27882
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 feb 2007 22:19

De man die bij mij de pakketjes uit Duitsland bezorgt heeft inmiddels mijn 06 nummer. Hij werd op een gegeven moment echt kierewiet van mij
Die kerel belt me gewoon even op wat mij het beste uitkomt. Meestal laat ik hem bij de buren bezorgen; dat mag de DHL officieel niet maar deze kerel doet gelukkig niet moeilijk.
Als ik dit soort spookverhalen hoor zou ik die wielen gewoon via de Corima site bestellen. Dan heb je ze gewoon binnen 5 dagen huis. Dan maar een paar tientjes meer betalen.

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 08 feb 2007 02:39

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 07 Februari 2007


De man die bij mij de pakketjes uit Duitsland bezorgt heeft inmiddels mijn 06 nummer. Hij werd op een gegeven moment echt kierewiet van mij
Die kerel belt me gewoon even op wat mij het beste uitkomt. Meestal laat ik hem bij de buren bezorgen; dat mag de DHL officieel niet maar deze kerel doet gelukkig niet moeilijk.
Als ik dit soort spookverhalen hoor zou ik die wielen gewoon via de Corima site bestellen. Dan heb je ze gewoon binnen 5 dagen huis. Dan maar een paar tientjes meer betalen.


Hoi,
Zeker nu de BTW-voet bij de meeste e-shops in Duitsland is aangepast lijkt me dat inderdaad het handigst. Ik heb destijds 52 Euro voor het vervoer betaald maar dat was dan wel met een verzekering. UPS stond 3 dagen later aan de deur.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 08 feb 2007 10:45

Ik heb mijn Corima Aero's via BikeImperium binnen.
Wielen zijn geleverd met (kapotte) wielhoezen, zonder snelspanners en zonder ventielverlengers.
Voor de rest is alles oke en de wielen zien er prachtig uit. Ik zal in de toekomst nooit meer mijn spullen kopen bij BikeImperium, omdat het voor mijn gevoel toch een heel gedoe allemaal was om de wielen uiteindelijk te krijgen. Dan maar liever iets duurder en rechtstreeks via Corima.
 

Plaats reactie