La Marmotte 2007
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40121
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 13 December 2006
. Ik heb een gruwelijke hekel aan harde wind, zeker omdat een D1-training dan irritant wordt (heel licht en langzaam rijden).
Als lange tijd langzaam rijden je irriteerd zou ik mijzelf toch afvragen of LM wel iets voor je is. Hoe lang denk je te doen over de Telegraph-Galibier klim? Dat is uren aan een stuk langzaam harken, net zozeer een psychologische aanslag als een fysieke.
. Ik heb een gruwelijke hekel aan harde wind, zeker omdat een D1-training dan irritant wordt (heel licht en langzaam rijden).
Als lange tijd langzaam rijden je irriteerd zou ik mijzelf toch afvragen of LM wel iets voor je is. Hoe lang denk je te doen over de Telegraph-Galibier klim? Dat is uren aan een stuk langzaam harken, net zozeer een psychologische aanslag als een fysieke.
Less is bore
Heb LM al gereden (eindtijd 9 uur) vorig jaar dus weet een beetje hoe en wat En heb vorig jaar ook heel wat D1-trainingen in de wind achter de rug. Neemt niet weg dat ik het vervelend vind.....
Ik vond de ADH overigens de zwaarte klim, met name doordat ik toen al behoorlijk was uitgeput. De Galibier ging me, op de laatste 4 km na, wel redelijk af. Op de ADH heb ik 20 minuten verloren doordat ik 2x echt moest stoppen omdat ik compleet naar de klot'n ging. Toch te weinig (en te korte) D1-training gedaan dus
Dit jaar overigens geen LM maar DM!
Ik vond de ADH overigens de zwaarte klim, met name doordat ik toen al behoorlijk was uitgeput. De Galibier ging me, op de laatste 4 km na, wel redelijk af. Op de ADH heb ik 20 minuten verloren doordat ik 2x echt moest stoppen omdat ik compleet naar de klot'n ging. Toch te weinig (en te korte) D1-training gedaan dus
Dit jaar overigens geen LM maar DM!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40121
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 13 December 2006
Heb LM al gereden (eindtijd 9 uur) vorig jaar dus weet een beetje hoe en wat En heb vorig jaar ook heel wat D1-trainingen in de wind achter de rug. Neemt niet weg dat ik het vervelend vind.....
Ik vond de ADH overigens de zwaarte klim, met name doordat ik toen al behoorlijk was uitgeput. De Galibier ging me, op de laatste 4 km na, wel redelijk af. Op de ADH heb ik 20 minuten verloren doordat ik 2x echt moest stoppen omdat ik compleet naar de klot'n ging. Toch te weinig (en te korte) D1-training gedaan dus
Herkenbaar. Ik ben in 2005 ook net onder de 9 uur gefinished en had ook 20 min verlies op de AdH. Stuk tussen Telegraph en Galibier ("vals"plat) heeft mij genekt.
Heb LM al gereden (eindtijd 9 uur) vorig jaar dus weet een beetje hoe en wat En heb vorig jaar ook heel wat D1-trainingen in de wind achter de rug. Neemt niet weg dat ik het vervelend vind.....
Ik vond de ADH overigens de zwaarte klim, met name doordat ik toen al behoorlijk was uitgeput. De Galibier ging me, op de laatste 4 km na, wel redelijk af. Op de ADH heb ik 20 minuten verloren doordat ik 2x echt moest stoppen omdat ik compleet naar de klot'n ging. Toch te weinig (en te korte) D1-training gedaan dus
Herkenbaar. Ik ben in 2005 ook net onder de 9 uur gefinished en had ook 20 min verlies op de AdH. Stuk tussen Telegraph en Galibier ("vals"plat) heeft mij genekt.
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55
ik heb me net ook het geld overgemaakt naar en route voor de marmotte. Dat betekend dat ik vanaf alle training gaat voor dat ene mooie doel. Een tijd onder de 8 uur lijkt me in dat geval een mooi doel. Ik vraag me wel af welk startnummer ik nu ga krijgen. Het liefste zou ik 300-600 hebben.
-
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
Quoten: Origineel geplaatst door rein van de wou op 14 December 2006
ik heb me net ook het geld overgemaakt naar en route voor de marmotte. Dat betekend dat ik vanaf alle training gaat voor dat ene mooie doel. Een tijd onder de 8 uur lijkt me in dat geval een mooi doel. Ik vraag me wel af welk startnummer ik nu ga krijgen. Het liefste zou ik 300-600 hebben.
Kan men al inschrijven voor de marmotte?
ik heb me net ook het geld overgemaakt naar en route voor de marmotte. Dat betekend dat ik vanaf alle training gaat voor dat ene mooie doel. Een tijd onder de 8 uur lijkt me in dat geval een mooi doel. Ik vraag me wel af welk startnummer ik nu ga krijgen. Het liefste zou ik 300-600 hebben.
Kan men al inschrijven voor de marmotte?
Groetjes
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40121
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Voorinschrijven via EnRoute geeft je vrijwel zeker een heel laag startnummer. Kan je wel vertellen dat dat ook niet alles is; je wordt door heel veel mensen voorbij gereden. Moet je ook tegen kunnen!!
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 14 December 2006
Voorinschrijven via EnRoute geeft je vrijwel zeker een heel laag startnummer. Kan je wel vertellen dat dat ook niet alles is; je wordt door heel veel mensen voorbij gereden. Moet je ook tegen kunnen!!
Dan trap je toch wat harder door? Heel veel mensen inhalen is ook niet alles hoor
(sorry, kon het niet laten..)
Voorinschrijven via EnRoute geeft je vrijwel zeker een heel laag startnummer. Kan je wel vertellen dat dat ook niet alles is; je wordt door heel veel mensen voorbij gereden. Moet je ook tegen kunnen!!
Dan trap je toch wat harder door? Heel veel mensen inhalen is ook niet alles hoor
(sorry, kon het niet laten..)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40121
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Quote: Origineel geplaatst door 53x11 op 14 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 14 December 2006Voorinschrijven via EnRoute geeft je vrijwel zeker een heel laag startnummer. Kan je wel vertellen dat dat ook niet alles is; je wordt door heel veel mensen voorbij gereden. Moet je ook tegen kunnen!!Dan trap je toch wat harder door? Heel veel mensen inhalen is ook niet alles hoor
(sorry, kon het niet laten..)
Met 53 x 11 kun je wel een lekker tempootje ontwikkelen natuurlijk (kon het ook niet laten...)
Veel mensen inhalen omhoog werkt motiverend, voor mij wel. Ellende is echter dat je op 1 klim niet 2500 man in kunt halen en je dus nog veel mensen voor je hebt in de afdaling. En aangezien er veel, heeeeeeeel veel mensen niet kunnen sturen of roekeloos naar beneden gaan wil ik zo ver mogelijk voorin starten.
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 14 December 2006Voorinschrijven via EnRoute geeft je vrijwel zeker een heel laag startnummer. Kan je wel vertellen dat dat ook niet alles is; je wordt door heel veel mensen voorbij gereden. Moet je ook tegen kunnen!!Dan trap je toch wat harder door? Heel veel mensen inhalen is ook niet alles hoor
(sorry, kon het niet laten..)
Met 53 x 11 kun je wel een lekker tempootje ontwikkelen natuurlijk (kon het ook niet laten...)
Veel mensen inhalen omhoog werkt motiverend, voor mij wel. Ellende is echter dat je op 1 klim niet 2500 man in kunt halen en je dus nog veel mensen voor je hebt in de afdaling. En aangezien er veel, heeeeeeeel veel mensen niet kunnen sturen of roekeloos naar beneden gaan wil ik zo ver mogelijk voorin starten.
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55
het is niet de bedoeling dat ik door heel veel mensen ingehaald ga worden
Mocht je onverhoopt toch een hoog startnummer krijgen doet een stukje wit sticker of tip-ex ook wonderen. Werkte bij mij prima. 4567 (ofzo) werd 567.
Als ik dat niet had gedaan had ik 3 uur moeten wachten op de Glandon.
Als ik dat niet had gedaan had ik 3 uur moeten wachten op de Glandon.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40121
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Quote: Origineel geplaatst door havana op 14 December 2006
Mocht je onverhoopt toch een hoog startnummer krijgen doet een stukje wit sticker of tip-ex ook wonderen. Werkte bij mij prima. 4567 (ofzo) werd 567. Als ik dat niet had gedaan had ik 3 uur moeten wachten op de Glandon.
Vind ik persoonlijk niet kunnen!!!!
Schrijf dan op tijd in of investeer een paar euro in een organisatie als bijv. En Route
Mocht je onverhoopt toch een hoog startnummer krijgen doet een stukje wit sticker of tip-ex ook wonderen. Werkte bij mij prima. 4567 (ofzo) werd 567. Als ik dat niet had gedaan had ik 3 uur moeten wachten op de Glandon.
Vind ik persoonlijk niet kunnen!!!!
Schrijf dan op tijd in of investeer een paar euro in een organisatie als bijv. En Route
Less is bore