ervaringen met math salden
Gisteren een Trek 2000 triple Ultrega aangeschaft. Dit mede nav de goede berichten op het forum.
En oh ja gekocht bij Salden, zie andere topic, maar ik ben ook hier tevreden over de verkoopservice. Op mijn verzoek was de fiets al apart gezet. Toen ik kwam werd ik opgemeten voor de zekerheid en het zadel werd op de milimeter op basis van mijn Time pedalen versteld. Daarna fietshouding en comfort bezien en zo werd op mijn verzoek de stuurpen vervangen door een van 100 ipv 110. Verder kreeg ik van die plakkers mee om je frame te beschermen tegen het schuren van je kabels. Op mijn vraag over onderhoud van de ketting werd door de monteur verteld hoe hij dat doet. Iedereen nam de tijd voor mij, maar ik was er dus wel op een door de weekse dag en 's-morgens rond 11.00 uur.
En oh ja gekocht bij Salden, zie andere topic, maar ik ben ook hier tevreden over de verkoopservice. Op mijn verzoek was de fiets al apart gezet. Toen ik kwam werd ik opgemeten voor de zekerheid en het zadel werd op de milimeter op basis van mijn Time pedalen versteld. Daarna fietshouding en comfort bezien en zo werd op mijn verzoek de stuurpen vervangen door een van 100 ipv 110. Verder kreeg ik van die plakkers mee om je frame te beschermen tegen het schuren van je kabels. Op mijn vraag over onderhoud van de ketting werd door de monteur verteld hoe hij dat doet. Iedereen nam de tijd voor mij, maar ik was er dus wel op een door de weekse dag en 's-morgens rond 11.00 uur.
Fietsen,schaatsen en skeeleren. Als je maar buiten bent.
Quoten: Origineel geplaatst door Refie op 10 Oktober 2006
Als ik dit zo lees + mijn eigen ervaringen met Salden, zou het netter zijn om het Topic een naamswijziging te geven. Deze titel roept onnodig een negatief beeld op. Mischien is "Ervaringen met Salden" een betere naam.
Daar ben ik het helemaal mee eens."Ervaringen met Salden" zou de juiste naam voor dit topic zijn; de ervaringen zijn immers lang niet allemaal negatief. Amclassic, wat jij?
Als ik dit zo lees + mijn eigen ervaringen met Salden, zou het netter zijn om het Topic een naamswijziging te geven. Deze titel roept onnodig een negatief beeld op. Mischien is "Ervaringen met Salden" een betere naam.
Daar ben ik het helemaal mee eens."Ervaringen met Salden" zou de juiste naam voor dit topic zijn; de ervaringen zijn immers lang niet allemaal negatief. Amclassic, wat jij?
Hoi.
Heb ook een fiets aangeschaft bij Salden, nadat ik de fiets had opgehaald en voor de eerste keer ging poetsen viel me op dat een onderdeel van de groep verschillend was t.o.v. de rest.
Ben langs gegaan en men excuseerde zich voor de fout en bij de service beurt is desbetreffende onderdeel vervangen na alle tevredenheid ook de rest is goed nagekeken, iedereen maakt wel eens fouten. Belangrijk is echter dat de fouten worden opgelost zonder daar moeilijk over te doen.
Dus inderdaad titel van dit TOPIC wijzigen!!
Groet,
C.
Heb ook een fiets aangeschaft bij Salden, nadat ik de fiets had opgehaald en voor de eerste keer ging poetsen viel me op dat een onderdeel van de groep verschillend was t.o.v. de rest.
Ben langs gegaan en men excuseerde zich voor de fout en bij de service beurt is desbetreffende onderdeel vervangen na alle tevredenheid ook de rest is goed nagekeken, iedereen maakt wel eens fouten. Belangrijk is echter dat de fouten worden opgelost zonder daar moeilijk over te doen.
Dus inderdaad titel van dit TOPIC wijzigen!!
Groet,
C.
YFood !!!
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 12 Oktober 2006
Valt me alleen tegen dat ze die plakkers , tegen het schuren van de kabels , al niet zelf hadden geplakt!!
En zo kan je over ALLES zeuren... de een wil het zo, de ander wil het zo... pff
Valt me alleen tegen dat ze die plakkers , tegen het schuren van de kabels , al niet zelf hadden geplakt!!
En zo kan je over ALLES zeuren... de een wil het zo, de ander wil het zo... pff
ongebrijpelijk dat er ook mensen zijn die 'wielrennen' maar blijkbaar zo weinig van hun fiets snappen dat een ander er een sticker op moet plakken, pedalen op moet schroeven, ketting erop moet leggen, moet onderhouden etc. ik denk dat salden een wielrenners-zaak is, als je echt hopeloos bent moet je maar afwachten of ze daar tijd voor kunnen maken.
-
- Forum-lid
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58
Ik heb gisteren me fiets opgehaald bij salden.
Ik ben alleen nog vergeten te vragen wanneer ik een gratis beurt krijg, meestal is dat toch na 500 km? Of vergis ik me?
Ik heb er mavic cosmic premiums in laten zetten maar ik kreeg ook geen wieltassen erbij, terwijl dat met die prijsklasse wielen toch meestal wel het geval is.
Ik was zo in de wolken over me nieuwe fiets dat ik die zaken ben vergeten te vragen, dom weet ik. Maar daarom stel ik toch maar anna jullie de vraag!
Ik ben alleen nog vergeten te vragen wanneer ik een gratis beurt krijg, meestal is dat toch na 500 km? Of vergis ik me?
Ik heb er mavic cosmic premiums in laten zetten maar ik kreeg ook geen wieltassen erbij, terwijl dat met die prijsklasse wielen toch meestal wel het geval is.
Ik was zo in de wolken over me nieuwe fiets dat ik die zaken ben vergeten te vragen, dom weet ik. Maar daarom stel ik toch maar anna jullie de vraag!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quoten: Origineel geplaatst door koers op 12 Oktober 2006
ongebrijpelijk dat er ook mensen zijn die 'wielrennen' maar blijkbaar zo weinig van hun fiets snappen dat een ander er een sticker op moet plakken, pedalen op moet schroeven, ketting erop moet leggen, moet onderhouden etc. ik denk dat salden een wielrenners-zaak is, als je echt hopeloos bent moet je maar afwachten of ze daar tijd voor kunnen maken.
Michiel weet je wat ik ook zo raar vind is dat mensen hun TV altijd maar naar de winkel gaan brengen als ie kapot is. Je kunt toch best zelf even opzoeken wat er kapot is gegaan?
ongebrijpelijk dat er ook mensen zijn die 'wielrennen' maar blijkbaar zo weinig van hun fiets snappen dat een ander er een sticker op moet plakken, pedalen op moet schroeven, ketting erop moet leggen, moet onderhouden etc. ik denk dat salden een wielrenners-zaak is, als je echt hopeloos bent moet je maar afwachten of ze daar tijd voor kunnen maken.
Michiel weet je wat ik ook zo raar vind is dat mensen hun TV altijd maar naar de winkel gaan brengen als ie kapot is. Je kunt toch best zelf even opzoeken wat er kapot is gegaan?
Quote: Origineel geplaatst door Sivle op 12 Oktober 2006
Origineel geplaatst door who cares op 12 Oktober 2006
Valt me alleen tegen dat ze die plakkers , tegen het schuren van de kabels , al niet zelf hadden geplakt!!
Quote: Origineel geplaatst door Sivle op 12 Oktober 2006En zo kan je over ALLES zeuren... de een wil het zo, de ander wil het zo... pff
Dat is geen zeuren , zoiets is service. Hoort bij het afleveren van een produkt en als het plakken niet goed gaat is de 'schade" voor hun rekening.
Origineel geplaatst door who cares op 12 Oktober 2006
Valt me alleen tegen dat ze die plakkers , tegen het schuren van de kabels , al niet zelf hadden geplakt!!
Quote: Origineel geplaatst door Sivle op 12 Oktober 2006En zo kan je over ALLES zeuren... de een wil het zo, de ander wil het zo... pff
Dat is geen zeuren , zoiets is service. Hoort bij het afleveren van een produkt en als het plakken niet goed gaat is de 'schade" voor hun rekening.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.