Speedplay Zero.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door ErikG op 12 April 2007
Hey Thomas,
lees dat je Speedplay gaat kopen, nog tips voor een goedkope verkoper?
heb er nu ook, de X5, via bike-components.de...(91 euro)
goedkoper is road2kona.de, maar als je alleen pedalen nodig hebt, moet je de hogere verzendkosten toch even meerekenen...grote nadeel van speedplay is dat er echt niet op te stappen valt, zelfs steunen bij een rood licht probeer ik zoveel als mogelijk te vermijden... Aan de ene kant komt er na één rit al vrij veel blauw vet uit de as...
Heb ze onder mijn sidi genius 4, en niets dan goed voor de rest! (inklikken, uitklikken, gevoel, zit allemaal goed!
Hey Thomas,
lees dat je Speedplay gaat kopen, nog tips voor een goedkope verkoper?
heb er nu ook, de X5, via bike-components.de...(91 euro)
goedkoper is road2kona.de, maar als je alleen pedalen nodig hebt, moet je de hogere verzendkosten toch even meerekenen...grote nadeel van speedplay is dat er echt niet op te stappen valt, zelfs steunen bij een rood licht probeer ik zoveel als mogelijk te vermijden... Aan de ene kant komt er na één rit al vrij veel blauw vet uit de as...
Heb ze onder mijn sidi genius 4, en niets dan goed voor de rest! (inklikken, uitklikken, gevoel, zit allemaal goed!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
![Afbeelding](http://www.corniel.nl/zzz/fora/smiley_campabinieri.gif)
www.profirad.de is soms ook goedkoop
bij bike-components.de matchen ze die prijzen trouwens wel (even mailtje sturen)
Op road2kona staan bij mij de prijzen al maanden op 0 (zowel in FF als in IE) dus ik kan niet zien hoe duur ze daar zijn.
Een Cervelo SLC-SL kost slecht € 0.- bij Road2Kona
bij bike-components.de matchen ze die prijzen trouwens wel (even mailtje sturen)
Op road2kona staan bij mij de prijzen al maanden op 0 (zowel in FF als in IE) dus ik kan niet zien hoe duur ze daar zijn.
Een Cervelo SLC-SL kost slecht € 0.- bij Road2Kona
tja, gekocht in belgie, bij van eyck, zeer bekend ! altijd de goedkoopste voor bijna alles!! Ze komen van ver voor deze winkel.....
x2: 168€
ben er zeer tevreden van , beter heb ik nog niet gehad...afwachten of het zo blijft
groeten thomas
x2: 168€
ben er zeer tevreden van , beter heb ik nog niet gehad...afwachten of het zo blijft
groeten thomas
Beste prijzen zijn bij H&S bike in Duitsland , 89€ voor een paar zero's Cromo , wel natuurlijk de verzendkosten tellen 10€ , maar als je nog wat spullen nodig hebt of met enkele personen samen een bestelling plaatst , dan heb je je verzendkosten zo terugverdiend , al veel besteld bij deze internetshop en een ongeloofelijke service , bestelling plaatsen en tussen de 2 a 3 dagen later bestelling afgeleverd , wel bij betaling met Visa ( dit zou sneller afgehandeld worden dan overschrijving )
Zojuist toch wel een erg goede deal gedaan bij de aankoop van mijn Speedplay Zero Stainless pedalen. 139 Euro bij Profirad volgens hun best price guarantee beleid. Overigens voor hetzelfde bedrag ook te koop bij Road2kona.com. Scheelt volgens mij toch zo'n 40 euro met de normale winkelprijs. Aanradertje dus!
Ik zit zelf ook te denken aan speedplay zero pedalen ivm met been/knie klachten maar heb geen idee welke versie ik moet nemen. De chromo moly of de stainles? Wat is het verschil behalve tussen die twee?
Welke raden jullie mij aan. Ik rijd nu met oude look 206 (goedkope) pedalen en zoek meer bewegingsvrijheid.
Welke raden jullie mij aan. Ik rijd nu met oude look 206 (goedkope) pedalen en zoek meer bewegingsvrijheid.
Op pagina 1 van dit topic is 't al meteen raak maar helaas is 't voor sommigen te moeilijk eerst te zoeken.
-
- Forum-lid
Mijn Campa pedalen hebben hun beste tijd wel gehad, en ook mijn schoenen beginnen te slijten. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een nieuwe combinatie van Speedplay Zero's en Sidi-schoenen, vooral omdat ik mijn zadel dan 1,4 cm naar beneden kan zetten. De Genius 5 met Millennium Sole hebben vier gaten in de zool, maar de andere (nieuwere) modellen hebben dat volgens mij niet meer. De plaatjes op de site van Sidi zijn wat onduidelijk, en geven geen uitsluitsel.
Kan iemand bevestigen / ontkrachten dat Sidi geen 4-gaats zolen meer maakt, tenzij je kiest voor de Genius 5.
Kan iemand bevestigen / ontkrachten dat Sidi geen 4-gaats zolen meer maakt, tenzij je kiest voor de Genius 5.
Maar wat maakt dat uit? Je kunt Speedplay ook op 3 gaats bevestiging monteren m.b.v. bijgeleverde shim...
-
- Forum-lid
Ik heb naar mijn mening teveel hoogteverschil tussen zadel en stuur, en daarom is elke mm meegenomen. Ik geloof dat ik met adapter 8 mm kan zakken, en zonder adapter 14 mm.