Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Schandalig hoe ze met Ullrich omgaan

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 sep 2006 16:50

[off-topic]
@Meeuh ik rij Kokszijde niet omdat ik geen zin heb om op de weg nog te rijden
[/off-topic]
Wielerscholen zijn voor mij voor 99 geen scholen, jongens zitten daar enkel om te wielrennen en leren doen ze er nagenoeg niets.

Ik ben benieuwd bij welke ploeg je gaat rijden, maar we zullen het binnenkort wel lezen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 17 sep 2006 17:08

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 September 2006

Wielerscholen zijn voor mij voor 99 geen scholen, jongens zitten daar enkel om te wielrennen en leren doen ze er nagenoeg niets.

Van een wielerschool heb ik nog nooit gehoord. Zgn. sportacademie wel. Is dat daar dan onderdeel van?  Je hebt gelijk volgens mij doen die lui ook bijna niets anders dan sport. Dat kun je inderdaad niet "school" meer noemen.

whocares
Forum-lid

whocares 17 sep 2006 18:08

Volgens Mart Smeets zegt Der Jan , dat 4 ploegen hem binnen willen halen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 17 sep 2006 18:09

Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 16 September 2006

nou, de echte vrouwke gaat ook nog even deelnemen want iemand anders had per ongeluk onder mijn naam het topic geopend.

Ik mag toch aannemen dat een gebruikersaccount op dit forum persoonlijk is. Zo niet, dan is dat wel een probleem. En twee accounts met dezelfde gebruikersnaam lijkt mij niet mogelijk op dit forum, zo wel, dan is dat een groot probleem.
Misschien heb je 1 account en gebruik jij en een ander deze. Tja, da's een kwestie van afstemmen onderling, maar lijkt me niet erg praktisch, en in sommige gevallen erg verwarrend zoals nu in dit topic. Mijn advies is om het dan ieder met een eigen persoonlijk account te doen. Maak er dan vrouwke1 en vrouwke2 van.
Hopelijk kom je tot dezelfde conclusie en is de moderator van dit forum dezelfde mening toegedaan.

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 17 sep 2006 23:41

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 16 September 2006

Ik denk dat ik genoeg beargumenteer... Trouwens, en misschien is dat omdat ik belg ben, maar genitale delen vermelden vind ik veel boertiger hoor! En waarom zou ik poeslief moeten zijn door iemand mij persoonlijk indirect beschuldigt? Wat mij betreft mag zo iemand van het forum geband worden.

Het gebruik van "geleuter", "stom gezwets", "gezwam", "gebazel" is wat beter denk ik dan. Misschien dat wij Ned. ook wat 'vrijer' zijn in gebruik overigens gebruik het zelf zelden.
Verbannen slaat nergens op. Laat Pantani de boel maar eens goed onderbouwen met argumenten, hij baseert zich inderdaad nergens op. Op een ander topic genaamd "Vuelta" kwam ik soortgelijk iets tegen. Van alles roepen, niets onderbouwen. Dat is heel erg slecht ja. En daar zit ook niemand op te wachten. Het is een forum om te discussiëren, ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen/beantwoorden etc., niet om te zwetsen!
Poeslief hoeft ook helemaal niet. Je hebt wat dat betreft groot gelijk om zo te reageren als het maar niet te persoonlijk wordt. Beargumenteren doe je trouwens goed, niets mis mee.

casran
Forum-lid HC

casran 18 sep 2006 00:09

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 17 September 2006

Verbannen slaat nergens op. Laat Pantani de boel maar eens goed onderbouwen met argumenten, hij baseert zich inderdaad nergens op. Op een ander topic genaamd "Vuelta" kwam ik soortgelijk iets tegen. Van alles roepen, niets onderbouwen. Dat is heel erg slecht ja. En daar zit ook niemand op te wachten. Het is een forum om te discussiëren, ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen/beantwoorden etc., niet om te zwetsen!

Ik ben voor de volste vrijheid van meningsuiting, en dat houdt ook in dat je ook het recht hebt om belachelijke, niet onderbouwde of absurde meningen te brengen. Maar die vrijheid van meningsuiting wordt beperkt door het schadebeginsel, namelijk laster en eerroof. En wat mij betreft kan het onmogelijk de bedoeling zijn dat deze site een forum geeft aan een lid om een ander forumlid zonder enige onderbouwing te beschuldigen (wat pantani naar mij toe doet)!
Zijn laatste reactie in dit topic (post dd. 17 September 2006 om 07:50) vond ik trouwens dermate grof en ongevoelig dat, als hij ze irl voor mijn neus had gezegd, hij mijn vuist spontaan vol in zijn gezicht had gekregen (eenzelfde iets heb ik al eens moeten zeggen toen hij heel pijnlijk de ziekte van zijn eigen broer in een discussie misbruikte)!!   ... waarmee ik overigens niets strafbaar zou doen en de schulduitsluitingsgrond "uitlokking" zou kunnen inroepen
Ik meen het dan ook als ik zeg dat dit een tragisch en intriest figuur is.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 18 sep 2006 01:50

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 September 2006

Stelletje hypocrieten op de vorige pagina. De zwitserse wielerbond heeft hier helemaal niets mee te maken, het gaat om de UCI en dat die toevallig in Zwitserland gehuisvest zijn doet er niet toe. Saiz is in een café gepakt met een koelbox vol met bloed, dat is gewoon een feit! Waarom denk je dat Saiz zich zo snel heeft terug getrokken naar de achtergrond?
Als alle ploegleiders 1 voor 1 zeggen dat er wel erg veel bewijs op tafel ligt voor de Tour dan liegen ze dus allemaal volgens jullie?
Als er geen onderzoek was geweest of er was bijna niets aan de hand geweest dan had de Spaanse politie dat gewoon naar buiten gebracht. Maar er loopt nog steeds een strafrechtelijk onderzoek tegen onder andere Fuentes en als je 1 ding tijdens een strafrechtelijk onderzoek niet moet doen is het persconferenties gaan geven. De enige reden waarom er soms woordvoerders van justitie en de politie persconferenties geven is om te gemoet te komen aan de wil van het volk, dat ze vervolgens totaal niets nieuws te melden hebben en overal om heen kletsen is niet anders dan logisch.
@Pantani, als je zulke keiharde beschuldigingen maakt zou het wel zo netjes zijn als je die op feite baseert. Je zegt de feiten te hebben, maak ze dan ook openbaar. Wat je nu uitslaat is voor mij gewoon domme café praat van een dronken kerel. Ik wil je graag uitnodigen om een keer bij mij langs te komen, dan kan je rustig me huis binnenste buitenkeren om tot de conclusie te komen dat je niet meer dan paracetemol en vitamine pillen komt. En dat terwijl ik volgens jouw zou pakken, want ik heb toch op een zeer behoorlijk niveau gereden tot juli. (Belgische interclub, internationale klassiekers, wereldbeker in Kontich, 2 6e plaatsen in criteriums waarvan 1 een zwaar klimcriterium, in juli al geselecteerd worden voor bijv 2 daagse van Kokszijde (volgens mij ook UCI 2.1)) Volgens jouw kan dat dus niet zonder doping? Dan zullen de kaboutertjes me 's nachts zeker de nodigen dingen toedienen...

Wel zo schrijft ie ook toch ?Ik kan er haast amper aan uit, maar weet wel dat hij niet zo'n groot licht is, jammer genoeg reageert Casran hier steeds op, dat is eigenlijk wat je nu net (ik toch) niet moet doen, want dat hebben ze juist graag, U uit uw tent lokken.Dit is geen discussie meer maar idd een dronkenmansgesprek !Laat Pantani maar razen, waarschijnlijk heeft hij al teveel dopage tot zich genomen om "half" leesbare zinnen te proberen typen  Ik heb 14 jaar (op redelijk hoog niveau) en met redelijke resultaten wedstrijden gereden, ik weet ook zeer goed hoe het er aan toe gaat, dat er dingen gebeuren (maar in welke sport dan niet ?)Deze discussie is volledig zinloos dus zal ik mij er ook niet meer in mengen.
En @ Pantani, ik heb 14 jaar clean gereden op boterhammen met choco, ik heb al mijn haar nog en geen uitgestoken kin en toch heb ik goede resultaten geboekt zowel in kermiskoersen, nationale en internationale ééndaagswedstrijden en rondes met een hematocrietwaarde die het tegendeel zou moeten bewijzen (namelijk 38), dat was juist mijn motivatie om te bewijzen dat op ons niveau dat allemaal zo belangrijk niet is, training is nog altijd factor n ° 1 !!! (en dan komt nog karakter, koersdoorzicht, etc)Ik kan tegenwoordig amper nog de fiets op vanwege te druk en toch slaag ik erin om tijdens een wedstrijd bij een nevenbond (waar ze ook >40 gem rijden bij de A's) in juli 10de te worden op 50 zonder ook maar een km getraind te hebben (namelijk door karakter en koersdoorzicht !!!)
Case closed

casran
Forum-lid HC

casran 18 sep 2006 02:03

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pantani
Forum-lid

pantani 18 sep 2006 10:59

Zijn laatste reactie in dit topic (post dd. 17 September 2006 om 07:50) vond ik trouwens dermate grof en ongevoelig dat, als hij ze irl voor mijn neus had gezegd, hij mijn vuist spontaan vol in zijn gezicht had gekregen (eenzelfde iets heb ik al eens moeten zeggen toen hij heel pijnlijk de ziekte van zijn eigen broer in een discussie misbruikte)!!   ... waarmee ik overigens niets strafbaar zou doen en de schulduitsluitingsgrond "uitlokking" zou kunnen inroepen
Ik meen het dan ook als ik zeg dat dit een tragisch en intriest figuur is.

Wou hier echt niets meer poste,het is te zeggen:Tot er weer een bekend persoon bertrapt word!(Geloof me,het zit eraan te komen!)
Maar 1ding wil ik nog kwijt:Mijn broer misbruikt?Zou u op u bakkes moetten slagen!Jij bent de zieligaard!
En .... begin over de taalfouten!
www.discusieforumspellingsfouten.com
il magnifico

derramon
Forum-lid

derramon 18 sep 2006 13:32

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 17 September 2006

Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 16 September 2006

nou, de echte vrouwke gaat ook nog even deelnemen want iemand anders had per ongeluk onder mijn naam het topic geopend.

Ik mag toch aannemen dat een gebruikersaccount op dit forum persoonlijk is. Zo niet, dan is dat wel een probleem. En twee accounts met dezelfde gebruikersnaam lijkt mij niet mogelijk op dit forum, zo wel, dan is dat een groot probleem.
Misschien heb je 1 account en gebruik jij en een ander deze. Tja, da's een kwestie van afstemmen onderling, maar lijkt me niet erg praktisch, en in sommige gevallen erg verwarrend zoals nu in dit topic. Mijn advies is om het dan ieder met een eigen persoonlijk account te doen. Maak er dan vrouwke1 en vrouwke2 van.
Hopelijk kom je tot dezelfde conclusie en is de moderator van dit forum dezelfde mening toegedaan.

Nou, nou is dit niet een beetje overdreven? Mijn vriend en ik maken pas sinds kort deel uit van het forum en hij heeft per ongeluk een keer onder mijn naam iets geplaatst omdat hij het niet in de gaten had dat hij onder mijn naam ingelogd stond. Om je gerust te stellen, het zal niet meer gebeuren........tevreden?

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 18 sep 2006 15:02

Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 18 September 2006

ehm ja, nu zal het dus echt niet meer gebeuren. Der Ramon en ik maken gebruik van dezelfde computer en zullen dus beter moeten opletten.......
Krijg ik nou een standje van je Jan WF???

Nee joh, dit is echt geen uithaal van mij, geen standje dus Vrouwke! Misschien kwam het wat hard en/of overdreven over. Dat was niet mijn bedoeling. Goed dat je het even toelicht. Ik was al bang dat er op dit forum meer mogelijk is dan normaal gesproken mogelijk is met het aanmaken en gebruik van accounts.
Ja, het gaat erom dat het beetje overzichtelijk blijft wie wat zegt. Anders snappen wij forummers bijvoorbeeld niet meer welke mening je bent toegedaan. Fijn dat jullie het onderling goed met elkaar afstemmen. Ik denk dat we samen nu wel heel tevreden zijn.

Plaats reactie