Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Xentis

trifox
Forum-lid

trifox 16 okt 2006 11:21

De enige opmerking die ik wil maken over de voorgaande posts is dat er veel mensen op dit forum zijn die vragen hebben over het gamma van Xentis, Kuota en Zannata en het dus wel enorm handig is om deze beantwoord te zien door iemand die rechtstreeks met deze produkten verbonden is.
Natuurlijk, als je alles liever zelf uitzoekt is het niet leuk om je eventuele vraag direct beantwoord te zien zonder dat je er enige energie hebt moeten insteken.

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 16 okt 2006 20:50

Quoten: Origineel geplaatst door LEICH op 16 Oktober 2006

Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 15 Oktober 2006

@cees je hebt het wel over CASRAN de wijsheer van dit FORUM!
Alle gekheid op een stokje het is natuurlijk zo dat er duidelijk sprake is van belangenverstrengeling.

Kan me er verder niet druk over maken hoor, maar het is natuurlijk wel stuitend om te zien wat mijnheer hier allemaal zogenaamd onpartijdig mag verkondigen...

Het hele forum wordt vol gespammed met spullen van de firma casran!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

pjotr
Forum-lid

pjotr 16 okt 2006 23:47

Ik snap jullie probleem, maar wat er idd al werd gezegd, iemand die cdicht bij het vuur zit weet het natuurlijk het beste.
Anti-Spacers!

casran
Forum-lid HC

casran 17 okt 2006 12:10

Nu denk ik dat er ook een soortgelijke topic is over Lightweight wielen, en over zovele andere produkten, niet? En ik ben best geïnteresseerd in een topic over ADA wielen (waar ik zelf overigens weinig positief, noch negatief, over kan zeggen, wegens geen eigen rijervaring met het voorwiel). In die topics post ik ook mijn ervaringen geschreven, en me ook vaak positief uitgelaten over produkten van "concurrerende firma's": wat goed is mag gezegd worden! (of waarom denken jullie dat ik mijn eigen geld in een Scott mtb steek en dit openlijk op dit forum zeg? - om maar 1 voorbeeldje te geven)@ LEICH: ik denk niet dat ik "zogezegd objectief" hier zit: ik wil het liefst zo duidelijk mogelijk mijn positie onderstrepen... en wou dit zelfs in m'n signature zetten (ter verduidelijking naar iedereen toe), maar dat werd dan weer als spam gezien (de andere keerzijde van de medaille, waar ik in dit geval best kan inkomen).
Dus, gewoon niet zeuren, dit forum is er voor info naar iedereen toe... en zeg gerust wat negatief is aan de produkten die ik verdeel, of vraag om info als je interesse hebt. Ik deel gaarne ook mijn positieve ervaringen over andere produkten.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC

casran 31 okt 2006 00:39

Even tonen. Dankzij Sharkman heb ik leuke bijpassende blauwe Tune snelspanners zitten nu:
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dannyb.
Forum-lid

dannyb. 31 okt 2006 12:22

ziet er echt mooi uit Casran!

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 31 okt 2006 16:54

Past perfect bij elkaar Casran!

Kan je wellicht nog een keer een foto van de wielen in je Litespeed plaatsen? Ben erg benieuwd hoe die combi eruit ziet!

mensma
Forum-lid

mensma 31 okt 2006 17:21

Echt dikke mazzel dat ze precies dezelfde kleur blauw hebben! Ziet er heel strak uit, dit zijn de details die fietsen zo mooi en apart kunnen maken.

jehe
Forum-lid

jehe 24 nov 2006 23:50

Het wiel van De Fauw na valpartij op de piste:

Moet een ferme klap geweest zijn!

casran
Forum-lid HC

casran 25 nov 2006 02:52

Quoten: Origineel geplaatst door JeHe op 24 November 2006

Het wiel van De Fauw na valpartij op de piste:Moet een ferme klap geweest zijn!

Ik heb dat wiel gezien; zag er niet mooi uit. Bij Xentis kunnen ze veel herstellen, maar 'k denk dat dit nu net teveel gevraagd is. Jammer voor het wiel!
Franco Marvulli rijdt de Zesdaagse trouwens met de nieuwe Xentis Mark 1 TT wielen.

jehe
Forum-lid

jehe 25 nov 2006 14:31

Idd zonde van het wiel, wel een mooie colnago ook

youri
Forum-lid

youri 25 nov 2006 19:07

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 25 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door JeHe op 24 November 2006

Het wiel van De Fauw na valpartij op de piste:Moet een ferme klap geweest zijn!

Ik heb dat wiel gezien; zag er niet mooi uit. Bij Xentis kunnen ze veel herstellen, maar 'k denk dat dit nu net teveel gevraagd is. Jammer voor het wiel!
Franco Marvulli rijdt de Zesdaagse trouwens met de nieuwe Xentis Mark 1 TT wielen.

Casran, wat jij donderdagavond ook in het Kuipke? Had je een trui aan van Kuota?

Plaats reactie