Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Is bikepartsrus.nl een spooksite?

masterkona
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 aug 2006 23:18

masterkona 14 aug 2006 16:28

Rene1: Lijkt me niet echt een dwaalspoor.
RazorX heeft met martijn gesproken, hoe komt hij anders aan het nummer. Hier bij fiets hebben ze ook met martijn gesproken.
Ik denk dat julian die martijn gebruikt heeft in zijn vieze spelletje. Of wellicht spelen ze het spelletje samen.
Vervelend is alleen dat martijn enkele uitspraken gedaan heeft waarvan als hij alles hier en op het mountainbikeforum leest spijt zal hebben.
 

nicoo
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 aug 2006 21:21

nicoo 14 aug 2006 18:57

Alé, dan ben ik toch bij de beter bedeelden.
Ik heb daar overtlaatst ook iets besteld en heb dat netjes op korte tijd in de bus gekregen...

razorx
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 aug 2006 22:09

razorx 14 aug 2006 21:55

Quote: Origineel geplaatst door rene1 op 14 Augustus 2006
Ik snap eigenlijk ook niet hoe RazorX op eens bij de naam Martijn Hoenderop komt?? Toch niet bedoeld als dwaalspoor hoop ik




rene1
Ik ben een bedrag van 645 euro kwijt, waarschijnlijk meer dan jou. Lees aub wat er voorheen gepost is, voordat je als een kip zonder kop begint te speculeren.
Ik zou haast denken dat jij met opzet verwarring in de zaak wilt gooien.

Bezint eer ge begint..

http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1155403868

maartenmunneke
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 mei 2006 23:23

maartenmunneke 14 aug 2006 22:08

ik heb nog even teruggelezen, maar volgens mij komt Martijn zo zonder nadere uitleg ineens uit de lucht vallen ("martijn-periode")
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit

razorx
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 aug 2006 22:09

razorx 14 aug 2006 22:17

wtf ga naar pearl ofzo, deze shit staat op pag1 plus door mij een stukje/ervaring op het mountainbike forum.

"check effe de FIETS site. Daar staat een reactie van ene Martijn van Bikepartsareus.

Op de redactie kwamen veel klachten binnen over de internetwinkel Bike Parts 'r Us. Bestellingen zouden niet worden bezorgd, de telefoon werd niet opgenomen en klanten hadden het vermoeden naar hun geld te kunnen fluiten. Kwalijk, als zo met klanten wordt omgesprongen. Nee, een jammerlijk misverstand, betoogt Martijn (achternaam onbekend) per e-mail als reactie. Volgens hem is de provider van Bike Parts 'r Us de schuldige. "Het is een ellenlang verhaal. Wij ( Martijn en nog 2 jongens) willen een winkel in Rotterdam beginnen, daar zijn alle contacten voor gelegd in samenwerking met onze webbeheerder. De webbeheerder heeft de website voor ons gemaakt, aangezien deze zeer vroeg klaar was is deze vast online gegaan. De webbeheerder zou de complete controle over het online systeem op zich nemen totdat wij gereed waren. Kortom gezegd: hij heeft er een zootje van gemaakt." De klanten zouden worden gecompenseerd, zo bezweert Martijn verder. "Vanaf vandaag (di 1 augustus, red.) hebben wij ingegrepen en beantwoorden komende uren alle emails en retourneren al het geld aan iedereen die dit van ons verlangt."

Als we aangeven toch nog wat vragen te hebben, geeft Martijn aan later tijd te hebben om uitleg te geven. Maar Martijn belt niet meer terug. Hem bellen heeft geen zin, de telefoon geeft het in-gespreksignaal, zoals zoveel klanten van Bike Parts 'r Us het zo goed kennen.

Goede of kwade trouw, het blijft een vreemd verhaal en de vraag is of je er als klant mee te maken wilt hebben. Is het verhaal van Bike Parts 'r Us een uitzondering of is iedere webwinkel onbetrouwbaar? Wij zijn benieuwd naar je ervaringen en komen er in Fiets 9 op terug."

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 14 aug 2006 22:22

Ook ik heb het topic doorgelezen en de reacties op de site van fiets.nl. Op beide plaatsen is sprake van een Martijn maar de achternaam is het eerst door jou genoemd RazorX.  Verder vond ik jouw posting wat moeilijk leesbaar (o.a. veel technische MTB taal en daar ben ik niet zo in thuis)Zelf heb ik er overigens niets besteld en dus geen schade, ik vind het echter heel vervelend dat mensen waarschijnlijk geld kwijt zijn en dat is de reden dat ik wat speurwerk probeer te verrichtten, daarnaast heb ik er lol in om te zoeken op het www.
Over "het kip zonder kop roepen" ....Oplichting zit soms heel extreem in elkaar, ik kijk nergens van op, en sluit dus niets uit. Jouw posting met de achternaam van Marteijn (Dit blijkt een jongen uit Nijmegen te zijn ,maar dat terzijde) deed mijn wenkbrauwen wat fronsen. Maar misschien heb ik niet goed genoeg gezocht.

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 14 aug 2006 22:27

Quoten: Origineel geplaatst door RaZoR X op 14 Augustus 2006

deze shit staat op pag1 plus door mij een stukje/ervaring op het mountainbike forum.

Linkje? of copy paste? Ikkan het niet vinden en ben niet thuis op het mtb forum!

maartenmunneke
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 mei 2006 23:23

maartenmunneke 14 aug 2006 22:31

Quote: Origineel geplaatst door RaZoR X op 14 Augustus 2006
wtf ga naar pearl ofzo, deze shit staat op pag1 plus door mij een stukje/ervaring op het mountainbike forum.

"check effe de FIETS site. Daar staat een reactie van ene Martijn van Bikepartsareus......

sjonge, jonge. rustig maar zover had ik even niet teruggelezen.
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit

razorx
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 aug 2006 22:09

razorx 14 aug 2006 22:50

niet alles van google direct aannemen want onze martijn komt gewoon uit rotterdam.

masterkona
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 aug 2006 23:18

masterkona 14 aug 2006 22:51

Martijn komt niet uit nijmegen, maar heeft een zaakje in werving en selectie in rotterdam.
 
Link naar mountainbike forum:
http://forum.mountainbike.nl/
Nu nog even naar mountainbike nl lounge bar en lezen maar , je kunt er bijna niet overheen kijken
 

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 14 aug 2006 23:54

Oke, mijn speurtocht naar Martijn was niet erg uitgebreid. Wel heb ik de toegevoegde link (mtb forum) gelezen(Dank Masterkona) met alle daarin genoemde links naar andere sites en nergens een logische verklaring kunnen vinden voor het ter sprake komen van de ACHTERNAAM "Van Hoenderop"
@RazorX, je schrijft dit in het topic op mtb forum:
 
 




Geplaatst: ma 14 augustus 2006, 08:55    nderwerp:

 
 





Net ff van phone met martijn contact gegevens: Martijn Hoenderop Tel: 06-41529312 Email: color=#0000ff m.hoenderop@vanwerving.nl Hij beweert, onlangs z'n voorheen gestuurde emails, dat julian gewoon een eenmans zaak runt en hij zelf los van bikepartsrus staat. Martijn zit nu overgens in Frankrijk, dus het is nog niet nodig om z'n bedrijf van zijn fraudeleuze praktijken in te lichten. Ziet er naar uit dat het nog vuiger wordt.
 
*******************
Sorry maar ook hier word ik niets wijzer van. Op het mtb forum vraagt ook iemand (ene Javashop) of je recentelijk contact hebt gehad met Martijn, maar vooralsnog heb je daar geen antwoord op gegeven.
Sorry hoor ik zie vast spoken....maar dat komt door een aantal onbeantwoorde vragen

razorx
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 aug 2006 22:09

razorx 15 aug 2006 00:31

Ik kwam hem via Julian's jives pagina tegen, waar hij pronkt met een logo van zijn (stage)bedrijf. Vervolgens googlede ik dat (waar jij zo goed in bent) en kwam ik dit tegen http://www.vanwerving.nl/Projectmanager.php even het 06 nummer gebeld, en bleek dat meneertje een “mable ken je me nog” reactie gaf en beweerde van niets af te weten, julian zou volgens hem gewoon op de noorderhavenkade wonen. En hij heeft niets met bikepartsrus te maken.

Overigens zit verenging martijn nu in Frankrijk, hij schreef vorige week dinsdag dat hij woensdag op vakantie zou gaan. Beetje raar om dan te zeggen dat hij van niets wist.


Zou iemand wat meer info kunnen koppelen aan dit kvk nummer? "24387387"

Plaats reactie