Over de wielersport en zijn beoefenaars.

NK verkocht?

chevalier
Forum-lid

chevalier 03 jul 2006 03:11

De Breukink-tapes! Exclusief Uit geluidsopnamen van de gesprekken tussen de ploegleiding van Rabobank en Michael Boogerd (tapes in bezit van HNS) wordt duidelijk wat er precies gebeurde tijdens het NK wielrennen. Boogerd zou daar zijn medevluchter Langeveld hebben omgekocht. De Breukink-tapes ! Ploegleider Breukink tegen onbekende in de auto: Laat ik die (onverstaanbaar)... klopboor uit m n poten vallen op de stenen! Deed niks meer... Mooi balen. nbekende man: Kan die jongen die bij Boogie rijdt niks regelen? Is toch van Skil? Breukink: Hé, ja. Even aan Boogie vragen. (Gerommel) Breukink: Boogie! Boogie! Vraag even aan die Langeveld of hij een (onverstaanbaar)... Boogerd: Wát? Breukink: Een klopboor... ritselen. Beetje goede kwaliteit... Boogerd: ...(niet verstaanbaar). Hé Langeveld, of je een klopboor kunt ritselen voor Breuk. Langeveld: Moet ik vragen. Boogerd: En... Langeveld: Tweehonderd euri. Helft van de prijs. Boogerd: Tweehonderd, Breuk. Breukink: Honderdvijftig. Boogerd: Langeveld! Honderdvijftig, is dat in orde? Langeveld: Even vragen... Breukink: Nou? Boogerd: Breuk vraagt of het in orde is. Langeveld: Wat? Boogerd: Breuk vraagt of het in orde is. Langeveld: Wie? Boogerd: Breukink. Langeveld: Ja, ja. Boogerd: Breuk, in orde. Heb jij weer een fijn klopboortje. Breukink: Moet een cirkelzaag kosten? Boogerd: ...(onverstaanbaar)... @!#$ NK bezig ja!!

cas_
Forum-lid

cas_ 03 jul 2006 14:21

"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 03 jul 2006 16:41

Mooi verhaal hoor , van die Breukink tapes. Ja, de Breuk is zo armlastig dat hij een goedkoop boortje van Skill wil scoren.
Volgens mij vroeg de Breuk aan Boogie: Vraag eens hoe het met zijn rechterdij gaat. Daar is hij op gevallen en misschien kan hij er in de laatste km wel plotseling grote last van kunnen krijgen. Wij verzoeten die pijn als goeie bankiers wel.
En ja, dat was OK. Oh, wat een plotselinge pijn toch. Zelfs masseren hielp niets. Dat is toch pech he, zo in de slotkm.
En NL kampioen op de weg is ........ Michael Boogerd!  Van HARTE gefeliciteerd joh!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

sjezer
Forum-lid

sjezer 03 jul 2006 16:46

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 29 Juni 2006

welk bod zal rabobank geven voor een tour (berg) etappe of voor de bolletjes trui?

Ik denk dat 95 van de renners (die nog meedoen), geen tour etappe verkopen. Is gewoon te belangrijk...

theriddler
Forum-lid

theriddler 03 jul 2006 17:44

Quoten: Origineel geplaatst door chevalier op 03 Juli 2006

De Breukink-tapes! Exclusief Uit geluidsopnamen van de gesprekken tussen de ploegleiding van Rabobank en Michael Boogerd (tapes in bezit van HNS) wordt duidelijk wat er precies gebeurde tijdens het NK wielrennen. Boogerd zou daar zijn medevluchter Langeveld hebben omgekocht. De Breukink-tapes ! Ploegleider Breukink tegen onbekende in de auto: Laat ik die (onverstaanbaar)... klopboor uit m n poten vallen op de stenen! Deed niks meer... Mooi balen. nbekende man: Kan die jongen die bij Boogie rijdt niks regelen? Is toch van Skil? Breukink: Hé, ja. Even aan Boogie vragen. (Gerommel) Breukink: Boogie! Boogie! Vraag even aan die Langeveld of hij een (onverstaanbaar)... Boogerd: Wát? Breukink: Een klopboor... ritselen. Beetje goede kwaliteit... Boogerd: ...(niet verstaanbaar). Hé Langeveld, of je een klopboor kunt ritselen voor Breuk. Langeveld: Moet ik vragen. Boogerd: En... Langeveld: Tweehonderd euri. Helft van de prijs. Boogerd: Tweehonderd, Breuk. Breukink: Honderdvijftig. Boogerd: Langeveld! Honderdvijftig, is dat in orde? Langeveld: Even vragen... Breukink: Nou? Boogerd: Breuk vraagt of het in orde is. Langeveld: Wat? Boogerd: Breuk vraagt of het in orde is. Langeveld: Wie? Boogerd: Breukink. Langeveld: Ja, ja. Boogerd: Breuk, in orde. Heb jij weer een fijn klopboortje. Breukink: Moet een cirkelzaag kosten? Boogerd: ...(onverstaanbaar)... @!#$ NK bezig ja!!

Gevonden: een volkskrant lezer!! hilarisch ik lag ook dubbel toen ik het las.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

chevalier
Forum-lid

chevalier 03 jul 2006 23:00

Ik heb hem van de site af van een WielrenClub  Maar ik vind hem wel sterk bedacht.

Plaats reactie