Astana / Liberty Seguros
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 Augustus 2006
De shifters zijn meer blauwig dan groen. Dit is niet door campa gedaan, maar door mechaniekers van Astana. Dat stel is altijd al erg creatief geweest zoals bijv met fietsen van Heras. Liberty-Sugeros/Würth/Astana wordt namelijk niet door Campa gesponserd en moet gewoon alles zelf kopen en dus kunnen ze ermee doen wat ze willen.
Een meerderheid van Pro Tour ploegen rijdt met Campa onderdelen. Dit komt omdat exact de helft van de PT ploegen door Campa gesponsord worden (al dan niet met ook de wielen, zoals bv. Lotto-Davitamon, Liquigas..) en er 2 ploegen zelf hun Campa stuff kopen, weliswaar met een aanzienlijke korting. Die laatste zijn Cofidis en Astana-Würth. Hier staat tegenover dat zij niet de Campa logo's duidelijk moet tonen, en dus naar believen kunnen knutselen aan die onderdelen.
De shifters zijn meer blauwig dan groen. Dit is niet door campa gedaan, maar door mechaniekers van Astana. Dat stel is altijd al erg creatief geweest zoals bijv met fietsen van Heras. Liberty-Sugeros/Würth/Astana wordt namelijk niet door Campa gesponserd en moet gewoon alles zelf kopen en dus kunnen ze ermee doen wat ze willen.
Een meerderheid van Pro Tour ploegen rijdt met Campa onderdelen. Dit komt omdat exact de helft van de PT ploegen door Campa gesponsord worden (al dan niet met ook de wielen, zoals bv. Lotto-Davitamon, Liquigas..) en er 2 ploegen zelf hun Campa stuff kopen, weliswaar met een aanzienlijke korting. Die laatste zijn Cofidis en Astana-Würth. Hier staat tegenover dat zij niet de Campa logo's duidelijk moet tonen, en dus naar believen kunnen knutselen aan die onderdelen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 04 aug 2006 23:00
jammer, de prachtige BH fietsen verdwijnen uit het peleton!
vanaf de vuelta, dit weekend dus, gaat astana op BMC fietsen rijden.
vanaf de vuelta, dit weekend dus, gaat astana op BMC fietsen rijden.
-
- Forum-lid
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 14 jan 2006 19:16
Niet helemaal onlogisch nu dat het team Zwitsers is geworden.
-
- Forum-lid
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 04 aug 2006 23:00
vind het toch ook wel redelijk riscant van bmc. al overkop gegaan door doping met phonak, en dan nu nog met het veel besproken astana...
al wil ik het zeker niet dat ook zoiets voor astana overkomt, de kazakken rulen
al wil ik het zeker niet dat ook zoiets voor astana overkomt, de kazakken rulen
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 11 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 Augustus 2006
De shifters zijn meer blauwig dan groen. Dit is niet door campa gedaan, maar door mechaniekers van Astana. Dat stel is altijd al erg creatief geweest zoals bijv met fietsen van Heras. Liberty-Sugeros/Würth/Astana wordt namelijk niet door Campa gesponserd en moet gewoon alles zelf kopen en dus kunnen ze ermee doen wat ze willen.
Een meerderheid van Pro Tour ploegen rijdt met Campa onderdelen. Dit komt omdat exact de helft van de PT ploegen door Campa gesponsord worden (al dan niet met ook de wielen, zoals bv. Lotto-Davitamon, Liquigas..) en er 2 ploegen zelf hun Campa stuff kopen, weliswaar met een aanzienlijke korting. Die laatste zijn Cofidis en Astana-Würth. Hier staat tegenover dat zij niet de Campa logo's duidelijk moet tonen, en dus naar believen kunnen knutselen aan die onderdelen.
Ben campa-fan, maar ik moet je volgens mij verbeteren: 9 van de 20 ploegen worden door Campa gesponsord, niet de helft. Volgens mij worden er 8 door Shimano gesponsord en rijdt CSC ongesponsord ermee rond.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 Augustus 2006
De shifters zijn meer blauwig dan groen. Dit is niet door campa gedaan, maar door mechaniekers van Astana. Dat stel is altijd al erg creatief geweest zoals bijv met fietsen van Heras. Liberty-Sugeros/Würth/Astana wordt namelijk niet door Campa gesponserd en moet gewoon alles zelf kopen en dus kunnen ze ermee doen wat ze willen.
Een meerderheid van Pro Tour ploegen rijdt met Campa onderdelen. Dit komt omdat exact de helft van de PT ploegen door Campa gesponsord worden (al dan niet met ook de wielen, zoals bv. Lotto-Davitamon, Liquigas..) en er 2 ploegen zelf hun Campa stuff kopen, weliswaar met een aanzienlijke korting. Die laatste zijn Cofidis en Astana-Würth. Hier staat tegenover dat zij niet de Campa logo's duidelijk moet tonen, en dus naar believen kunnen knutselen aan die onderdelen.
Ben campa-fan, maar ik moet je volgens mij verbeteren: 9 van de 20 ploegen worden door Campa gesponsord, niet de helft. Volgens mij worden er 8 door Shimano gesponsord en rijdt CSC ongesponsord ermee rond.
Beetje onzinnig om er een heel nieuw topic voor te openen:In de laatste zaterdag editie van de Volkskrant stond een groot artikel over Kazachen en/in Belgie(Vlaanderen).Over hoe het er daar aan toe gaat e.d. Verbaasde mij daar toch wel over. Stond iets van "ze legde allemaal hun premies bij elkaar om een DVD-speler te kunnen kopen, DVD's hebben ze echter nauwelijks", een DVD-speler heb je tegenwoordig al voor bijna niets.......die gasten verdienen toch wel meer.Net als dat ze helemaal geen auto zouden hebben e.d.Wel interessant om te lezen.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Met koersen valt echt bijna niets te verdienen als Amateur zijnde. Als je brandstof zelf moet betalen dan moet je al erg goed rijden om nog positief te blijven. Ik heb van laatste weekend maart tot ergens in Juli ongeveer 3000 km in de auto gezeten van en naar wedstrijden toe.