Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Astana / Liberty Seguros

jorrec
Forum-lid

jorrec 11 aug 2006 18:25

Hij is nog tot eind deze week in congé, en maandag ga ik langs ik zal hem dan vragen of je hem kan contacteren via e-mail en anders moet je is bellen he.

casran
Forum-lid HC

casran 12 aug 2006 00:55

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 Augustus 2006

De shifters zijn meer blauwig dan groen. Dit is niet door campa gedaan, maar door mechaniekers van Astana. Dat stel is altijd al erg creatief geweest zoals bijv met fietsen van Heras. Liberty-Sugeros/Würth/Astana wordt namelijk niet door Campa gesponserd en moet gewoon alles zelf kopen en dus kunnen ze ermee doen wat ze willen.

Een meerderheid van Pro Tour ploegen rijdt met Campa onderdelen. Dit komt omdat exact de helft van de PT ploegen door Campa gesponsord worden (al dan niet met ook de wielen, zoals bv. Lotto-Davitamon, Liquigas..) en er 2 ploegen zelf hun Campa stuff kopen, weliswaar met een aanzienlijke korting. Die laatste zijn Cofidis en Astana-Würth. Hier staat tegenover dat zij niet de Campa logo's duidelijk moet tonen, en dus naar believen kunnen knutselen aan die onderdelen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

vinokourov
Forum-lid

vinokourov 25 aug 2006 12:50

jammer, de prachtige BH fietsen verdwijnen uit het peleton!
vanaf de vuelta, dit weekend dus, gaat astana op BMC fietsen rijden.

contador120
Forum-lid

contador120 25 aug 2006 13:37

Niet helemaal onlogisch nu dat het team Zwitsers is geworden.

vinokourov
Forum-lid

vinokourov 25 aug 2006 14:38

vind het toch ook wel redelijk riscant van bmc. al overkop gegaan door doping met phonak, en dan nu nog met het veel besproken astana...
al wil ik het zeker niet dat ook zoiets voor astana overkomt, de kazakken rulen

bommie
Forum-lid

bommie 25 aug 2006 15:41

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 11 Augustus 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 Augustus 2006

De shifters zijn meer blauwig dan groen. Dit is niet door campa gedaan, maar door mechaniekers van Astana. Dat stel is altijd al erg creatief geweest zoals bijv met fietsen van Heras. Liberty-Sugeros/Würth/Astana wordt namelijk niet door Campa gesponserd en moet gewoon alles zelf kopen en dus kunnen ze ermee doen wat ze willen.

Een meerderheid van Pro Tour ploegen rijdt met Campa onderdelen. Dit komt omdat exact de helft van de PT ploegen door Campa gesponsord worden (al dan niet met ook de wielen, zoals bv. Lotto-Davitamon, Liquigas..) en er 2 ploegen zelf hun Campa stuff kopen, weliswaar met een aanzienlijke korting. Die laatste zijn Cofidis en Astana-Würth. Hier staat tegenover dat zij niet de Campa logo's duidelijk moet tonen, en dus naar believen kunnen knutselen aan die onderdelen.

Ben campa-fan, maar ik moet je volgens mij verbeteren: 9 van de 20 ploegen worden door Campa gesponsord, niet de helft. Volgens mij worden er 8 door Shimano gesponsord en rijdt CSC ongesponsord ermee rond.

meeuh
Forum-lid

meeuh 06 sep 2006 20:39

Heeft er iemand fotos van die lichtblauwe bh's waar ze nu op rijden?

erice3
Forum-lid

erice3 06 sep 2006 21:11

Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 06 September 2006

Heeft er iemand fotos van die lichtblauwe bh's waar ze nu op rijden?

sorry...inkoppertje!
You can never be too Specialized

sjezer
Forum-lid

sjezer 06 sep 2006 23:09

Rijdt Vino op een DD? 

meeuh
Forum-lid

meeuh 07 sep 2006 13:34

lolZoek nu es ne foto van bh-FIETSEN  aub

cas_
Forum-lid

cas_ 25 sep 2006 16:22

Beetje onzinnig om er een heel nieuw topic voor te openen:In de laatste zaterdag editie van de Volkskrant stond een groot artikel over Kazachen en/in Belgie(Vlaanderen).Over hoe het er daar aan toe gaat e.d. Verbaasde mij daar toch wel over. Stond iets van "ze legde allemaal hun premies bij elkaar om een DVD-speler te kunnen kopen, DVD's hebben ze echter nauwelijks", een DVD-speler heb je tegenwoordig al voor bijna niets.......die gasten verdienen toch wel meer.Net als dat ze helemaal geen auto zouden hebben e.d.Wel interessant om te lezen.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 sep 2006 18:27

Met koersen valt echt bijna niets te verdienen als Amateur zijnde. Als je brandstof zelf moet betalen dan moet je al erg goed rijden om nog positief te blijven. Ik heb van laatste weekend maart tot ergens in Juli ongeveer 3000 km in de auto gezeten van en naar wedstrijden toe.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie