Zero Gravity
-
- Forum-lid HC
Ik wel,
Ik ben gek op tribals en bovendien komten de looks van deze remmen goed uit met een projektje waar ik oven een poosje mee wil starten.
Bovendien sta ik (samen met Casran) op de Testerslijst
Ik ben gek op tribals en bovendien komten de looks van deze remmen goed uit met een projektje waar ik oven een poosje mee wil starten.
Sharkman 1 schreef:Ik wel,
Net als de Boxxercranks?
Het project om cranks te ontwikkelen is ondertussen even in de koelkast gezet, TiesT... wellicht komt het er nooit meer van.
Ted Ciamillo wil met de Gravitas nagaan of hij toch een superlicht remmenset in carbon kan ontwikkelen dat nog eens stijf is en goed remt. Nadeel: publieksprijs is aangekondigd op $1200.00... slik, ja. Gelukkig kreeg ik vanmorgen een mailtje dat ik ben opgenomen in de groep van 11 testers
Ted Ciamillo wil met de Gravitas nagaan of hij toch een superlicht remmenset in carbon kan ontwikkelen dat nog eens stijf is en goed remt. Nadeel: publieksprijs is aangekondigd op $1200.00... slik, ja. Gelukkig kreeg ik vanmorgen een mailtje dat ik ben opgenomen in de groep van 11 testers
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Scepticus schreef:C a s r a n schreef:Gelukkig kreeg ik vanmorgen een mailtje dat ik ben opgenomen in de groep van 11 testers
+1
Sharkie ook trouwens.
Cool. Met welke fiets rijd jij ondertussen?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve