Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Jouw ergste (wieler)nachtmerrie?

rodion
Forum-lid

rodion 05 aug 2007 02:20

[quote="KXlight"][quote="Daniel1975"][quote="Scepticus"]Even een schopje, omdat ik me net weer zo'n wielernachtmerrie herinner:

Iedere keer dat ik langs een visser rijd, ben ik bang dat hij net op dat moment zijn hengel naar achteren zwaait en ik die haak in mn gezicht krijg![/quote]

Lol, deze zie ik nu pas en dat denk ik ook ELKE keer als ik langs zo'n zwiepende hengel fiets.[/quote]

IDEM! (dacht dat ik de enige was met dat idee.)[/quote]

Nee hoor, je bent bepaald niet de enige. Ik sta elke keer weer doodsangsten uit als ik zo'n mafkees in de weer zie met een werphengel.
L'enfer, c'est les autres

wouterf
Forum-lid

Gebruikersavatar wouterf 05 aug 2007 12:28

Die vissers zijn namelijk dezelfde gasten die altijd uit het niets achter een auto vandaan komen. Want ja, ze zitten daar al een paar uur en hoeven dan natuurlijk niet op te letten of er toevallig verkeer aan komt zetten.

Of ontketen ik daarbij nu een vete tussen vissers en fietsers..?

Reactie vissers:

Die wielrenners zijn die gasten die 's ochtends vroeg al verdomde snel langskomen rijden als ik net rustig zit te vissen. Altijd opletten met die apen.

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 10 aug 2007 00:41

Over een wieler nachtmerrie gesproken, dit bericht las ik in de krant.

HAAREN - Op de weg tussen Oisterwijk en Haaren is donderdagmiddag in een greppel vlak voor de afslag naar Kasteel Nemelaer een dode man gevonden. Het gaat om de vermiste Henk van W
De 57-jarige amateur-wielrenner vertrok afgelopen zondag voor een fietstocht, maar is daar nooit van teruggekeerd. De politie vermoedde eerder deze week al dat Van W was verongelukt. Van W is onderweg onwel geworden en een droge sloot ingereden.

Het lichaam lag er al enkele dagen toen voorbijgangers hem donderdag vonden.
donderdag 9 augustus 2007
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

vertigo
Forum-lid

vertigo 31 aug 2007 00:43

mijn nachtmerrie(s) zijn:
zware valpartij
een heel jaar koud en regen

flexje954
Forum-lid

flexje954 14 sep 2007 23:27

Mijn nachtmerrie is aangereden worden door een vrachtwagen. Helaas is dit mij in april overkomen. Maar we leven nog. Hier en daar aan elkaar geschroefd en na drie weken zat ik weer op de fiets. ;)
Flexje

noppie
Forum-lid

noppie 06 okt 2007 14:08

[quote="Flexje954"]Mijn nachtmerrie is aangereden worden door een vrachtwagen. Helaas is dit mij in april overkomen. Maar we leven nog. Hier en daar aan elkaar geschroefd en na drie weken zat ik weer op de fiets. ;)[/quote]

Dat is wel weer erg snel hersteld. Ik ben dan niet door een vrachtwagen aangereden, maar een ongevalletje op de brommer (24 jaar terug), dat heeft zeker een jaar geduurt voordat ik weer de oude was.
kiekeboe

gtranquillity
Forum-lid

gtranquillity 07 okt 2007 12:21

Niet direct mijn eigen nachtmerrie maar vast wel die van Bettini...
http://www.ed.nl/sport/article1978078.ece
http://www.dark-tranquillity.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
http://www.diana-van-tankeren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>

flexje954
Forum-lid

flexje954 07 okt 2007 22:35

[quote="Noppie"][quote="Flexje954"]Mijn nachtmerrie is aangereden worden door een vrachtwagen. Helaas is dit mij in april overkomen. Maar we leven nog. Hier en daar aan elkaar geschroefd en na drie weken zat ik weer op de fiets. ;)[/quote]

Dat is wel weer erg snel hersteld. Ik ben dan niet door een vrachtwagen aangereden, maar een ongevalletje op de brommer (24 jaar terug), dat heeft zeker een jaar geduurt voordat ik weer de oude was.[/quote]

hhhhhhhhmmm dat is lang een jaar.... Ik had een engeltje op mijn schoudertje....waarschijnlijk is daarom alleen mijn sleutelbeen gebroken hahaha het engeltje is er doorheen gezakt...

Schroeven zitten er nog hoor....mogen er eind dit jaar uit...dus volledig hersteld ben ik nog niet maar kan bijna alles....gewichtheffen zit er alleen nog even niet in..
Flexje

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 07 okt 2007 23:20

Mijn ergste nachtmerrie is dat een sportarts zou zeggen, dat ik nooit meer maar fietsen!
Gerardo

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 15 mei 2008 22:46

Nog een vervelend voorval

TILBURG - Een fietser uit Tilburg is woensdagnacht verdwenen in een gat in het wegdek.
De 19-jarige jongeman reed over het fietspad van de Gilzerbaan richting Tilburg. Ter hoogte van de kruising met het Bels Lijntje zag hij over de volle breedte van het fietspad een plas water.

Toen hij daar doorheen reed, viel hij met fiets en al in een diep gat en ging kopje onder. Hij kon er zelf uitklimmen, maar zijn fiets was verdwenen.

Volgens de gemeente is door een gesprongen waterleiding een krater ontstaan van twee bij twaalf meter groot en twee meter diep. Het fietspad is donderdag hersteld.

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 09 mei 2009 01:01

Nog maar eens een nachtmerrie :(
LOON OP ZAND - Bij een verkeersongeval in De Moer is vrijdagmiddag een 65-jarige wielrenner uit Drunen overleden. Het ongeluk gebeurde rond halfvier op de Heibloemstraat.
De man kwam bij een wegversmalling met zijn racefiets onder de wielen terecht van een passerende tractor met aanhangwagen. Het slachtoffer was op slag dood.

Plaats reactie